eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko PomorskieWykonanie remontu dwóch klatek schodowych z drewnianych na żelbetonowe w budynku internatu ZSP w Czaplinku, przy ulicy Pławieńskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-18

Drawsko Pomorskie: Wykonanie remontu dwóch klatek schodowych z drewnianych na żelbetonowe w budynku internatu ZSP w Czaplinku, przy ulicy Pławieńskiej
Numer ogłoszenia: 161036 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 131202 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Drawsku Pomorskim, Plac E. Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3630788, faks 094 3630788.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dwóch klatek schodowych z drewnianych na żelbetonowe w budynku internatu ZSP w Czaplinku, przy ulicy Pławieńskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana dwóch klatek schodowych w budynku internatu ZSP przy ulicy Pławieńskiej w Czaplinku. Remont i przebudowa obejmuje zakres robót dotyczących wyłącznie wnętrza budynku i polegać będzie na: a) budowie dwóch żelbetonowych klatek schodowych usytuowanych w bezpośrednim sąsiedztwie likwidowanych. Roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe należy wykonywać wg opisanej kolejności i wg rozwiązań zawartych rysunkach konstrukcyjnych o nr od K-1 do K-5 b) rozbiórce i demontażu ścian działowych i jakichkolwiek pozostałych elementów obciążających wszystkie stropy w pionach budynku w których projektuje się budowę nowych klatek schodowych, c) demontażu istniejących drewnianych klatek schodowych, d) wykonywaniu nowych ścian działowych - pomieszczenia 1na1; 1na14; 1na27; 1na30 e) wykonaniu sanitariatów w pomieszczeniach w których wymieniono stropy na nowe, sanitariaty należy wykonać w całości z wyposażeniem elektrycznym, sanitarnym, CO, okładzinami ściennymi z płytek glazura do wys. 2m od posadzki, f) wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami - całkowicie nowa montowana z wyjątkiem tych drzwi, które były w ostatnim czasie wymieniane, g) wykonaniu napraw miejscowych uszkodzonych tynki sufitów - zacieki i ubytki, h) uzupełnieniu tynków, okładzin i malowaniu - ściany wewnętrzne i sufity. Ponadto: 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, projektem budowlanym i wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami. 3. W ofercie należy uwzględnić konieczność wykonania robót na częściowo czynnym obiekcie. 4. Prace budowlane muszą być prowadzone w sposób nieutrudniający normalnego funkcjonowania internatu i szkoły. 5. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogram rzeczowy, stanowiący załącznik nr 1 do umowy, który powinien być dołączony do oferty przetargowej. 6. Zamawiający zaleca dokonanie wizji obiektu, którego dotyczy niniejsze postępowanie. 7. Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy przy sporządzeniu oferty, wycenę należy poprzedzić własnymi pomiarami z natury. 8. Ofertę należy sporządzić z uwzględnieniem kosztów zakupu materiałów i pracy sprzętu. 9. Wykonawca zatrudni i sfinansuje koszt kierownika budowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane Roman Dziubiński, ul. Reymonta 8h/8, 64-800 Chodzież, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 229498,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 224000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 247053,29 / Oferta z najwyższą ceną: 247053,29

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.