Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Dębnica Kaszubska: Wykonanie usługi gastronomicznej i sukcesywną dostawę posiłków dla dzieci
do wskazanych placówek na terenie Gminy Dębnicy Kaszubskiej
Numer ogłoszenia: 160993 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dębnica Kaszubska , ul. Zjednoczenia 16a, 76-248 Dębnica Kaszubska, woj. pomorskie, tel. 0-59 81-31-623, faks 0-59 81 31 634.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.debnicakaszubska.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi gastronomicznej i sukcesywną dostawę posiłków dla dzieci do wskazanych placówek na terenie Gminy Dębnicy Kaszubskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi gastronomicznej i sukcesywna dostawa przez Wykonawcę wyprodukowanych potraw dla potrzeb Przedszkola Publicznego w Dębnicy Kaszubskiej przy ul. Zjednoczenia 53, Szkoły Podstawowej w Dębnicy Kaszubskiej, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Gogolewie, Gogolewo 40, Oddziału Przedszkolnego w Borzęcinie przy Szkole Podstawowej w Gogolewie, Borzęcino 33, Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Motarzynie, Motarzyno 9a, Oddziału Przedszkolnego w Budowie przy Szkole Podstawowej w Motarzynie, Budowo 52 oraz dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Dębnicy Kaszubskiej w zakresie określonym w niniejszym SIWZ wraz załącznikami. 2. Szacunkowe ilości dostaw i usług określa załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy. Zostały one określone na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie potrzeb żywieniowych dzieci w okresie objętym przedmiotem zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dostaw i usług podanych w Formularzu o maksymalnie 20%, w zależności od frekwencji dzieci w przedszkolu, oddziałach przedszkolnych i szkołach, a Wykonawca nie będzie podnosił wobec Zamawiającego żadnych roszczeń z tego tytułu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu umowy i zasady jego realizacji zawiera załącznik nr 1 do SIWZ, stanowiący integralna część niniejszej umowy. 4. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia mogą ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w przypadku zmiany przepisów prawa dotyczących bezpieczeństwa żywności i żywienia, wymagań odnośnie żywienia dzieci i młodzieży w placówkach oświatowych oraz norm żywienia i zaleceń Instytutu Żywności i Żywienia dotyczących docelowej grupy żywieniowej. 5. Warunki dodatkowe: 1) Warunki realizacji dostaw przedstawione zostały określone w pkt. 6 załącznika nr 1 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego użyczania pojemników do przechowania danej dostawy przy każdorazowej dostawie potraw - na okres do następnej dostawy. 3) Podane ilości zamawianych potraw mają charakter szacunkowy, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw lub odmowy realizacji dostaw. 4) Przewidywaną ilość potraw zamawiający będzie zgłaszać na dzień poprzedzający realizację zamówienia, a dokładne ilości do godz. 9-tej na dzień dostawy. 5) W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych okoliczności, które uniemożliwią dostarczenie posiłków, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dostawę posiłków zgodnych z wymogami zawartymi w SIWZ oraz w załączniku nr 1 do SIWZ z innych źródeł. 6) Na Wykonawcy ciąży obowiązek zagospodarowania i wywozu odpadów pokonsumpcyjnych oraz innych odpadów powstających przy świadczeniu usługi stanowiącej przedmiot niniejszej umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik Nr 4 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę w zakresie przygotowywania i dostawy posiłków dla dzieci, o wartości co najmniej 150 000 zł brutto (usługi świadczone w ramach jednej umowy traktuje się jako jedną usługę)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik Nr 4 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik Nr 4 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik Nr 4 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Formularz cenowy przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 4. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 9.2. SIWZ; 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia. Z treści zobowiązania winien wynikać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, charakter stosunku jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem oraz zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Doświadczenie - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w zakresie: 1) ceny brutto realizacji przedmiotu zamówienia na skutek ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (stawki VAT), o ile okoliczność ta powoduje konieczność zmiany ceny, przy czym cena netto nie podlega zmianie; 2) sposobu spełnienia świadczenia w stosunku do określonego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie miejsca i terminu dostawy posiłków oraz częstotliwości podawania poszczególnych dań, na skutek błędu ludzkiego przy ustalaniu opisu lub też sytuacji niemożliwych wcześniej do przewidzenia, przy zachowaniu cen jednostkowych wskazanych w ofercie; 3) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na zasadach określonych w pkt. 10.3. SIWZ. 2. W żadnym wypadku postanowień pkt. 1 nie należy interpretować jako udzielenie dowolnej ze stron roszczenia do żądania zmiany umowy, a jedynie możliwość dokonania zmiany umowy. 3. Każda zmiana umowy musi być dokonana na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności oraz wymaga zgody drugiej strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debnicakaszubska.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dębnicy Kaszubskiej, 76-248 Dębnica Kaszubska, ul. Zjednoczenia 16a, Punkt Obsługi Klienta.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dębnicy Kaszubskiej, 76-248 Dębnica Kaszubska, ul. Zjednoczenia 16a, Punkt Obsługi Klienta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI DĘBNICA KASZUBSKA
więcej: przetargi DĘBNICA KASZUBSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług polegających na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla dzieci w wieku od 2,5 do 6 lat uczęszczających do Przedszkola nr 259 "Leśna Bajka" w Warszawie.
- Przygotowywanie posiłków na potrzeby Punktu Opieki Dziennej w Ciechocinie (powtórzony)
- USŁUGA CATERINGU POSIŁKÓW DLA DZIECI, KTÓRE BĘDĄ UCZĘSZCZAĆ DO GMINNEGO PRZEDSZKOLA IM. JULIANA TUWIMA W STRASZYNIE W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- 1/2025/P - Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu oceny prawidłowości wykonywania testów podstawowych dla urządzeń radiologicznych oraz urządzeń pomocniczych, dla pracowników WSSE oraz GIS
- "Świadczenie usług cateringowych"
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków (usługa cateringowa) dla dzieci uczęszczających do Żłobka Publicznego w Biskupcu z siedzibą w Borkach Wielkich w dniach, w których placówka pełni opiekę.
więcej: Usługi gotowania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.