Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-30
Pobiedziska: Zakup wraz z instalacją techniki nagłośnieniowej i oświetleniowej w Sali widowiskowej Ośrodka Kultury w Pobiedziskach
Numer ogłoszenia: 160742 - 2015; data zamieszczenia: 30.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Kultury , ul. Kostrzyńska 21, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 61 8177227, faks 61 8177227.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ok-pobiedziska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ośrodek kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z instalacją techniki nagłośnieniowej i oświetleniowej w Sali widowiskowej Ośrodka Kultury w Pobiedziskach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z instalacją techniki nagłośnieniowej i oświetleniowej Sali widowiskowej Ośrodka Kultury w Pobiedziskach. 2. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich. 3. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w niniejszej SIWZ. Zamawiający będzie oceniał równoważność oferowanych produktów na podstawie dokumentów załączonych do oferty. 4. Szczegółowy opis elementów wyposażenia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Podane w opisie parametry są parametrami minimalnymi. Zaoferowane przez Wykonawcę elementy nie mogą być gorsze. 5. Plan instalacji nagłośniania stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Plan instalacji oświetlenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Sala widowiskowa ma łączną powierzchnię 320, 38 m2. Szczegółowy rozkład pomieszczeń wraz podanymi powierzchniami oraz zdjęcia poglądowe stanowią załącznik nr 4 do SIWZ. 8. Zastosowane rozwiązania muszą spełniać uznane za powszechne normy dla koncertów muzyki na żywo oraz muzyki klubowej. System musi zapewniać równomierne pokrycie dźwiękiem całej Sali ze spadkiem maksymalnym poziomu ciśnienia akustycznego o wartości 6 dB pomiędzy początkiem a końcem widowni. 9. Wszystkie oferowane urządzenia należy zamontować zgodnie z wymogami technicznymi oraz z zachowaniem ich pełnej funkcjonalności i bezpieczeństwa. 10. Konsoletę dźwiękową oraz oświetleniową należy umieścić na stanowisku realizatora zgodnie ze wskazaniem na rysunkach Plan instalacji nagłośnienia oraz Plan instalacji oświetlenia. 11. Frontowe zestawy głośnikowe należy zamontować z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w miejscach wskazanych na rysunku Plan instalacji nagłośnienia w sposób, który nie będzie zakłócał pracy istniejących urządzeń scenicznych. Montaż do stropu. 12. System nagłośnienia frontowego należy skonfigurować w sposób umożliwiający optymalne pokrycie dźwiękiem całej widowni z zachowaniem odpowiedniego rozkładu częstotliwości oraz ciśnienia akustycznego. Po instalacji nagłośnienia należy dokonać pomiarów rozkładu częstotliwości, ciśnienia akustycznego oraz zrozumiałości mowy. 13. Skrzynię rack wraz ze znajdującymi się w niej urządzeniami (wzmacniacze, stage box, procesor, di-box) należy umieścić po jednej ze stron sceny w sposób nie zakłócający pracy sceny. 14. Przewody połączeniowe skrzynie rack z systemem nagłośnienia frontowego należy prowadzić w sposób wizualnie estetyczny. 15. Elementy oświetlenia scenicznego należy zamontować z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w miejscach oznaczonych na rysunku Plan instalacji oświetlenia. 16. Do instalacji urządzeń oświetleniowych można użyć istniejących elementów sceny (belka oświetleniowa, kratownica). 17. Zainstalowane urządzenia oświetleniowe należy skonfigurować w sposób pozwalający na osiąganie właściwych planów oświetleniowych w obrębie sceny. Wymagana jest konsultacja z użytkownikiem. 18. Po instalacji i uruchomieniu należy przeprowadzić szkolenie osób wyznaczonych do obsługi systemów w zakresie użytkowania poszczególnych elementów wyposażenia(minimum 2 razy po 4 godziny). 19. Zamówienie jest realizowane ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących x Funduszu Promocji Kultury w ramach Programu Rozwój Infrastruktury kultury priorytetu Infrastruktura Domów Kultury. 20. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis: a) Gwarancja będzie udzielona na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. b) Wykonawca zapewni bezpłatny serwis na czas trwania gwarancji. c) Zgłoszenie naprawy/usterki nastąpi telefonicznie, faxem lub pocztą elektroniczną. d) Zamawiający wymaga czasu reakcji serwisu w terminie 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Przez czas reakcji należy rozumieć zgłoszenie montera serwisu do miejsca użytkowania uszkodzonego sprzętu. e) Naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu. f) W przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy. g) Okres trwania gwarancji będzie wydłużony o czas trwania naprawy. h) W przypadku nie wykonania naprawy w terminie 14 dni lub wystąpienia kolejnych awarii po wykonaniu wcześniej dwóch napraw, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad w terminie 7 dni od zaistnienia okoliczności powodujących tę wymianę. i) Na sprzęt wymieniony okres gwarancji biegnie na nowo od dnia przekazania go do użytkowania. 21. Wymagania dodatkowe: a) Do każdego urządzenia musi być dołączona karta gwarancyjna producenta oraz instrukcja obsługi w języku polskim. b) Dostawa obejmuje rozładunek, wniesienie, rozpakowanie , montaż , sprawdzenie działania urządzeń oraz wykonanie stosownych pomiarów. c) Odbiór sprzętu i jego nagłośnienia odbędzie się protokolarnie. Sprzęt nie zostanie odebrany w przypadku wadliwego działania lub nie otrzymania pożądanych pomiarów. d) Zaoferowany sprzęt musi spełniać wszystkie warunki wymienione w SIWZ i w załącznikach..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.24.24.00 - 32.24.24.00 32.34.00.00 - Mikrofony i głośniki 32.34.30.00 - Wzmacniacze 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 51.10.00.00 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.500,00 zł 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Zamawiający rozumie przez termin wniesienia wadium, datę i godzinę zaksięgowania pieniędzy na koncie Zamawiającego. Czynność ta musi nastąpić przed terminem składania ofert. 3. Wadium wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy pzp, za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, należy załączyć do oferty w osobnej kopercie lub złożyć w sekretariacie przez terminem wyznaczonym na składanie ofert. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Ośrodka Kultury: 64 1020 4027 0000 1102 1108 8269 z dopiskiem nazwy procedury 6. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
tj. zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, że w ostatnich trzech latach przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy zrealizował minimum 3 dostawy sprzętu nagłośnieniowego dla ośrodków kultury, sal koncertowych, muzeów, teatrów, oper itp. na kwotę minimum 100 tys. zł (każde zamówienie)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - gwarancja - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pobiedziska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Kultury
ul. Kostrzyńska 21
Pobiedziska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2015 godzina 13:00, miejsce: Ośrodek Kultury ul. Kostrzyńska 21 Pobiedziska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 19. Zamówienie jest realizowane ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury w ramach Programu Rozwój Infrastruktury kultury priorytetu Infrastruktura Domów Kultury.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI POBIEDZISKA
- Dostawa artykułów spożywczych
- Zagospodarowanie i transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w miejscowości Borówko w roku 2025
więcej: przetargi POBIEDZISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa zawodowego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- Wykonanie robót budowlanych branży budowlanej i elektrycznej związanych z modernizacją powierzchni lokali użytkowych w budynku przy ul. Za Bramką 1 na potrzeby WPiO Urzędu Miasta Poznania.
- Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych, pomocy naukowych i wyposażenia do prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach projektu pn. IN PLUS - podnoszenie jakości kształcenia podstawowego w Bilczy
- DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH NA POTRZEBY UKW W BYDGOSZCZY
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu "Wykwalifikowani zawodowcy w Powiecie Niżańskim"
- Modernizacja Zakładu Uzdatniania Wody i Oczyszczalni Ścieków
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.