To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-22
Warszawa: Zaprojektowanie i wybudowanie szybu dźwigu osobowego wraz z jego instalacją w budynku CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie (nr sprawy: ZP-1205/14)
Numer ogłoszenia: 16100 - 2015; data zamieszczenia: 22.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 375952 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5693700, faks 022 5693712.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wybudowanie szybu dźwigu osobowego wraz z jego instalacją w budynku CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie (nr sprawy: ZP-1205/14).
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie szybu dźwigu osobowego wraz z jego instalacją w budynku CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie. 2. Przedmiotowe zamówienie obejmuje w szczególności: 1) w zakresie Etapu I - faza projektowa: a) opracowanie szczegółowej inwentaryzacji części Obiektu niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia, w zakresie budowlanym i instalacyjnym, b) opracowanie projektu technicznego budowlanego, niezbędnego do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę; c) opracowanie projektu technicznego wykonawczego wszystkich branż, kosztorysów inwestorskich, wizualizacji projektu oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, wymaganych akceptacji rzeczoznawców, ekspertyz i badań zgodnie z wymogami Programu funkcjonalno-użytkowego, d) przedłożenie opracowanego projektu budowlanego, projektu wykonawczego wszystkich branż, przedmiarów robót i opracowań towarzyszących Inspektorom Nadzoru do sprawdzenia, wskazania ewentualnych zmian lub uzupełnień i akceptacji oraz Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji projektowej, zaakceptowanej przez Inspektorów Nadzoru, e) przekazanie Zamawiającemu projektu technicznego w czterech egzemplarzach w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej na płycie CD - w jednym egzemplarzu w formacie CAD i w jednym egzemplarzu w formacie PDF, oraz kosztorysów i STWiOR w dwóch egzemplarzach w formie papierowej i w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej, na płycie CD w formacie PDF, f) złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę; 2) w zakresie Etapu II - faza budowlana: a) opracowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego Harmonogramu, przedstawiającego układ chronologiczny wykonania Robót budowlanych w zakresie czasu ich rozpoczęcia i zakończenia oraz przedmiotu i zakresu ich poszczególnych etapów, gwarantującego terminową realizację Robót budowlanych, b) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), c) założenie i prowadzenie dziennika budowy, d) opracowanie szczegółowego projektu organizacji robót w warunkach użytkowanego obiektu, e) wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń powstałych w czasie prowadzenia prac przez Wykonawcę. f) zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, g) zagospodarowanie terenu: uporządkowanie terenu, wytyczenie ciągów komunikacyjnych, h) wykonanie Robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej Dokumentacji technicznej, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, harmonogramem, o którym mowa w lit. a, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, i) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, j) przekazanie Zamawiającemu wraz z dostarczonymi materiałami, wyposażeniem technicznym oraz urządzeniami, o którym mowa w ust. 3 pkt 1, certyfikatów lub aprobat technicznych, a także świadectw dopuszczenia do stosowania w budownictwie, kart gwarancyjnych i instrukcji obsługi, oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu i wyposażenia, k) wykonie wszystkich wymaganych przepisami testów i pomiarów oraz przekazanie Zamawiającemu protokołów z pozytywnymi wynikami, najpóźniej w przeddzień zgłoszenia Przedmiotu Umowy do odbioru końcowego, l) doprowadzenie do dokonania odbioru wykonanych Robót budowlanych przez odpowiednie organy i przekazanie Zamawiającemu stosownych dokumentów najpóźniej w przeddzień zgłoszenia Przedmiotu Umowy do odbioru końcowego, m) doprowadzenie do dopuszczenia dźwigu do użytkowania przez odpowiednie organy i przekazanie Zamawiającemu stosownych dokumentów najpóźniej w przeddzień zgłoszenia Przedmiotu Umowy do odbioru końcowego, n) wywóz oraz w przypadkach wymaganych przepisami, utylizacji wszystkich zdemontowanych elementów znajdujących się na terenie budowy, z wyjątkiem wskazanych przez Zamawiającego, które Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu. 3. Roboty budowlane wykonywane będą w funkcjonującym obiekcie. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z Polskimi Normami, wiedzą techniczną i innymi obowiązującymi przepisami. 6. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót budowlanych. 7. Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko, w ramach wynagrodzenia, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne, urządzenia i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany personel i nadzór nad realizacją zamówienia. 8. Wszystkie materiały, wyposażenie techniczne, urządzenia oraz sprzęt będą odpowiadać wymaganiom Prawa budowlanego dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie i wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej. 9. Wszystkie materiały i urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe, a także posiadać atesty i certyfikaty zgodne z obowiązującymi przepisami. 10. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia: 1) min. 36-miesięcznej gwarancji jakości na Roboty budowlane (materiały i robociznę); 2) min. 60-miesięcznej gwarancji jakości na dźwig (urządzenia, materiały i robociznę); licząc od dnia podpisania końcowego Protokołu Odbioru Robót budowlanych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.22.12.30 - Szyby 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.31.00 - Instalowanie wind 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MARIA PARZYCHOWSKA-KURPIEWSKA AGENCJA HANDLOWO - USŁUGOWA"KURPIE"
jakie przetargi wygrała firma
MARIA PARZYCHOWSKA-KURPIEWSKA AGENCJA HANDLOWO - USŁUGOWA"KURPIE"
- Agencja Handlowo-Usługowa KURPIE Maria Parzychowska-Kurpiewska, ul. Dobrzańskiego 14/27, 07-410 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 315000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 415986,00
Oferta z najniższą ceną: 418986,00 / Oferta z najwyższą ceną: 415986,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.