eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa wraz z zamontowaniem elementów systemu bezpieczeństwa (system sygnalizacji włamania i napadu i system kontroli dostępu) w budynku nr 7 na Wawelu - NR SPRAWY X/ZKNW/09



Ogłoszenie z dnia 2009-09-21

Kraków: Dostawa wraz z zamontowaniem elementów systemu bezpieczeństwa (system sygnalizacji włamania i napadu i system kontroli dostępu) w budynku nr 7 na Wawelu - NR SPRAWY X/ZKNW/09
Numer ogłoszenia: 160717 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki , Wawel 5, 31-001 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4225155, faks 012 4215177.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z zamontowaniem elementów systemu bezpieczeństwa (system sygnalizacji włamania i napadu i system kontroli dostępu) w budynku nr 7 na Wawelu - NR SPRAWY X/ZKNW/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z zamontowaniem elementów systemu bezpieczeństwa (system sygnalizacji włamania i napadu i system kontroli dostępu) w budynku nr 7 na Wawelu - NR SPRAWY X/ZKNW/09.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.17.00 - Systemy alarmowe 31.62.53.00 - Alarmy antywłamaniowe 42.96.11.00 - System kontroli dostępu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: A/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień poprzez wykazanie: A1 - iż Wykonawca został zarejestrowany we właściwym, ze względu na formę organizacyjną, w jakiej prowadzi działalność, rejestrze (aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej); A2 - iż Wykonawca posiada Koncesję MSWiA (na podstawie art. 16 i art. 3 pkt 2 w związku z art. 5 ust 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (Dz. U 05 145 . 1221 wraz późniejszymi zmianami) A3 - iż Wykonawca posiada poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego firmy lub poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dla osoby lub osób zajmujących się programowaniem, systemu LMS i systemu sygnalizacji włamania i napadu CS6 (na podstawie ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych- Dz. U 05.196.1631 ze zmianami). B - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia poprzez wykazanie: B1 - iż wykonali w okresie ubiegłych trzech lat (licząc od terminu publikacji ogłoszenia) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - jedną dostawę wraz z wykonaniem instalacji systemu bezpieczeństwa w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków (system sygnalizacji włamania i napadu lub system kontroli dostępu) o wartości co najmniej 100.000 złotych. Do informacji musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia B2 - iż wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi licencję zabezpieczenia technicznego I stopnia, a dla osób kierujących pracami licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia. B3 - iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą, kierującą robotami związanymi z systemem bezpieczeństwa, która ukończyła specjalistyczny kurs z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych (dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczeń w obiektach zabytkowych) organizowany przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych. C - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia: D - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i spełniają warunki o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004roku Prawo zamówień publicznych. publicznych Dz.U. 06.164.1163 tekst jednolity z późniejszymi zmianami, poprzez złożenie odpowiedniego oświadczenia; Ocena spełnienia ww. warunków odbędzie się na podstawie przedłożonych n/w oświadczeń i dokumentów, zgodnie z zasadą: spełnia - nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z wnioskiem dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków. Znaczenie warunków: warunki: A1, A2, A3 , B1, B2, B3, C, i D - warunki te muszą zostać bezwzględnie spełnione przez wykonawcę składającego wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Do składania ofert zamawiający zaprosi 5 wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli powyższe warunki spełni więcej niż 5 wykonawców - do składania ofert zamawiający zaprosi tych pięciu (5) wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu bezwzględnie obowiązujące (opisane w punktach A, B, C i D) oraz uzyskają największą ilość punktów zgodnie z poniżej wskazanym sposobem przyznawania punktów; punkty będą przyznawane: - za każdą wykonaną i należycie wykazaną instalację systemu bezpieczeństwa tj. system sygnalizacji włamania i napadu lub system kontroli dostępu - wykonawca otrzyma 1 punkt, UWAGA: Do każdej wykazanej instalacji, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie. W celu należytego wykazania wykonania prac objętych punktacją wykonawca ponad to sporządzi ich wykaz. W wykazie tym Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia minimum: nazwy, lokalizacji, roku, rodzaju instalacji, inwestora wraz z danymi kontaktowymi..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej określonych warunków, wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: Ad A 1 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Ad A 2 - Koncesja MSWiA (na podstawie art. 16 i art. 3 pkt 2 w związku z art. 5 ust 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (Dz. U 05 145 . 1221 wraz późniejszymi zmianami) Ad A 3 - poświadczenie bezpieczeństwa przemysłowego firmy lub poświadczenie bezpieczeństwa osobowego dla osoby lub osób zajmujących się programowaniem systemu LMS i systemu sygnalizacji włamania i napadu CS6 (na podstawie ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych- Dz. U 05.196.1631 ze zmianami), Dokumenty o których mowa w punkcie: AdA1,AdA2, AdA3 na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną(e) do reprezentowania wykonawcy osobę(y). Ad B1: a) Informacja o wykonanej w okresie ostatnich 3 (lat) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - jednej dostawy wraz z wykonaniem instalacji systemu bezpieczeństwa w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków (system sygnalizacji włamania i napadu lub system kontroli dostępu) o wartości co najmniej 100.000 złotych, z podaniem nazwy, lokalizacji, wartości, roku, rodzajem instalacji, inwestora wraz z danymi kontaktowymi, podstawy prawnej ochrony konserwatorskiej (numer wpisu do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków). b) do informacji musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia; Ad B 2: a) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, posiadających licencję zabezpieczenia technicznego I stopnia wraz z b) kopiami licencji zabezpieczenia technicznego I stopnia, c) wykaz osób, które będą kierować pracami, posiadających licencję zabezpieczenia technicznego II stopnia wraz z d) kopiami licencji zabezpieczenia technicznego II stopnia; Ad B 3: a) wykaz zawierający wskazanie osoby, która będzie kierować robotami związanymi z systemem bezpieczeństwa, która ukończyła specjalistyczny kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych (dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczeń w obiektach zabytkowych) wraz z b) kopią zaświadczenia wydanego przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych potwierdzającą ukończenie specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych (dla projektantów i instalatorów systemów zabezpieczeń w obiektach zabytkowych) UWAGA: Wykonawca, składa pisemne zobowiązanie innego podmiotu, który udostępni osoby zdolne do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazach, o których mowa w punkcie B2, B3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dokumenty o których mowa w punkcie: AdB1b, AdB2b, AdB2d, AdB3b, na potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy składają w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez uprawnioną do reprezentowania wykonawcy osobę . Ad C: odpowiednie oświadczenie Ad D - Oświadczenie Wykonawcy, w trybie art. 50 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych UWAGA: 1.Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt Ad: A1, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 niniejszych UWAG zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - w zakresie dat wystawienia dokumentów zapisy pkt 1 niniejszych UWAG stosuje się odpowiednio..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekaże wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia (wraz z oświadczeniami i dokumentami) należy składać w siedzibie zamawiającego, bud. Nr 8, pokój 19 Kancelaria Ogólna..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przetarg ograniczony to tryb udzielenia zamówienia, w którym, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, wykonawcy składają wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym w terminie określonym w niniejszym ogłoszeniu. Wraz z zaproszeniem do składania ofert zamawiający przekazuje wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wraz z załącznikami i dokumentami wymaganymi w ogłoszeniu, muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. Wniosek pod rygorem uznania za nieważny musi być sporządzony w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa (zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wraz z wnioskiem pełnomocnictwa lub złożyli wadliwe pełnomocnictwo do ich uzupełnienia). Informacja o złożeniu wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu może być przekazana telefonicznie przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wniosek uważa się za złożony w terminie, jeżeli przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu został on wysłany w formie pisemnej i zamawiający otrzymał go nie później niż w terminie 7 dni od dnia upływu terminu składania wniosków. W przypadku złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu po terminie, zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym wykonawcę oraz zwróci wniosek po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.