eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MełgiewSUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DPS W KRZESIMOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-21

Mełgiew: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DPS W KRZESIMOWIE
Numer ogłoszenia: 161030 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Krzesimowie , 21-007 Mełgiew, woj. lubelskie, tel. 081 4670541, faks 081 4670540.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna jednostki samorządy terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA DPS W KRZESIMOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby DPS w Krzesimowie , tj. jest sprzedaż i dostawa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest do sprzedania i dostarczenia przedmiotu zamówienia bezpośrednio do magazynu DPS w Krzesimowie, w ilościach wcześniej uzgodnionych. Dostawa wraz z transportem i rozładunkiem do magazynu Zamawiającego odbywać się będzie na koszt Wykonawcy. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na całość zadania lub na poszczególne pakiety (wymaga się zaoferowania kompletnego asortymentu wymienionego w pakiecie): PAKIET I - NABIAŁ PAKIET II - RYBY (MROŻONE) I LODY PAKIET III - WARZYWA I OWOCE PAKIET IV - DRÓB PAKIET V- JAJA.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.55.51.00 - Lody 11.21.00.0 - 11.21.00.0 11.31.00.0 - 11.31.00.0 15.11.20.00 - Drób 12.42.00.0 - 12.42.00.0 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych zakresem przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu okoliczności o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy 2. Spełnienie wymagań w podanych w ust. 1, należy potwierdzić poprzez złożenie stosownych oświadczeń według Załącznika Nr 3 do SIWZ oraz przedłożenie dokumentów, o których mowa w rozdziale VI. 3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania (odrzuceniem jego oferty)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składające się na ofertę (spięte w kolejności jak podano poniżej) a) wypełniony formularz ofertowy zgodnie z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ (dla każdego pakietu należy złożyć odrębny formularz ofertowy), b) formularz cenowy zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ c) oświadczenie określone w art. 22 ust. 1 PZP i w art. 24 ust. 1 i 2 PZP, zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ. d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) dokumenty potwierdzające należyte i terminowe wykonanie zadań o podobnym charakterze (sukcesywne dostawy), w okresie ostatnich trzech lat, f) oświadczenie, że wykonawca posiada stosowne atesty lub świadectwa na artykuły żywnościowe wymienione w Załączniku Nr 2 do SIWZ, dopuszczające do spożycia zgodnie z obowiązującymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, g) w przypadku producenta artykułów żywnościowych oświadczenie, że do wykonania przedmiotu zamówienia użyto materiałów i technologii dopuszczonych do stosowania, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, h) poświadczenie gwarancji jakości oferowanych artykułów żywnościowych i ich zgodności z Polskimi Normami i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, i) oświadczenie o utrzymaniu stałości cen przez okres obowiązywania umowy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ j) oświadczenie o akceptacji wzoru umowy i braku zastrzeżeń co do jej treści oraz zobowiązanie do jej podpisania, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, k) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, l) oświadczenie, że wykonawca nie był karany i nie figuruje w kartotece karnej Krajowego Rejestru Karnego, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, m) oświadczenie o uzyskaniu koniecznych informacji do przygotowania oferty i zapoznaniu się z miejscem wykonywania przedmiotu umowy, zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ, n) polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, o) zaakceptowany wzór umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzesimow.domypomocy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KRZESIMOWIE KRZESIMÓW 77 21-007 MEŁGIEW.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 09:00, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KRZESIMOWIE KRZESIMÓW 77 21-007 MEŁGIEW BUDYNEK ADMINISTRACJI - SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: NABIAŁ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WG ZAŁACZNIKA NR 2 DO SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: RYBY (MROŻONE) I LODY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WG ZAŁĄCZNIKA NR 2 DO SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00-6, 15.55.51.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WARZYWA I OWOCE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WG ZAŁACZNIKA N 2 DO SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00-1, 01.13.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DRÓB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WG ZAŁACZNIKA NR 2 DO SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: JAJA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WG ZAŁĄCZNIKA NR 2 DO SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.24.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.