eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojkowice › Wywóz nieczystości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-21

Wojkowice: Wywóz nieczystości
Numer ogłoszenia: 161000 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Sobieskiego 298, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 032 2961600, faks 032 2961613.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej podległa min. sprawiedliwości.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 ODPADY KOMUNALNE A Odbiór nieczystości stałych 3500 m3 wraz z ich utylizacją ze znormalizowanych pojemników z wyłączeniem gruzu, kamieni, ziemi. Wykonawca dostarczy nieodpłatnie pojemniki na odpady stałe o pojemności 1100 litrów w ilości 30 sztuk, oraz 10 pojemników o pojemności 120 l. Wykonawca zobowiązany będzie do regularnego usuwania odpadów z pojemników dwa razy w tygodniu w poniedziałki i czwartki. W razie potrzeby możliwe będzie dodatkowe opróżnienie pojemników po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym. B Przyjęcie i składowanie odpadów (wyszczególnionych poniżej) dostarczanych własnym transportem Zamawiającego we wskazane przez Wykonawcę miejsce (oddalone maksymalnie 10 km od siedziby Zamawiającego): - nie segregowane (zmieszane) odpady komunalne 200301 50 ton - odpady wielkogabarytowe 200307 10 ton - drobny gruz z remontów i rozbiórek 20 ton - gruz ceglany 170102 30 ton - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia nie zawierających substancji niebezpiecznych 170107 50 ton -gleba, ziemia w tym kamienie 200202 15 ton C Odbiór i utylizacja materiałów pochodzących z selektywnej zbiórki odpadów. Wykonawca dostarczy nieodpłatnie pojemniki do selektywnej zbiórki szkła (160 m3) i plastiku(160 m3) (2 szt. szkło, 2 szt. plastik). Pojemniki na plastik z siatki stalowej, o pojemności ok. 1,5 m3, opróżniane na miejscu na samochód wyposażony w dźwig umożliwiający samozaładunek pojazdu. Pojemniki na szkło wykonane z blachy ocynkowanej o pojemności ok. 1,5 m3, opróżniane na miejscu na samochód wyposażony w dźwig umożliwiający samozaładunek pojazdu. Terminy odbioru ustalane będą telefonicznie. Wykonawca zobowiązany jest do opróżnienia pojemnika do 24 godzin od momentu zgłoszenia. ZADANIE 2 ODPADY SPECJALNE A/ Odbiór i zagospodarowanie odpadów pokonsumpcyjnych oznaczonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. W sprawie katalogu odpadów kodem 20 01 08 - odpady kuchenne ulegająca biodegradacji. Odpady w ilości ok . 840 l tygodniowo odbierane będą z pojemników do gromadzenia odpadów pokonsumpcyjnych o pojemności 30 l. , dostarczonych bezpłatnie przez Wykonawcę, zgodnych z obowiązującymi normami,. Odbiór pojemników będzie następował jeden raz w tygodniu. Konkretny dzień tygodnia ustalony będzie z Wykonawcą. Pojemniki Wykonawca dostarczy najpóźniej pierwszego dnia obowiązywania umowy. B Odbiór i zagospodarowanie odpadów medycznych oznaczonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. W sprawie katalogu odpadów kodem 18 01 02*, 18 01 03*. Odpady odbierane będą z pojemników (opakowań) do gromadzenia odpadów medycznych o ostrych końcach i krawędziach, sztywnych, odpornych na działanie wilgoci, mechanicznie odpornych na przekłucie bądź przecięcie, jednorazowych. Kolor pojemnika stosownie do kodu odpadu. Pojemność jednego pojemnika 10 l. Pojemniki dostarczane będą bezpłatnie przy każdym odbiorze odpadów przez Wykonawcę. Odbiór następował będzie 4 razy w miesiącu (1 raz w tygodniu - konkretny dzień ustalony zostanie z wykonawcą). Pierwsze pojemniki Wykonawca dostarczy najpóźniej pierwszego dnia obowiązywania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.11.00 - Usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; a) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z Ustawy o odpadach (Dz. U. z 2007 nr 39 poz. 251 z późniejszymi zmianami): - na transport i zbieranie odpadów objętych usługą wywozu lub - na transport i odzysk odpadów objętych usługą wywozu lub - na transport i unieszkodliwianie odpadów objętych usługą wywozu. Wykonawcy posiadający tylko zezwolenia na transport i zbieranie odpadów muszą dodatkowo przedłożyć wraz z ofertą dokumenty (umowy) potwierdzające gotowość odbioru odpadów przez zakład prowadzący działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów. (dla zadania nr 1 i zadania nr 2) b) posiadają zezwolenie w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Dz. U. z 2005r., nr 236 poz. 2008 z późn. zm.) wydane przez Burmistrza Miasta Wojkowice aktualne na dzień składania oferty. (dla zadania nr 1) c) posiadają decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii na transport ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (dla zadania nr 2) d) posiadają decyzję nadającą weterynaryjny numer identyfikacyjny (dla zadania nr 2) 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - przez posiadanie doświadczenia rozumie się wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 usług w zakresie wywozu odpadów o wartości co najmniej 100.000 złotych netto (słownie: sto tysięcy złotych) każda, Za dzień wszczęcia postępowania przyjmuje się dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych (dla zadania nr 1) - przez potencjał techniczny rozumie się co najmniej 3 samochody niezbędne do realizacji usługi, w tym co najmniej jeden pojazd wyposażony w dźwig umożliwiający samozaładunek pojazdu do wywozu szkła i plastiku (dla zadania nr 1) 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.4) Zezwolenie na prowadzenie działalności zgodnie z Ustawą o odpadach (Dz. U. z 2007 nr 39 poz. 251 z późniejszymi zmianami), o których mowa w punkcie V 1.1 a. B.5) Decyzja na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Dz. U. z 2005r., nr 236 poz. 2008 z późn. zm.) wydane przez Burmistrza Miasta Wojkowice aktualne na dzień składania oferty B.6) Decyzja Powiatowego Lekarza Weterynarii na transport ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego B.7) Decyzję nadającą weterynaryjny numer identyfikacyjny W przypadku składania oferty na zadanie nr 1 Wykonawca składa dokumenty B.1; B.2; B.3; B.4; B.5. W przypadku składania oferty na zadanie nr 2 Wykonawca składa dokumenty B.1; B.2; B.3; B.4; B.6; B.7..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny ul. Sobieskiego 298 42-580 Wojkowice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Zakład Karny ul. Sobieskiego 298 42-580 Wojkowice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 Odpady komunalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 ODPADY KOMUNALNE A/ Odbiór nieczystości stałych wraz z ich utylizacją ze znormalizowanych pojemników z wyłączeniem gruzu, kamieni, ziemi. Wykonawca dostarczy nieodpłatnie pojemniki na odpady stałe o pojemności 1100 litrów w ilości 30 sztuk, oraz 10 pojemników o pojemności 120 l. Wykonawca zobowiązany będzie do regularnego usuwania odpadów z pojemników dwa razy w tygodniu w poniedziałki i czwartki. W razie potrzeby możliwe będzie dodatkowe opróżnienie pojemników po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym. B/ Przyjęcie i składowanie odpadów (wyszczególnionych poniżej) dostarczanych własnym transportem Zamawiającego we wskazane przez Wykonawcę miejsce (oddalone maksymalnie 10 km od siedziby Zamawiającego): - nie segregowane (zmieszane) odpady komunalne 200301; - odpady wielkogabarytowe 200307; - drobny gruz z remontów i rozbiórek; - gruz ceglany 170102; - zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia nie zawierających substancji niebezpiecznych 170107; -gleba, ziemia w tym kamienie 200202 C/ Odbiór i utylizacja materiałów pochodzących z selektywnej zbiórki odpadów. Wykonawca dostarczy nieodpłatnie pojemniki do selektywnej zbiórki szkła i plastiku (2 szt. szkło, 2 szt. plastik). Pojemniki na plastik z siatki stalowej, o pojemności ok. 1,5 m3, opróżniane na miejscu na samochód wyposażony w dźwig umożliwiający samozaładunek pojazdu. Pojemniki na szkło wykonane z blachy ocynkowanej o pojemności ok. 1,5 m3, opróżniane na miejscu na samochód wyposażony w dźwig umożliwiający samozaładunek pojazdu. Terminy odbioru ustalane będą telefonicznie. Wykonawca zobowiązany jest do opróżnienia pojemnika do 24 godzin od momentu zgłoszenia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00-5, 90.51.10.00-2, 90.51.11.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 Odpady specjalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A/ Odbiór i zagospodarowanie odpadów pokonsumpcyjnych oznaczonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. W sprawie katalogu odpadów kodem 20 01 08 - odpady kuchenne ulegająca biodegradacji. Odpady w ilości ok . 840 l tygodniowo odbierane będą z pojemników do gromadzenia odpadów pokonsumpcyjnych o pojemności 30 l. , dostarczonych bezpłatnie przez Wykonawcę, zgodnych z obowiązującymi normami,. Odbiór pojemników będzie następował jeden raz w tygodniu. Konkretny dzień tygodnia ustalony będzie z Wykonawcą. Pojemniki Wykonawca dostarczy najpóźniej pierwszego dnia obowiązywania umowy. B/ Odbiór i zagospodarowanie odpadów medycznych oznaczonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. W sprawie katalogu odpadów kodem 18 01 02*, 18 01 03*. Odpady odbierane będą z pojemników (opakowań) do gromadzenia odpadów medycznych o ostrych końcach i krawędziach, sztywnych, odpornych na działanie wilgoci, mechanicznie odpornych na przekłucie bądź przecięcie, jednorazowych. Kolor pojemnika stosownie do kodu odpadu. Pojemność jednego pojemnika 10 l. Pojemniki dostarczane będą bezpłatnie przy każdym odbiorze odpadów przez Wykonawcę. Odbiór następował będzie 4 razy w miesiącu (1 raz w tygodniu - konkretny dzień ustalony zostanie z wykonawcą). Pierwsze pojemniki Wykonawca dostarczy najpóźniej pierwszego dnia obowiązywania umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.