Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-11-04
Warszawa: Dostawa urządzeń biurowych i telekomunikacyjnych oraz innego wyposażenia dla Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej
Numer ogłoszenia: 160901 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska , Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2346206, 2346630, faks 022 2346217, 6286075.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń biurowych i telekomunikacyjnych oraz innego wyposażenia dla Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej zlokalizowanego w Warszawie (00-614) przy ul. Rektorskiej 4, szczegółowo opisanego w OPZ stanowiącego załączniki nr 1.1 - 1.6 do SIWZ: część nr 1 - Urządzenia biurowe część nr 2 - Elektroniczna mobilna szafka na tablety część nr 3 - Urządzenia telekomunikacyjne część nr 4 - Wyposażenie biurowe część nr 5 - Małe AGD część nr 6 - Gry kreatywne..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8, 30.00.00.00-9, 42.99.11.00-0, 42.99.42.30-1, 30.23.74.10-6, 30.23.70.00-9, 32.32.20.00-6, 30.23.00.00-0, 44.42.17.20-0, 32.55.13.00-3, 32.23.20.00-8, 30.19.59.20-7, 30.19.59.13-5, 30.19.51.00-3, 31.52.32.00-0, 34.91.21.00-4, 31.50.00.00-1, 39.22.00.00-0, 39.22.43.40-3, 30.19.35.00-3, 37.52.44.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 3.2.1. w odniesieniu do warunków, o których mowa w pkt. 3.1.1 - 3.1.4 SIWZ, Zamawiający uzna je za spełnione na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 3.2.1. w odniesieniu do warunków, o których mowa w pkt. 3.1.1 - 3.1.4 SIWZ, Zamawiający uzna je za spełnione na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 3.2.1. w odniesieniu do warunków, o których mowa w pkt. 3.1.1 - 3.1.4 SIWZ, Zamawiający uzna je za spełnione na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 3.2.1. w odniesieniu do warunków, o których mowa w pkt. 3.1.1 - 3.1.4 SIWZ, Zamawiający uzna je za spełnione na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 3.2.1. w odniesieniu do warunków, o których mowa w pkt. 3.1.1 - 3.1.4 SIWZ, Zamawiający uzna je za spełnione na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
3.5.1. Wypełniony formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; 3.5.2. OPZ odpowiedniej części zamówienia z wypełnioną kolumną pn. Parametry oferowane;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3.5.3. Upoważnienie dla osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 3.6.3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) i III.4.3.2) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Postanowienia o terminach wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio, jak w przypadku tych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 88
- 2 - Wydłużenie okresu gwarancji - 12
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska
Biuro Rozwoju i Projektów Strategicznych
00-644 Warszawa
ul. Polna 50, VII piętro, pok. nr 715.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2015 godzina 12:30, miejsce: Politechnika Warszawska Biuro Rozwoju i Projektów Strategicznych 00-644 Warszawa ul. Polna 50, III piętro, pok. nr 301.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 w związku z realizacją projektu pn. Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenia biurowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Niszczarka - typ 1 - 2 szt.; - Niszczarka - typ 2 - 6 szt.; - Profesjonalna bindownica - 5 szt.; - Termobindownica - 5 szt.; - Gilotyna do cięcia papieru (format A3) - 5 szt.; - Laminator - 1 szt.; - Zestaw przewodowy do komputera: klawiatura i myszka - 27 szt.; - Wizualizer - 1 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9, 30.19.14.00-8, 42.99.11.00-0, 42.99.42.30-1, 30.23.74.10-6, 30.23.70.00-9, 32.32.20.00-6, 30.23.00.00-0.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Elektroniczna mobilna szafka na tablety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroniczna mobilna szafka na tablety - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.17.20-0.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenia telekomunikacyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Aparat telefoniczny analogowy 1 - 50 szt.; - Aparat telefoniczny analogowy 2 - 100 szt.; - Aparat telefoniczny analogowy na ścianę - 1 szt.; - Aparat telefoniczny do recepcji - 1 szt.; - Aparat telefoniczny systemowy - 5 szt.; - Aparat telefoniczny - telefon audiokonferencyjny - 3 szt.; - Aparat telefoniczny - system wideokonferencyjny - 1 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.13.00-3, 32.23.20.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie biurowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Tablica magnetyczna-suchościeralna na ścianę - 41 szt.; - Tablica jezdna suchościeralna - 11 szt.; - Flipchart - 40 szt.; - Tablica magnetyczna - planer miesięczny - 2 szt.; - Gablota ogłoszeniowa korkowa - 6 szt.; - Tablica magnetyczna - mobilny tryptyk parawanowy - 2 szt.; - Mobilny tryptyk parawanowy-tekstylny - 2 szt.; - Tablica korkowa kolorowa - 40 szt.; - Wózek platformowy magazynowy transportowy - 1 szt.; - Uniwersalny, galwanizowany elektrolitycznie wózek - 2 szt.; - Wózek 3 półkowy ze stali nierdzewnej (kelnerski) - 6 szt.; - Lampa podłogowa - 3 szt.; - STÓŁ składany przenośny cateringowy - 8 szt.; - okrągły, stolik kawowy, przenośny - 30 szt.; - Kosz betonowo-drewniany z daszkiem - 4 szt.; - Stojak Reklamowy (Potykacz) - 10 szt.; - Stojak na broszury na 20 broszur A4 - 10 szt.; - Ramy magnetyczne - 6 szt.; - Gablota na klucze z podwójnym dnem - 1 szt.; - Szafka na klucze - 6 szt.; - Ścianka działowa z nóżkami (do biurka) - 3 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.59.20-7, 30.19.59.13-5, 30.19.51.00-3, 31.52.32.00-0, 34.91.21.00-4.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Małe AGD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zaparzacz do kawy termos podwójne ścianki 6 l - 12 szt.; - Termos z kranem do napojów 15 litrów - 12 szt.; - Termos konferencyjny z pompką 2,5 l - 10 szt.; - Termos konferencyjny z pompką 5 l - 12 szt.; - Czajnik elektryczny - 10 szt.; - Ekspres do kawy - 9 szt.; - Wyciskarka do owoców i warzyw - 4 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.22.43.40-3, 30.19.35.00-3.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Gry kreatywne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Gra z obszaru: WSPÓŁPRACA, KOMUNIKACJA, ZARZĄDZANIE CZASEM - 1 szt.; - Gra z obszaru: KREATYWNOŚĆ, KOMUNIKACJA, WSPÓŁPRACA - 1 szt.; - Gra z obszaru: DZIELENIE SIĘ WIEDZĄ, KOMUNIKACJA - 1 szt.; - Gra z obszaru: KREATYWNOŚĆ - 1 szt.; - Gra z obszaru: ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW, COACHING - 1 szt.; - Gra z obszaru: ZAUFANIE, KOMUNIKACJA - 1 szt.; - Gra symulacyjna projektowana na zamówienie - 1 szt.; - Gra z obszaru: KOMUNIKACJA, NEGOCJACJE - 1 szt.; - Gra z obszaru: BURZA MÓZGÓW, STRATEGIA, DO ROZWOJU STARTUPóW - 5 szt.; - Gra z obszaru: KREATYWNOŚĆ, INNOWACJE - 1 szt.; - Gra z obszaru: NEGOCJACJE, BUDOWANIE RELACJI, INTERAKTYWNOŚĆ - 1 szt.; - Gra z obszaru: KOMUNIKACJA, PLANOWANIE PROCESU - 1 szt.; - Gry z obszaru: INTERAKTYWNA, OUT OF THE BOX - 1 szt.; - Gra z obszaru: KOMUNIKACJA, SPRZEDAŻ, OBSŁUGA KLIENTA - 1 szt.; - Instruktaż - 2 dni;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.44.00-1, 37.52.45.00-2.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia do biura projektu
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych i narzędzi do szkół podstawowych z terenu Gminy Pionki w ramach Rządowego Programu "Aktywna tablica"
- Zakup i dostawa do Urzędu Miasta Ruda Śląska komputerowych materiałów eksploatacyjnych
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.