eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraSukcesywne dostawy sprzętu specjalistycznego jednokrotnego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-13

Zielona Góra: Sukcesywne dostawy sprzętu specjalistycznego jednokrotnego użytku
Numer ogłoszenia: 160833 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy sprzętu specjalistycznego jednokrotnego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 626 670,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu medycznego jednokrotnego użytku (zestawów do nakłuć centralnych pediatrycznych i dla dorosłych z akcesoriami, cewników pępkowych oraz pediatrycznych zestawów żywieniowych, zestawów cewników do dializ ostrych, portów naczyniowych, zestawów do tracheotomii przezskórnej metodą Fantoniego i Griggsa, rurek dooskrzelowych dwuświatłowych, systemu zamkniętego do odsysania pediatrycznego i dla dorosłych, pojemników do próbek śluzu, czujników pomiaru rzutu serca, wkłuć centralnych z możliwością pomiaru saturacji, zestawów do kontrolowanej zbiórki stolca, rurek tracheostomijnych oraz sprzętu jednokrotnego użytku do żywienia klinicznego drogą przewodu pokarmowego).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających do 20 procent wartości podstawowej są sukcesywne dostawy specjalistycznego sprzętu medycznego jednokrotnego użytku (zestawów do nakłuć centralnych pediatrycznych i dla dorosłych z akcesoriami, cewników pępkowych oraz pediatrycznych zestawów żywieniowych, zestawów cewników do dializ ostrych, portów naczyniowych, zestawów do tracheotomii przezskórnej metodą Fantoniego i Griggsa, rurek dooskrzelowych dwuświatłowych, systemu zamkniętego do odsysania pediatrycznego i dla dorosłych, pojemników do próbek śluzu, czujników pomiaru rzutu serca, wkłuć centralnych z możliwością pomiaru saturacji, zestawów do kontrolowanej zbiórki stolca, rurek tracheostomijnych oraz sprzętu jednokrotnego użytku do żywienia klinicznego drogą przewodu pokarmowego)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie wiedzy i doświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocenia spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: 1) oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasób dotyczący zdolności finansowej 2) b/ opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wskazana we właściwym dokumencie wartość ubezpieczenia powinna wynosić co najmniej: -20 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 1, -5 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 2, -5 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 3, -10 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 4, -20 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 5, -20 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 6, -30 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 7, -25 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 8, -30 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 9, -500,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 10, -1 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 11, -1 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 12, -10 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 13, - 5 000,00 złotych jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 14 UWAGI: W przypadku składania oferty obejmującej więcej niż jedno zadanie wartość przedmiotowego dokumentu powinna odpowiadać co najmniej najwyższej, wartości wymaganej dla zadania ujętego w takiej ofercie. Jeżeli wykonawca przedkłada polisę z której wynika ,że termin płatności, pierwszej raty składki ubezpieczenia lub całości składki ubezpieczenia został odroczony i upływa po terminie składania ofert, to również ma obowiązek udokumentować fakt opłacenia przed upływem terminu składania ofert przedmiotowej - odroczonej pierwszej raty składki lub całości składki ubezpieczenia. Każda przedkładana polisa musi być opłacona. Obowiązek, o którym mowa wyżej nie dotyczy kolejnych rat składki ubezpieczenia, których termin płatności jest odroczony i upływa po terminie składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: 1) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.), 2) zmiany cen jednostkowych przedmiotu umowy w sytuacji okresowych promocji, bądź obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy, 3) szczególnych okoliczności takich jak zaprzestanie wytwarzania wyrobów objętych umową, wygaśnięcia świadectwa rejestracji, wstrzymania, wycofania - za zgodą Zamawiającego - Strony dopuszczają możliwość dostarczenia odpowiedników o parametrach nie gorszych od wyrobów objętych umową. Cena dostarczonego odpowiednika nie może być wyższa od ceny wyrobu, którego dotyczy odpowiednik. 4) zmiany sposobu konfekcjonowania i wielkości jednostkowej wyrobu, którego cena po odpowiednim przeliczeniu nie będzie wyższa niż cena wyrobu objętego umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.zgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego budynek A- administracji pokój 019. Cena 20,00 PLN + koszty przekazania.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego budynek A-administracji pokój 201-sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy portów naczyniowych z zestawem wprowadzającym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 26 400,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy portów naczyniowych z zestawem wprowadzającym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy portów naczyniowych z zestawem wprowadzającym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 20 040,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy portów naczyniowych z zestawem wprowadzającym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa rurek tracheostomijnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 23 280,00 PLN 9zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy rurek tracheostomijnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa systemów do kontrolowanej zbiórki stolca, worków kompatybilnych z systemem do kontrolowanej zbiórki stolca.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 28 680,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy systemów do kontrolowanej zbiórki stolca, worków kompatybilnych z systemem do kontrolowanej zbiórki stolca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa czujników do pomiaru rzutu serca, czujników do pomiaru ciśnienia, wkłuć centralnych z możliwością pomiaru saturacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 87 360,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy czujników do pomiaru rzutu serca, czujników do pomiaru ciśnienia, wkłuć centralnych z możliwością pomiaru saturacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa rurek dooskrzelowych dwuświatłowych, systemów zamkniętych do odsysania, pojemników do próbek śluzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 97 620,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy rurek dooskrzelowych dwuświatłowych, systemów zamkniętych do odsysania, pojemników do próbek śluzu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa zestawów cewników do dializ ostrych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 102 660,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy cewników do dializ ostrych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa zestawów do nakłucia żyły centralnej dla dorosłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 75 600,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupelniające) są sukcesywne dostawy zestawów do nakłucia żyły centralnej dla dorosłych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa pediatrycznych zestawów do nakłucia żyły centralnej, akcesoriów do zestawów (filtrów, kraników, złączek, przedłużek ramp kranikowych), cewników pępkowych, zestawów żywieniowych, cewników moczowodowych oraz worków chroniących dzieci przed utratą ciepła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 76 860,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy pediatrycznych zestawów do nakłucia żyły centralnej, akcesoriów do zestawów (filtrów, kraników, złączek, przedłużek ramp kranikowych), cewników pępkowych, zestawów żywieniowych, cewników moczowodowych oraz worków chroniących dzieci przed utratą ciepła.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa zestawów do tracheostomii przezskórnej metodą Fantoniego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 3 000,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy zestawów do tracheostomii przezskórnej metodą Fantoniego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa worków do żywienia pozajelitowego typu Nutrimix.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 5 160,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy worków do żywienia pozajelitowego typu Nutrimix.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa zestawów do monitorowania ciśnienia z przetwornikiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 3 570,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy zestawów do monitorowania ciśnienia z przetwornikiem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa zestawów do żywienia klinicznego drogą przewodu pokarmowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 46 710,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy zestawów do żywienia klinicznego drogą przewodu pokarmowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa uzupełniających zestawów do przezskórnej tracheostomii metodą Griggsa, bezpiecznych zestawów do punkcji opłucnej, łączników obrotowych z portem do bronchoskopu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o łącznej wartości szacunkowej 29 730,00 PLN (zamówienie podstawowe i uzupełniające) są sukcesywne dostawy uzupełniających zestawów do przezskórnej tracheostomii metodą Griggsa, bezpiecznych zestawów do punkcji opłucnej, łączników obrotowych z portem do bronchoskopu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.20-2, 33.14.10.00-0, 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.