To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-30
Rawicz: Naprawy dróg po awariach wodociągowo-kanalizacyjnych w 2013 roku.
Numer ogłoszenia: 16069 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 270871 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji, ul. Półwiejska 20, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 546-10-59, faks 065 546-70-04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy dróg po awariach wodociągowo-kanalizacyjnych w 2013 roku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje roboty budowlane w zakresie cząstkowych remontów nawierzchni jezdni i chodników po wykonaniu wcześniejszych prac naprawczych na sieciach wodociągowych i kanalizacyjnych użytkowanych przez ZWiK w Rawiczu. 2. Zakres robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określony został w przedmiarze robót. Z uwagi na charakter robót ( awaryjne naprawy dróg i chodników ), prace wykazane w przedmiarze ZAMAWIAJĄCY określił na powierzchniach o wielkościach wcześniej naprawianych. 3. Sposób realizacji będzie polegał na interwencyjnym ( pisemnym lub telefonicznym ) zlecaniu i odwrotnym wykonywaniu określonych robót. 4. Szczegółowy zakres robót będzie ustalany bezpośrednio przed przystąpieniem do ich wykonania, lub w razie potrzeby, nawet w trakcie ich trwania. 5. Szczegółowy zakres zamówienia stanowiący opis przedmiotu zamówienia określony został za pomocą: 1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym, 2) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych Dokumenty w/w stanowią integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 6. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych niniejszym zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określone w: 1) Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami nr DT/362-5/13, 3) Kosztorysie ofertowym, 4) Polskich Normach. 7. Roboty nie przewidziane w przedmiarze lecz konieczne i niezbędne do wykonania w ramach awaryjnej naprawy dróg, będą zlecane i regulowane w oparciu o składniki cenotwórcze przedstawione przez WYKONAWCĘ w ofercie ( roboczogodzina, wskaźniki kosztów pośrednich, zysk, ceny materiału i sprzętu itp ). 8. W przypadku wystąpienia prac nieprzewidzianych do rozliczeń zastosowane zostaną pozycje z katalogów oraz kalkulacji własnych i średnie ceny obowiązujące w danym okresie rozliczeniowym wydawnictw zajmujących się publikacją cen jednostkowych materiału i sprzętu ( PROMOCJA, ORGBUD ). 9. W przypadku braku cen w wyżej wymienionych publikacjach w rozliczeniach należy zastosować ceny rynkowe obowiązujące w okresie rozliczeniowym np. załączając do kosztorysu kopię dowodu zakupu materiałów. 10. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia. 11. Wymienione w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Jeżeli jakakolwiek Polska Norma przenosząca normy europejskie nie została wymieniona, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowiązkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 12. WYKONAWCA przy realizacji robót budowlanych zobowiązuje się do: 1) wykonania przedmiotu umowy z materiałów własnych. 2) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16.04.2004 roku o wyrobach budowlanych ( Dz. U. nr 92 poz. 881 ). 3) zorganizowania i przeprowadzenia niezbędnym prób, pomiarów, badań (w tym zagęszczenia gruntu) wynikających z prawa budowlanego jak również odbiorów oraz wykonania dokumentacji powykonawczej, 4) ubezpieczenia prowadzonych prac i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania robót jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny; 5) organizacji i zabezpieczenia miejsca prowadzonych prac oraz zaplecza, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 6) utrzymania miejsc prowadzonych prac (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie itp.), 7) odtworzenia i przywrócenia do stanu pierwotnego utwardzeń terenu i zieleni, 8) zmiany organizacji ruchu na odcinku wykonywanych prac oraz poniesienia kosztów z tym związanych, 9) po zakończeniu robót, demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowania terenu zajętego na prowadzenie robót związanych z realizacja zamówienia, 10) zabezpieczenia i prawidłowego oznakowania robót prowadzonych w ramach awarii..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDMUND KASZUB "EKA-BRUK" ZAKŁAD BRUKARSKI
jakie przetargi wygrała firma
EDMUND KASZUB "EKA-BRUK" ZAKŁAD BRUKARSKI
- EKA-BRUK Zakład Brukarski Sp. z o.o., Załęcze nr 7, 63-900 Rawicz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112196,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61436,81
Oferta z najniższą ceną: 61436,81 / Oferta z najwyższą ceną: 61436,81
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.01.2025 r. do 30.04.2025 r.
- Rozbudowa systemu łączności radiowej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rawiczu
- Produkcja i dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Rawiczu w latach 2025 - 2026.
- "Roboty stanowiące bieżącą konserwację i naprawę pięciu łazienek w budynku "Nowy Blok" w Domu Pomocy Społecznej w Osieku"
- Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej z przewodem tłocznym i pompownią oraz doprowadzenie istniejącej kanalizacji do pompowni ścieków.
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.