eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa sprzętu medycznego z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2009-05-21

Rzeszów: Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 160984 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 3841 w Rzeszowie , ul. Lwowska 5, 35-922 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 7155250, faks 017 7155012.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Unit stomatologiczny część II - Aparat USG.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.24.00 - Stanowiska stomatologiczne 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie do szczegółowego rozpatrywania, jeżeli: a. oferta - co do formy opracowania i treści - spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją, b. z liczby i treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki formalne określone niniejszą specyfikacją, c. złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione, d. oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie, e. Wykonawca przedstawił ofertę zgodną co do treści z wymaganiami Zamawiającego. 2. Stosowania matematycznych obliczeń przy ocenie ofert, stanowi podstawową zasadę oceny ofert, które: a. oceniane będą w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie kryterium (cena) brutto (z podatkiem VAT), b. za parametr najkorzystniejszy kryterium (cena) oferta otrzyma maksymalną liczbę punktów - 100, a pozostałe będą oceniane odpowiednio do parametru najkorzystniejszego, c. wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryterium (cena) i ustalonej punktacji: punktacja od 0 - 100. 3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów obliczonych według poniższego wzoru: gdzie: LP = liczba punktów za kryterium (cena), Cmin = najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert, Cx = cena oferty badanej, 4. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszą cenę (maksymalna liczba przyznanych punktów), zostanie uznana za najkorzystniejszą, a pozostałe oferty będą sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów. 5.Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. 6.Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wyznaczył warunki udziału w postępowaniu, dla potwierdzenia ich spełnienia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następującej dokumentacji poprzez które Wykonawca potwierdza spełnienie tychże warunków: 1. Oświadczenie pisemne o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy p.z.p. według wzoru stanowiącego załącznik nr 5. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z powyższych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że profil działania Wykonawcy odpowiada charakterowi usługi będącej przedmiotem zamówienia oraz wskazywać osoby uprawnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu Wykonawcy. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (art. 24 ust. 1 pkt 1 - 9 ustawy p.z.p.), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4. Referencje potwierdzające należyte wykonanie dostaw wymienionych w wykazie. 5. Dokumenty dopuszczające do stosowania w służbie zdrowia - deklaracje, certyfikaty, atesty itp. Dokumenty mają być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza składania dokumentów i oświadczeń drogą elektroniczną. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3841 ul. Lwowska 5 35-922 Rzeszów pok. nr 13a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3841 ul. Lwowska 5 35-922 Rzeszów Kancelaria Jawna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Unit Stomatologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: unit dentystyczny stacjonarny nowy fabrycznie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.24.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Aparat USG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat USG ogólnodiagnostyczny, fabrycznie nowy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.