Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-24
Przemyśl: Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów służbowych BiOSG
Numer ogłoszenia: 160973 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej , ul. Adama Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6732153, 6732087, faks 016 6763271.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów służbowych BiOSG.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów służbowych BiOSG; Część I - części zamienne do POJAZDU ATV POLARIS SPORTSMAN 500 EFI Część II - części zamienne do POJAZDU ATV ARCTIC CAT 500 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga aby: a) Części zamienne były fabrycznie nowe, kompletne, sprawne technicznie, w gatunku pierwszym, zapakowane i posiadające na opakowaniu oznaczenie numeru katalogowego i miały zastosowanie do pojazdów opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ; b) Części zamienne były oryginalne lub o porównywalnej jakości w rozumieniu § 2 pkt 21 i 22 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 08 października 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 198, poz. 1315) w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień ograniczających konkurencję; c) Zamówienie było realizowane w formie sukcesywnych dostaw w ramach potrzeb Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Zamawiający określa minimalną wartość jednorazowego zamówienia na kwotę 1 000,00 zł. brutto. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych części w zależności od potrzeb, tj. Zamawiający może dokonać zakupu poszczególnych części zamiennych w ilości mniejszej niż określona w załączniku nr 1 do SIWZ; d) Wykonawca udzielił pisemnej gwarancji na dostarczony asortyment na okres co najmniej 24 miesięcy liczony od daty dostarczenia go do siedziby Zamawiającego; 4. Zamawiający nie ma obowiązku zakupienia wszystkich części zamiennych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.40.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo jeżeli oferta lub załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. Z treści pełnomocnictwa ma wynikać zakres czynności, do których została umocowana osoba działająca w imieniu i na rzecz Wykonawcy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy p.z.p. Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany umowy o zamówienie publiczne w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianych części w zależności od potrzeb, tj. Zamawiający może dokonać zakupu poszczególnych części zamiennych w ilości mniejszej niż określona w załączniku nr 1 do SIWZ; - zmiany ceny w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
ul. Mickiewicza 34
37 - 700 Przemyśl
Sekcja zamówień publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2012 godzina 11:30, miejsce: Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej ul. Mickiewicza 34 37 - 700 Przemyśl Kancelaria Jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Części zamienne do POJAZDU ATV POLARIS SPORTSMAN 500 EFI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. AKUMULATOR 12V 18AH YTX20HL-BS PRAWY PLUS 2. ŁOŻYSKO 3576510 3. ROLKA 1321457 4. SPRĘZYNA SPRZĘGŁA 7041157 5. ROLKA 5020422 6. PRZYCISK SPRZĘGŁA 5431936 7. TULEJA 3576504 8. PODKŁADKA 5430945 9. UCHWYT 5632283 10. SWORZEŃ 7512266 11. PIERŚCIEŃ 7710448 12. TULEJA 5132344 13. SWORZEŃ 7511854 14. PRZYCISK 5436521 15. SPRĘŻYNA 7041782 16. NAPĘD 1321874 17. STEROWNIK 4012443 18. STEROWNIK 4011517 19. CZUJNIK 3089895 20. PIERŚCIEŃ 3089902 21. WTRYSKIWACZ 3089893 22. CEWKA 3089959 23. PODUSZKA 3110044 24. PODUSZKA 3110046 25. KOŁO 3084822 26. SPRĘŻYNA 3083463 27. ZAPADKA 3083378 28. SPRĘŻYNA 3083379 29. TARCZA 3084744 30. SZNUR 3085083 31. SPRĘŻYNA 3083185 32. TULEJKA 3084750 33. TULEJKA 3083669 34. ZESPÓŁ SPRZĘGAJĄCY ROZRUSZNIKA 3087030 35. SZCZOTKOTRZYMACZ 3084406 36. SPRĘŻYNA 5243518 37. SPRĘŻYNA 7041804 38. TULEJA 5436722 39. OSŁONA 2201630 40. OSŁONA 2202910 41. OSŁONA 1332433 42. WAŁ 1332454 43. TULEJA 5434551 44. WAHACZ 2202906 45. WAHACZ 2202907 46. DRĄŻEK 5133806 47. KOŃCÓWKA DRĄŻKA 7061139 48. KOŃCÓWKA DRĄŻKA 7061138 49. TULEJA 5631142 50. TULEJA 5434550 51. TULEJA 5434551 52. AMORTYZATOR 7043100 53. SPRĘŻYNA AMORTYZATORA 7043091-067 54. SPRĘŻYNA AMORTYZATORA 7043247-067 55. AMORTYZATOR 7041762 56. ŁOŻYSKO 3514342 57. SWORZEŃ 7061153 58. ŁĄCZNIK 3233835 59. ŁĄCZNIK 3233906 60. ŁOŻYSKO 3585502 61. PAS NAPĘDOWY 3211077.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.40.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: części zamienne do POJAZDU ATV ARCTIC CAT 500.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PÓŁOŚ 0502-811 2. PÓŁOŚ 0502-812 3. PÓŁOŚ 0502-813 4. ZWROTNICA 0505-460 5. ZWROTNICA 0505-461 6. AKUMULATOR 12V 14AH YB14-A2 LEWY+ 7. USZCZELKA 0412-007 8. CZUJNIK TEMPERATURY 0413-168 9. PRZEWÓD CHŁODNICY 0410-041 10. PRZEWÓD CHŁODNICY 0410-002 11. WŁĄCZNIK NAPĘDU 0502-579 12. PRZERYWACZ KIERUNKOWSKAZÓW 0430-049 13. USZCZELKA 3402-443 14. USZCZELKA 3402-441 15. USZCZELKA 3402-715 16. ŁOŻYSKO 3402-567 17. USZCZELNIACZ 3402-977 18. PAS NAPĘDOWY 3402-757 19. KRZYŻAK WAŁU 3402-562 20. ROLKA 3402-483 21. TŁUMIK DRGAŃ 3402-481 22. USZCZELNIACZ 3402-488 23. ORING 3423-353 24. USZCZELNIACZ 3402-761 25. ŁOŻYSKO 3402-729 26. ŁOŻYSKO KOŁA 1402-027 27. SWORZEŃ WAHACZA 0405-115 28. TULEJA 0403-115 29. TULEJA 0403-114 30. TULEJA 0403-038 31. TULEJA 0403-032 32. TULEJA 0403-080 33. TULEJA 0403-081.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 31.40.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Cyberbezpieczny Samorząd - Obszary Organizacyjny i Kompetencyjny
- ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE MOF PRZEMYŚL. OPRACOWANIE WIELOBRANŻ. DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ "OCHRONA, ROZWÓJ I PROMOWANIE DZIEDZICTWA KULTUROWEGO I USŁUG W DZIEDZINIE KULTURY"
- Wywóz odpadów komunalnych z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Horyńcu - Zdroju.
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady pozostałe po segregacji oraz odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Czarnej Górnej.
- "Kontrakt serwisowy - rezonans magnetyczny GE Signa Explorer sn. RD0711"
- Zakup kruszywa łamanego tj: - mieszanka 0-31,5 w ilości 800 ton, - mieszanka 0-63 w ilości 800 ton wraz z sukcesywną dostawą na plac budowy - tj. teren Powiatu Przemyskiego
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa istniejących instalacji do produkcji energii z OZE o magazyny energii elektrycznej w Gminie Lipie
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
- Sukcesywne dostawy art. biurowych, papieru, baterii i materiałów informatycznych
- Zakup i dostawa samochodów w ramach projektu "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie branża samochodowa - przemysł motoryzacyjny w Centrum Edukacji Zawodowej i Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim."
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów
więcej: Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.