Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-04
Warszawa: SERWIS POGWARANCYJNY SKANERÓW
Numer ogłoszenia: 160651 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu , ul. Wołoska 7, 02-675 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5818803, faks 22 5818814.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipn.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SERWIS POGWARANCYJNY SKANERÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi pogwarancyjne i konserwacyjne skanerów (konserwacja skanerów Fujitsu, Kodak, konserwacja skanerów Book Eye 3A1, SunRise, ScaMax 402, konserwacja skanerów Zeutschel OM 1500, OS 10000 TT A2, OS 14000 A1, OM 1600 oraz czytników Indus 4601).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.31.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj. wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla CZĘŚCI 1: co najmniej 2 (dwóch) usług, każda usługa trwająca minimum 1 rok, polegających na konserwacji skanerów przemysłowych o szybkości skanowania minimum 50s na min, każda usługa o wartości minimum 20 000,00 zł brutto, dla CZĘŚCI 2: co najmniej 2 (dwóch) usług, każda usługa trwająca minimum 1 rok, polegających na konserwacji skanerów marki ScaMax (lub równoważnych) i,lub Book Eye (lub równoważnych) i,lub skanerów marki SunRise (lub równoważnych), każda usługa o wartości minimum 40 000,00 zł brutto (za równoważne skanery Zamawiający uznaje skanery dokumentowe o wydajności skanowania jednostronnego minimum 80 stron formatu A4 na minutę oraz skanery dziełowe o formacie skanowania A1, oraz skaner umożliwiający skanowanie mikrofilmu 35 mm, 16mm długości, mikrofilm (perforowany lub nieperforowany) 30,5 m), dla CZĘŚCI 3: co najmniej 2 (dwóch) usług, każda usługa trwająca minimum 1 rok, polegających na konserwacji skanerów mikrofiszowych lub mikrofilmowych marki Zeutschel (lub równoważnych) oraz,lub skanerów dziełowych marki Zeutschel (lub równoważnych), każda usługa o wartości minimum 15 000,00 zł brutto (za równoważne skanery mikrofiszowe lub mikrofilmowe Zamawiający uznaje skanery do szybkiego skanowania mikrofisz - do 200 obrazów na minutę; za równoważny skaner mikrofilmowy Zamawiający uznaje skaner do skanowania mikrofilmu 16 lub 35 mm długości 30,5 m; za równoważne skanery dziełowe Zamawiający uznaje skanery o formacie skanowania od A2 do A0 o prędkości skanowania ok. 3 min. przy rozdzielczości minimum 300 dpi). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie warunków określonych w ust. 1 skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca złoży wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie: dla CZĘŚCI 1: co najmniej 2 (dwóch) usług, każda usługa trwająca minimum 1 rok, polegających na konserwacji skanerów przemysłowych o szybkości skanowania minimum 50s na min, każda usługa o wartości minimum 20 000,00 zł brutto, dla CZĘŚCI 2: co najmniej 2 (dwóch) usług, każda usługa trwająca minimum 1 rok, polegających na konserwacji skanerów marki ScaMax (lub równoważnych) i,lub Book Eye (lub równoważnych) i/lub skanerów marki SunRise (lub równoważnych), każda usługa o wartości minimum 40 000,00 zł brutto (za równoważne skanery Zamawiający uznaje skanery dokumentowe o wydajności skanowania jednostronnego minimum 80 stron formatu A4 na minutę oraz skanery dziełowe o formacie skanowania A1, oraz skaner umożliwiający skanowanie mikrofilmu 35 mm, 16mm długości, mikrofilm (perforowany lub nieperforowany) 30,5 m), dla CZĘŚCI 3: co najmniej 2 (dwóch) usług, każda usługa trwająca minimum 1 rok, polegających na konserwacji skanerów mikrofiszowych lub mikrofilmowych marki Zeutschel (lub równoważnych) oraz,lub skanerów dziełowych marki Zeutschel (lub równoważnych), każda usługa o wartości minimum 15 000,00 zł brutto (za równoważne skanery mikrofiszowe lub mikrofilmowe Zamawiający uznaje skanery do szybkiego skanowania mikrofisz - do 200 obrazów na minutę; za równoważny skaner mikrofilmowy Zamawiający uznaje skaner do skanowania mikrofilmu 16 lub 35 mm długości 30,5 m; za równoważne skanery dziełowe Zamawiający uznaje skanery o formacie skanowania od A2 do A0 o prędkości skanowania ok. 3 min. przy rozdzielczości minimum 300 dpi).;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Czas przystąpienia do naprawy urządzenia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza dokonywanie istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku gdy konieczność dokonania takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany urządzeń objętych konserwacją w przedmiotowym postępowaniu, w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy. Zamienione urządzenia będą tego samego przeznaczenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipn.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Pamięci Narodowej, ul. Wołoska 7, 02-675 Warszawa - Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Instytut Pamięci Narodowej, ul. Wołoska 7, 02-675 Warszawa - Kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja skanerów Fujitsu, Kodak.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja skanerów Fujitsu, Kodak.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas przystąpienia do naprawy urządzenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja skanerów Book Eye 3A1, SunRise, ScaMax 402.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja skanerów Book Eye 3A1, SunRise, ScaMax 402.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas przystąpienia do naprawy urządzenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja skanerów Zeutschel OM 1500, OS 10000 TT A2, OS 14000 A1, OM 1600 oraz czytników Indus 4601.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja skanerów Zeutschel OM 1500, OS 10000 TT A2, OS 14000 A1, OM 1600 oraz czytników Indus 4601.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Czas przystąpienia do naprawy urządzenia - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja budynku Przychodni nr 1, Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Rembertów, ul. Zawiszaków 23
- Międzyrzecz, ul. Malczewskiego klatki 4 G i H - remont podestów wejściowych
- Usługa napraw, konserwacji i przeglądów samochodów służbowych należących do OR AMW Bydgoszcz, oraz wymiana i naprawa opon
- REZERWACJA POŁĄCZEŃ LOTNICZYCH ORAZ SPRZEDAŻ BILETÓW LOTNICZYCH NA PRZEWOZY PASAŻERSKIE NA TRASACH KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH W KLASIE BUSINESS I/LUB KLASIE EKONOMICZNEJ, ORAZ Z ICH DOSTARCZENIEM.
- Świadczenie usług konserwacyjno - utrzymaniowych instalacji klimatyzacji, klimatyzatorów i instalacji wentylacji mechanicznej wraz z usuwaniem awarii i wykonywaniem wszelkich niezbędnych napraw
- Sukcesywne dostawy mydła, past i kremów do rąk dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 18-tu miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.