Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-19
Nowy Dwór Mazowiecki: dostawa błon RTG i odczynników chemicznych
Numer ogłoszenia: 16088 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7752466, faks 022 7752512.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa błon RTG i odczynników chemicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa bon RTG i odczynników chemicznych dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Obrazowej SZPZOZ w Nowym Dworze Mazowieckim. Szczegółowy wykaz przedmiotu zamówienia oraz ilości określono w załączniku nr 2-w formularzu asortymentowo-cenowym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.35.41.10 - Klisza rentgenowska 24.93.12.40 - Utrwalacze do zdjęć rentgenowskich 24.93.12.30 - Wywoływacze do zdjęć rentgenowskich .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie wymagaIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności określonych, w niniejszej specyfikacji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności tj. OC z tytułu prowadzenia działalności. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 1. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów lub oświadczeń będzie badał czy dokumenty lub oświadczenia potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. 2. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach lub Oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony. 3. W przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za niespełniony. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1).Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z art. 22 ust. 1Pkt 1-4, oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. (wg załącznika nr 3 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę oddzielnie. 2). Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę oddzielnie. 3). Aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę oddzielnie. 4). W celu opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności tj. OC z tytułu prowadzenia działalności. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia winien dostarczyć: 1. oświadczenie Wykonawcy, że oferowane błony RTG i odczynniki są dopuszczone do obrotu i używania na podstawie ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych Dz. U. nr 93 z 2004r z późniejszymi zmianami lub posiadają deklarację , świadectwo lub certyfikat CE lub inne aktualnie obowiązujące dokumenty dopuszczające do obrotu i użytkowania oraz że posiadają aktualne karty charakterystyk odczynników zgodne z obowiązującymi przepisami, w przypadku wyboru naszej oferty dokumenty na podstawie , których oferowany asortyment został dopuszczony do obrotu i używania oraz karty charakterystyk zostaną dostarczone wraz z pierwszą dostawą. 2. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców Załącznik Nr 5 do SIWZ. C. Inne niezbędne do przeprowadzenia postępowania. 1). Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ). 2). Formularz asortymentowo-cenowy (wg załącznika nr 2 do SIWZ) 3). Jeśli Wykonawca będzie posługiwał się podwykonawcami dołącza wykaz podwykonawców, którzy będą brali udział w realizacji zamówienia (nazwa i adres podwykonawcy oraz zakres powierzonej do wykonania części zamówienia lub oświadczenie, że zamówienie będzie realizowane bez udziału podwykonawców - wg zał. Nr 4 do SIWZ- oświadczenie nr 2). 4). Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty (zamawiający dopuszcza jedynie oryginał lub kopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez notariusza)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nowodworski.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZOZ w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2010 godzina 12:00, miejsce: w sekretariacie SZPZOZ w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Miodowa 2, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 05.03.2010.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej budynku nr 99 na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa, ul. Marsa 110 oraz docieplenie budynku nr 5 na terenie kompl. wojsk. w m. Warszawa, ul. Marsa 80
- SVA/4620-190/2025: Remont kotłowni olejowej o mocy 2x90 kW oraz pomieszczenia magazynu oleju z uwzględnieniem remontu dachu nad pomieszczeniami w bud. 75 na terenie kompl. wojskowego w m. Podebłocie
- SVA/4620-149/2025 Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynkach nr 4 i 5 na terenie kompleksu wojskowego w m. Giżycko.
- SVA/4620-172/2025: Budowa zewnętrznych instalacji odbiorczych c.o. wraz z węzłami przyłączeniowymi oraz remontem pomieszczenia węzła W1 i W2 na terenie kompl. wojsk. w m. Grudziądz ul. Czwartaków
- SVA/4620-184/2025 Budowa kotłowni olejowej w budynku nr 3 na terenie kompleksu wojskowego w m. Rzucewo.
- Dostawy świeżych warzyw i owoców dla potrzeb kuchni Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.