Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-21
Stary Sącz: wykonanie kapliczki i źródełka św. Kingi
Numer ogłoszenia: 160983 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Stary Sącz , ul. Stefana Batorego 25, 33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4460270, faks 018 4460273.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stary.sacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie kapliczki i źródełka św. Kingi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) doprowadzenia wody do źródełka, kanalizacja deszczowa, b) mury oporowe, kamieniarka, ogrodzenie, drenaż, c) przebudowa ciągu pieszego, d) zalicznikowe linie kablowe nn, zalicznikowa linia kablowa oświetlenia terenu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.60 - Roboty budowlane w zakresie obiektów sakralnych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.26.26.12 - 45.26.26.12 45.23.22.22 - 45.23.22.22 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 10.000,00 złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) spełnianie wymogów określonych w art. 22 ust.1 ustawy P.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655, z późniejszymi zmianami) b) udzielenie 36 miesięcznej pisemnej gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia oraz 36 miesięcznej rękojmi licząc od dnia przyjęcia przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, c) nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy P.z.p. z dnia 29 stycznia 2004 r.(t.j. z 2007 r. Dz.U. Nr 223, poz.1655, z późniejszymi zmianami). d)posiadanie niezbędnej wiedzy, uprawnień i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w SIWZ . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1. Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w Prawie zamówień publicznych i SIWZ w zakresie kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty zawierające: komplet ważnych oświadczeń i dokumentów wymaganych niniejszą specyfikacją. Zamawiający informuje, iż sprawy doświadczenia, referencji, stanu zatrudnienia, polis ubezpieczeniowych rozpatrywane będą łącznie - w przypadku składania ofert wspólnych. 2.2. W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy: pod uwagę będą brane oferty, w których udokumentowano: zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z zakresem objętym zamówieniem. 2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi dokumentami, w tym również poprzez wezwanie Oferenta do wyjaśnienia treści dokumentów. 2.4. Zamawiający wzywa Oferentów, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Oferenta warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. OŚWIADCZENIA : Oświadczenie o spełnianiu warunków art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku złożenia oferty wspólnej - oświadczenie że podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. B. DOKUMENTY (potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art.22, ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych) : 3.1. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie - wpłacenie wadium. 3.2. Kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. W przypadku Oferenta będącego Spółką Cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. 3.3. Doświadczenie w zakresie realizacji murów oporowych, ogrodzeń, drenaży, chodników, robót kamieniarskich w latach 2004/2005/2006/2007/2008 z zakresu i rozmiaru odpowiadających wartością przedsięwzięciu będącemu przedmiotem zamówienia Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający uzna taką robotę, której wartość była większa lub równa 80% wartości kosztorysu ofertowego (brutto). 3.4. Kwalifikacje techniczne . 3.5. Wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia (wg załączonego wzoru). 3.6. Informacje na temat średniorocznego zatrudnienia pracowników w przeliczeniu na pełne etaty w okresie ostatnich trzech lat, a przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ilości nie mniejszej niż 20 pracowników rocznie. 3.7. Kserokopie uprawnień zawodowych kierownika budowy : a) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) w specjalności sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, c) w specjalności sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) w specjalności drogowej, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta, 3.8. Kserokopie zaświadczeń właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność kierowników budowy do Izby na dzień składania ofert, poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta. 3.9. Pisemne referencje potwierdzające terminowe i dobre jakościowo, wykonanie realizacji rozbudowy, przebudowy, modernizacji w latach 2004/2005/2006/2007/2008 murów oporowych, kamieniarki, ogrodzeń, drenaży, chodników zakresu i rozmiaru odpowiadających wartością przedsięwzięciu będącemu przedmiotem zamówienia poświadczone za zgodność z oryginałem przez Oferenta. 3.10. Ubiegające się o zamówienie publiczne spółki z o.o. muszą przedłożyć uchwałę wspólników upoważniającą do zaciągnięcia zobowiązania lub umowę spółki, o ile wartość zamówienia dwukrotnie przekracza wartość kapitału spółki ( art.230 Kodeksu Spółek ). 3.11. Kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej , w zakresie działalności będącej przedmiotem zamówienia publicznego (budownictwo) o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 PLN. 3.12. Harmonogram rzeczowo-finansowy. 3.14. Pełnomocnictwo. 3.15. Dokument dotyczący utajnienia informacji ważnych dla interesów handlowych Oferenta..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stary-sacz.iap.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta , w 33-340 Stary Sącz - ul. Stefana Batorego 25 (pokój nr 22 - I piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2009 godzina 08:45, miejsce: Sekretariat Urzędu Miasta , w 33-340 Starym Sączu - ul. Stefana Batorego 25, (I piętro - pokój nr 18).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 6 w Oleśnicy
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ W UL. LEŚNEJ POLANY, W ULICY BOCZNEJ OD UL. ŻWIROWEJ, W UL. SOŁECKIEJ I W UL. WYDMOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TRZCIANY, GMINA JABŁONNA"
- Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego dz. Nr 6/7 i 6/8 ark.1 w Braciszewie
- Budowa punktów świetlnych w Wierzbicy - oświetlenie drogi gminnej
- Budowa punktów świetlnych Marynino ul. Cynamonowa - oświetlenie drogi gminnej
- Przebudowa hydroforni w Kęsowie - zabezpieczenie ciągłości dostaw wody oraz bezpieczeństwa zdrowotnego wody pitnej dostarczonej z ujęcia wody w Kęsowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.