Ogłoszenie z dnia 2009-01-07
Poznań: Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń administracyjnych MOPR
Numer ogłoszenia: 1608 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Poznań, Plac Kolegiacki 17, Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785210, faks 061 8785210.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń administracyjnych MOPR.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń administracyjnych MOPR, w niżej wymienionych placówkach: - MOPR ul. Cześnikowska 18, o powierzchni 1.055,15m2 - MOPR ul. Cześnikowska 18B, o powierzchni 327,00m2 - Filia Grunwald ul. Matejki 50, o powierzchni 616,04m2 - Program Pomocy Rodzinom z Problemem Alkoholowym ul. Matejki 50, o powierzchni 192,48m2 - Filia Jeżyce ul. Długosza 18A, o powierzchni 338,40m2 - Filia Nowe Miasto os. Piastowskie 81, o powierzchni 480,00m2 - Filia Stare Miasto ul. Ratajczaka 5, o powierzchni 364,50m2 - Filia Piątkowo os. Władysława Łokietka 104, o powierzchni 463,50m2 - Filia Wilda ul. Opolska 58, o powierzchni 319,35m2 - ul. Garczyńskiego 15/17, o powierzchni 38,40m2 Wykonawca będzie wykonywać przedmiot umowy w okresie: od dnia podpisania umowy (nie wcześniej niż od 01 stycznia 2009 roku) do 31 grudnia 2009 roku w dni robocze obowiązujące u Zamawiającego w godzinach: - wtorek, środa, piątek - od 15.30 do 19.00 - poniedziałek, czwartek - od 17.00 do 20.30 Łączna ilość dni roboczych w okresie od 01 stycznia 2009 roku do 31 grudnia 2009 roku wynosi 255 dni, a o ich rozkładzie Zamawiający zobowiązuje się poinformować Wykonawcę w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Określone w zał. Nr 2 do umowy usługi Wykonawca wykonywał będzie z dołożeniem należytej staranności, przy użyciu własnego sprzętu, narzędzi materiałów oraz środków czystości i środków higieny, których koszt wliczony jest w cenę usług. Papier toaletowy, mydło i ręczniki papierowe dostarczy Zamawiający. O stwierdzonych przypadkach nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie na bieżąco informował pisemnie (faksem lub e-mailem) Wykonawcę. Do wykonania usług Wykonawca zaangażuje niezbędną liczbę pracowników wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia, materiały oraz środki czystości i higieny. Imienną listę pracowników zatrudnionych do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu w ciągu trzech dni od podpisania umowy, a o ewentualnych zmianach w trakcie jego realizacji, informować Zamawiającego pisemnie. W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie Zamawiającego, a za ich działania i zaniechania działań będzie odpowiadał jak za działania bądź zaniechania własne. Wykaz podstawowych prac porządkowych oraz częstotliwość ich wykonywania przedstawiony jest w załączniku nr 2 do umowy. Pozostałe informacje dotyczące obiektów w których będzie wykonywana usługa sprzątania przedstawione są w kartach budynku stanowiących załączniki nr 5/1 - 5/10 do umowy ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 184836.07 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- Impel Cleaning Sp. z o.o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 141774.49
- Oferta z najniższą ceną: 141774.49 oferta z najwyższą ceną: 406478.07
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
- Świadczenie usług sprzątania budynków Starostwa Powiatowego w Oławie
- Usługa sprzątania pomieszczeń budynków oraz terenów wokół budynków
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.