To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-24
Morawica: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pod nazwą - Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy poprzez dostosowanie pawilonu C do wymogów prawa - etap II - Nr EZP-252-21/2012
Numer ogłoszenia: 160715 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206456 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pod nazwą - Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy poprzez dostosowanie pawilonu C do wymogów prawa - etap II - Nr EZP-252-21/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej przy realizacji zadania pod nazwą - Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy poprzez dostosowanie pawilonu C do wymogów prawa - etap II. 2. Szczegółowy zakres usługi obejmuje następujące czynności: a) sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem robót budowlanych zgodnie z art. 25, 26, 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz zasadami działania inspektora nadzoru tj: - kontrola jakości wykonywanych robót budowlanych, zgodności robót z projektem i pozwoleniem na budowę, obowiązującymi przepisami i normami, - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim zapisów, - sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, - uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych i odbiorze końcowym. b) uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez strony procesu inwestycyjnego, c) stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego, d) kontrola dokumentacji wykonywanych robót budowlanych, e) rekomendacja możliwych zmian w realizacji przedmiotu umowy na roboty budowlane, f) podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację inwestycji, g) współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanej inwestycji, h) bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót i ewentualnych trudnościach w ich realizacji, i) składanie comiesięcznych raportów o stanie zaawansowania inwestycji oraz występujących trudnościach w realizacji robót budowlanych w terminie do 10 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni, j) bieżąca kontrola - sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalno-prawnym dokumentów będących podstawą do wystawienia faktury VAT przez wykonawcę robót budowlanych oraz faktury VAT (z wymaganymi załącznikami) wystawionej przez wykonawcę robót budowlanych. 3. Usługa nadzoru inwestorskiego wykonywana będzie na obiekcie wyłączonym z użytkowania, na którym zawieszono część robót budowlanych z etapu I (wykonanie instalacji sanitarnych, elektrycznych, ppoż. oraz teletechnicznych) w celu uniknięcia kolizji z technologią wykonania prac zgodnie ze sztuką budowlaną w II etapie. Dokończenie robót instalacyjnych etapu I nastąpi w trakcie realizacji robót budowlanych II etapu. W związku z powyższym inspektor nadzoru nad robotami etapu II musi podjąć współpracę z inspektorem nadzoru robót etapu I w celu bezkolizyjnego prowadzenia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi etapu II gwarantując tym samym właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia. Częstotliwość kontroli wykonywanych robót budowlanych przez inspektorów nadzoru w trakcie ich realizacji nie może być niższa, niż co najmniej jeden raz w tygodniu. Każdy pobyt inspektora nadzoru na budowie powinien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy. Zakłada się, że realizacja robót budowlanych będzie zakończona do 30 października 2012 roku. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych etapu II oraz sposób ich wykonania określony jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które dostępne są w formie elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego www.morawica.com.pl - przetarg pod nazwą - Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy poprzez dostosowanie pawilonu C do wymogów prawa - etap II - Nr EZP-252-20/2012, który dotyczy wyłonienia Wykonawcy robót budowlanych. 5. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz warunkami realizacji inwestycji wymienionej w powyższym pkt. 4, gdyż na tej podstawie określi cenę ryczałtową za całkowite wykonanie przedmiotu zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. - Termomodernizacja budynków Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy wraz z modernizacją systemu grzewczego i wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii - realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, Działanie 4.2. Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 2PM Sp. z o.o., ul. Kabacki Dukt 3/88, 02-798 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8830,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 13899,00
Oferta z najniższą ceną: 9963,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34440,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI MORAWICA
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych
- Zakup wyposażenia do Oddziału Rehabilitacji Psychiatrycznej
- Zakup kontenerów dla potrzeb zaplecza sanitarno - szatniowego kompleksu boisk sportowych w Bilczy - etap 2024
- Świadczenie usługi cateringu - przygotowanie i dostarczenie całodniowego wyżywienia dla 20 Mieszkańców SCOM w Brudzowie w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.
- Kompleksowe ubezpieczenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad projektowaniem i realizacją robót dla zadania pn. "Budowa PSZOK w Chrzanowie wraz z budynkiem techniczno-administracyjnym"
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych przebudowy Stadionu Miejskiego w Miastku
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.