Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-02
Kraków: Sukcesywne dostawy odczynnika [Val5] Angiotensin II Acetate Salt Hydrate służącego do indukcji nadciśnienia u myszy dla Katedry Chorób Wewnętrznych i Medycyny Wsi Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie w ramach projektu WELCOME/2009/2 Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Sprawa znak: DZP/CM/242-3-2/ZP/11
Numer ogłoszenia: 16090 - 2011; data zamieszczenia: 02.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4219851, faks 012 4219851.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy odczynnika [Val5] Angiotensin II Acetate Salt Hydrate służącego do indukcji nadciśnienia u myszy dla Katedry Chorób Wewnętrznych i Medycyny Wsi Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie w ramach projektu WELCOME/2009/2 Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Sprawa znak: DZP/CM/242-3-2/ZP/11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywne dostawy odczynnika [Val5] Angiotensin II Acetate Salt Hydrate służącego do indukcji nadciśnienia u myszy dla Katedry Chorób Wewnętrznych i Medycyny Wsi Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie w ramach projektu WELCOME/2009/2 Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. Zamawiany odczynnik [Val5] Angiotensin II Acetate Salt Hydrate służący do indukcji nadciśnienia u myszy, będzie służył do kontynuacji badań prowadzonych w ramach projektu WELCOME/2009/2 Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. W celu uzyskania odpowiedniej korelacji wyników badań zamawiający w załączniku nr 3 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz kalkulacji cenowej, określił wymagania, jakim musi odpowiadać oferowany odczynnik. Do obowiązków wykonawcy należeć będą sukcesywne (partiami w zależności od potrzeb, na pisemne zamówienie zamawiającego przesłane faksem lub drogą elektroniczną) dostawy odczynnika do miejsca każdorazowo wskazanego przez użytkownika, tj. do Katedry Chorób Wewnętrznych i Medycyny Wsi UJ CM w Krakowie, Laboratorium Medycyny Translacyjnej, ul. Focha 33, 30-119 Kraków lub do Katedry Farmakologii Wydziału Lekarskiego UJ CM, ul. Grzegórzecka 16, 31-531 Kraków. Dostawy muszą być zrealizowane w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia, w sposób niegenerujący dodatkowych kosztów dla zamawiającego, warunkujący prawidłowe i bezpieczne dostarczenie zamawianego odczynnika. Wymagana jest czytelna nazwa i termin ważności odczynnika na każdym opakowaniu. Termin ważności (przydatności) każdego odczynnika w dacie dostawy do zamawiającego nie może być krótszy niż 12 miesięcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilości zamawianego odczynnika - wskazanej w załączniku nr 3 do SIWZ, w przypadku ograniczenia ilości wykonywanych badań. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie odczynnika równoważnego. Zamawiający w załączniku nr 3 do SIWZ - Kalkulacja ceny oferty, podał nazwę handlową, nr katalogowy i producenta odczynnika - [Val5] Angiotensin II Acetate Salt Hydrate, > lub = 95% (HPLC) powder służącego do indukcji nadciśnienia u myszy - w celu określenia parametrów jakościowych, jakim powinien odpowiadać oferowany odczynnik. W przypadku zaoferowania odczynnika równoważnego, wykonawca jest zobowiązany wykazać, że spełnia on wymagania określone przez zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ. W tym celu wykonawca dołączy do oferty: 1) certyfikat analizy jakościowej lub dokument równoważny, określający co najmniej: sekwencję aminokwasów, masę cząsteczkową (jako bezwodna zasada), czystość potwierdzona metodą HPLC, zawartość: peptydu, octanu i wody (dokument w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski); 2) dokument potwierdzający, że oferowany odczynnik jest produkowany zgodnie z wymogami normy ISO 9001:2008 (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski). Wykonawca jest zobowiązany, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 11.05.2001r. o opakowaniach i odpadach opakowaniowych (Dz. U. nr 63 poz. 638 z późn. zm.) do odbioru zużytych opakowań po dostarczonych odczynnikach, w terminach uzgodnionych z użytkownikiem.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W przypadku zaoferowania odczynnika równoważnego, wykonawca jest zobowiązany wykazać, że spełnia on wymagania określone przez zamawiającego w załączniku nr 3 do SIWZ. W tym celu wykonawca dołączy do oferty: 1) certyfikat analizy jakościowej lub dokument równoważny, określający co najmniej: sekwencję aminokwasów, masę cząsteczkową (jako bezwodna zasada), czystość potwierdzona metodą HPLC, zawartość: peptydu, octanu i wody (dokument w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski); 2) dokument potwierdzający, że oferowany odczynnik jest produkowany zgodnie z wymogami normy ISO 9001:2008 (w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wartość umowy może ulec zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.cm-uj.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UJ CM
ul. Kopernika 19 B
31-501 Kraków
pok. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2011 godzina 10:30, miejsce: Dział Zamówień Publicznych UJ CM ul. Kopernika 19 B 31-501 Kraków pok. nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W ramach projektu WELCOME/2009/2 Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, współfinansowanego przez Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa transportu studentów i pracowników Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Zakup wraz z dostawą materiałów zużywalnych niezbędnych do przeprowadzenia analiz izotopowych w Wydziałowym Laboratorium WGGiOŚ DE-dzp.272-213/25
- Usługa pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Budowa żłobka przy ul. Jabłonkowskiej 29a, Budowa żłobka przy ul. Działowskiego, Budowa żłobka przy ul. Wadowskiej
- Remont korytarza I piętra w pawilonie C-4 AGH w Krakowie- DE-dzp.272-203/25
- Świadczenie na rzecz Polskiego Wydawnictwa Muzycznego usług kurierskich krajowych i zagranicznych
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów farmaceutycznych i płynów infuzyjnych
- dostawę produktów farmaceutycznych i płynów infuzyjnych
- Dzierżawa analizatora hematologicznego wraz z dostawą odczynników
- Dostawa odczynników chemicznych do badań genetycznych
- WZPiFP-45-25 Dostawa materiałów techniki kryminalistycznej
- WSzS.DEZ.26.027.2025 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY W CZĘSTOCHOWIE
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.