eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO ZABEZPIECZENIA PROCESU OBSŁUGOWO - NAPRAWCZEGO POJAZDÓW KOŁOWYCH I GĄSIENICOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Poznań: ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO ZABEZPIECZENIA PROCESU OBSŁUGOWO - NAPRAWCZEGO POJAZDÓW KOŁOWYCH I GĄSIENICOWYCH
Numer ogłoszenia: 160995 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 261 57 48 02, faks 261 57 72 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO ZABEZPIECZENIA PROCESU OBSŁUGOWO - NAPRAWCZEGO POJAZDÓW KOŁOWYCH I GĄSIENICOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup materiałów (grupy B) do obsługi i eksploatacji wojskowych pojazdów mechanicznych, niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania pododdziałów logistycznych i remontowych jednostek wojskowych z rejonu odpowiedzialności 14 WOG, w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 8 do SIWZ - formularzach cenowych (8/1, 8/2, 8/3, 8/4). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia zamówienia we wszystkich zadaniach - pod warunkiem zwiększenia się zapotrzebowania na określone produkty niezbędne do prawidłowego funkcjonowania, oraz posiadania na ten cel planu finansowego przez Zamawiającego - w ramach prawa opcji według poniższego opisu: a) Opcja dla zadania nr 1 - wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 6 000,00 zł; b) Opcja dla zadania nr 2 - wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 25 000,00 zł; c) Opcja dla zadania nr 3 - wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 6 500,00 zł; d) Opcja dla zadania nr 4 - wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 4 000,00 zł; Realizacja zamówienia w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 31.12.2016 r..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 34.30.00.00-0, 34.30.00.00-0, 24.90.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie jednorazową dostawę ( minimum 1 dostawę dla danego zadania) odpowiadającą swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawy materiałów eksploatacyjnych do zabezpieczenia procesu obsługowo-naprawczego pojazdów kołowych i gąsiennicowych, których suma odpowiada co najmniej wartościom brutto:dla zadania nr 1-15 000,00 zł. dla zadania nr 2-60 000,00 zł. dla zadania nr 3-15 000,00 zł. dla zadania nr 4-10 000,00 zł. Wykonawca w wykazie podaje wartość dostaw, datę wykonania i odbiorców oraz załącza dokument potwierdzający,że dostawy te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania ww. warunku Wykonawcy złożą oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca zobowiązany jest na etapie składania oferty do dostarczenia: w zadaniu nr 1 - Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do przedstawienia kart technicznych, potwierdzających iż oferowane farby i rozpuszczalnik alkidowe (pozycje nr 3, 4, 5, 6 formularza cenowego) spełniają wymagania techniczne Zamawiającego. W zadaniu nr 4 - Wykonawca składający ofertę powinien zaoferować folię spełniającą rzeczone parametry: ma zapewnić właściwości ochronne przez okres 10 lat przed negatywnym zjawiskiem korozji dla przechowywanych elementów takich jak: żelazne, polakierowane, ocynkowane, mosiężne, miedziane, stalowe, aluminiowe, materiał wybuchowy kruszący (tetryl), materiał wybuchowy miotający. Dla potwierdzenia właściwości oferowanego wyrobu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty aktualny dokument potwierdzający spełnienie wymaganych parametrów (certyfikat zgodności), wystawiony przez Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia w Zielonce lub inną jednostkę certyfikującą tożsame wyroby posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji. w zadaniu 1, 3 i 4 w poszczególnych pozycjach zaznaczonych gwiazdką Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej z dniem dostawy dostarczyć aktualne karty charakterystyki produktów chemicznych dotyczących oferowanych pozycji asortymentowych, zgodnie z Ustawą z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach chemicznych ich mieszaninach (Dz. U. nr 63, poz. 322 z późn. zm.). Oferta musi ponadto zawierać: Oferta musi zawierać:formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ,formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ (8.1- zadanie 1; 8.2 - zadanie 2; 8.3 - zadanie 3, 8.4 - zadanie 4),pełnomocnictwo w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin realizacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

według projektu umowy - załącznik nr 6 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. Bukowska 34 60-811 Poznań budynek nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2016 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, ul. Bukowska 34, Poznań, kancelaria jawna 14 WOG-u (budynek nr 2, pokój 17A), czynna pon.-pt. w godz. 7.30-11.00 oraz 13.00-15.00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa farb, lakierów, rozpuszczalników, klei i innych produktów chemicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa formularz cenowy załącznik nr 8.1 do SIWZ oraz projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 24.90.00.00-3, 39.22.42.10-3, 44.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów do zabezpieczenia procesu obsługowo - naprawczego pojazdów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa formularz cenowy załącznik nr 8.2 do SIWZ oraz projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 14.00.00.00-1, 14.81.00.00-2, 19.50.00.00-1, 31.40.00.00-0, 42.66.20.00-4, 44.30.00.00-3, 44.40.00.00-4, 44.50.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. czas realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa przemysłowych (profesjonalnych) produktów chemicznych do zabezpieczenia procesu obsługowo - naprawczego pojazdów typu KTO Rosomak oraz innych pojazdów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa formularz cenowy załącznik nr 8.3 do SIWZ oraz projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 24.90.00.00-3, 44.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów dla służby uzbrojenia i elektroniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa formularz cenowy załącznik nr 8.4 do SIWZ oraz projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.90.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.