Ogłoszenie z dnia 2011-06-09
Warszawa: Dostawy galanterii papierniczej na potrzeby CUW
Numer ogłoszenia: 160993 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Wspólnych, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6946359, faks 22 6946076.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja gospodarki budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy galanterii papierniczej na potrzeby CUW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawy galanterii papierniczej na potrzeby CUW w roku 2011/2012.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DANAR DANUTA DĄBROWSKA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
DANAR DANUTA DĄBROWSKA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- DANAR Danuta Dąbrowska i Wspólnicy Spółka Jawna, ul. Zawodzie 7A, 02-981 WARSZAWA, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 167836,90 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 206439,39
Oferta z najniższą ceną: 206439,39 / Oferta z najwyższą ceną: 220767,17
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem dostawy jest galanteria papiernicza powszechnie dostępna na rynku, o ustalonych standardach jakościowych oraz szacowana wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. - postępowanie spełnia przesłanki do zastosowania trybu zapytania o cenę określone w art. 70 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku SMB ,,Imielin" przy ul. Malinowskiego 5 w Warszawie
- Wykonanie remontów terenów zewnętrznych (ciągi komunikacyjne, place, podwórza, drogi wewnętrzne) w 2025 r.
- Wsparcie techniczne systemu bazodanowego MUZA-MNW i portalu Cyfrowe Muzeum Narodowe w Warszawie wraz z dedykowanym CMS oraz dostarczenie abonamentu godzin rozwojowych
- Usługi porządkowe w pustostanach lokali mieszkalnych i użytkowych, strychach oraz piwnicach, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
- Wykonanie koncepcji odwodnienia dla wskazanego odcinka drogi ekspresowej S8 - trasa Armii Krajowej na terenie m. st. Warszawy
- Wykonanie robót budowlanych z zakresu ETAPU I polegających na budowie sieci elektroenergetycznej, (...) w rejonie ulic: Blacharskiej, Z. Modzelewskiego, Modrej i al. Lotników w Warszawie,
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- "Sukcesywna dostawa środków czystości i środków ochrony indywidualnej"
- Sukcesywna dostawa środków czystości - artykułów higienicznych"
- Sukcesywna dostawa środków czystości - artykułów higienicznych
- "Sukcesywne dostawy środków czystości w podziale na osiem pakietów".
- Zakup i dostarczanie środków czystości i higienicznych dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - 9 Pakietów
więcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.