eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaworznoDostawa endoprotez i implantów dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-15

Jaworzno: Dostawa endoprotez i implantów dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Numer ogłoszenia: 160966 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie, ul. Chełmońskiego 28, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 6164482 w. 292, fax 032 7519844.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa endoprotez i implantów dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez i implantów dla SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącego jednocześnie załącznik nr 1 do projektu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości przedmiotu zamówienia niż określona w załączniku nr 1 w zależności od liczby pacjentów oraz możliwości finansowych Zamawiającego. W taki przypadku Wykonawcy będzie przysługiwać jedynie wynagrodzenie wynikające z zrealizowanej dostawy. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Przedmiot dostawy musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącego jednocześnie załącznik nr 1 do projektu umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości przedmiotu zamówienia niż określona w załączniku nr 1 w zależności od liczby pacjentów oraz możliwości finansowych Zamawiającego. W taki przypadku Wykonawcy będzie przysługiwać jedynie wynagrodzenie wynikające z zrealizowanej dostawy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne pakiety, ale dany pakiet jest niepodzielny i Wykonawca zobowiązany jest pod rygorem odrzucenia oferty do zaoferowania wszystkich pozycji danego zakresu. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub więcej pakietów (według swojego wyboru).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty Oryginalny kod CPV: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.17.50 - Sztuczne stawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.50 - Sztuczne stawy Oryginalny kod CPV: 24.49.71.10 - Cementy do rekonstrukcji kości Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.71.10 - Cementy do rekonstrukcji kości Oryginalny kod CPV: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych Oryginalny kod CPV: 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.18.30.00 - Dodatkowe wyroby ortopedyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 16.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości odpowiedniej dla zakresu oferty tj: I 360,00 II 1 770,00 III 700,00 IV 45,00 V 2 400,00 VI 2 000,00 VII 550,00 VIII 3 900,00 IX 130,00 X 610,00 XI 780,00 XII 270,00 XIII 200,00 XIV 150,00 XV 15,00 XVI 340,00 Wadium pozostaje w dyspozycji zamawiającego przez czas związania ofertą. W przypadku wniesienia protestu po upływie terminu składania ofert i zawieszenia biegu terminu związania ofertą do czasu ostatecznego rozstrzygnięcia protestu, zamawiający wezwie (pod rygorem wykluczenia z postępowania), do przedłużenia ważności wadium lub wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy, po ostatecznym rozstrzygnięciu protestu. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - przelew lub wpłata na rachunek Zamawiającego w ING Bank Śląski S.A. o/Jaworzno Nr 30 1050 1142 1000 0023 2866 3923 lub wpłaty zagraniczne PL 30 1050 1142 1000 0023 2866 3923 (w formacie IBAN) - do oferty należy dołączyć kopię wniesienia wadium; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit.b ustawy z dnia 9 lipca 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Oryginały przedmiotowych dokumentów (z ppkt b) - e)) należy złożyć w siedzibie zamawiającego, w kasie - przy ul. Chełmońskiego 28 przed upływem terminu składania ofert; kserokopie powyższych dokumentów należy przedłożyć w składanej ofercie. Zwrot wadium nastąpi, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, - Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie tiret 2 i 3 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wniosą wówczas wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie potwierdzoną wykonaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania najmniej udzielenie zamówienia, najmniej jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówień odpowiadających każde swoim rodzajem i wartością (dopuszczalne jest 10% odchylenie wartości in minus) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3.Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości złożonej oferty, jednak nie mniej niż 10 000,00 zł 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, zamawiający żąda: Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem publicznym-Aktualna na dzień składania ofert Aktualny dokument określający status prawny Wykonawcy tzn. odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej-Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-Nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy PzP-Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PzP-Nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W celu potwierdzenia opisanego niżej przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających każde swoim rodzajem i wartością (dopuszczalne jest odchylenie 10% in minus) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu załączyć do wykazu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ dokumenty potwierdzające, że wymienione w załączniku zamówienia o wartości minimum złożonej oferty (każde) zostały wykonane należycie - Aktualny na dzień składania ofert W celu potwierdzenia że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu Wykonawca winien wykazać się posiadaniem polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości złożonej oferty, jednak nie mniej niż 10 000,00 zł Aktualna na dzień składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w sekcji gospodarczej szpitala ul. Chełmońskiego 28 tel. 032 616-44-82 wew.119.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w SP ZOZ Szpitalu Wielospecjalistycznym w Jaworznie, przy ul. Chełmońskiego,Sekretariat (I piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I Endoproteza połowicza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa endoprotez połowiczych 20 szt poniżej 14 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II Endoproteza cementowa stawu biodrowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa endoprotez cementowych stawu biodrowego i innych materiałów (6 pozycji asortymentowych) o wartości powyżej 14 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.16.22.00-5, 24.49.71.10-8, 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III implanty do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantów do rekonstrukcji wiezadła krzyżowego przedniego (3 pozycje asortymentowe) o wartości poniżej 14 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV system szycia łąkotek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantu do szycią łąkotki szt.5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V endoproteza stawu kolanowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa endoprotez stawu kolanowego (20 kpl) oraz trzpieni (6 szt).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI endoproteza bezcementowa stawu biodrowego 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa endoprotez bezcementowych stawu biodrowego (18 kpl.) oraz cement kostny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8, 24.49.71.10-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII endoproteza bipolarna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa endoprotez bipolarnych o wartości poniżej 14 tys.euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50-2, 33.18.30.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet VIII endoproteza bezcementowa stawu biodrowego 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa endoprotez bezcementowych stawu biodrowego o wartości powyżej 14 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet IX zestaw do autotransfuzji krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów do autotransfuzji krwi (20szt).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet X gwoździe i śruby chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gwoździ i śrub chirurgicznych - 7 pozycji asortymentowych o wartości poniżej 14 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet XI implanty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa implantów 41 pozycji asortymentowych o wartości poniżej 14 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet XII - DHS do zespoleń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawasystemów DHS do zespoleń złamań 60 kpl.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet XIII Stabilizatory zewnętrzne do zlamań kości piszczelowej 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Stabilizatorów zewnętrznych do zlamań kości piszczelowej - 11 pozycji asortymentowych o wartosci poniżej 14 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet XIV Stabilizatory zewnętrzne do złamań kości piszczelowej 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stabilizatorów zewnętrznych do złamań kości piszczelowej - 9 pozycji asortymentowych o wartości poniżej 14 tys. euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Drut Kirschnera bagnetowaty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drutu Kirschnera (bagnetowaty szt 50) i z oliwką 100szt.o wartosci poniżej 14 tys euro.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet XVI Stabilizatory zewnętrzne do złamań kości piszczelowej 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Stabilizatorów zewnetrznych do złamań kości piszczelowej 30 poz. asortymentowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.