eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lisia GóraOdnowa centrum wsi Stare Żukowice Zakres robót obejmujeDrogi i place, chodniki (obiekt I - przedszkole)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-21

Lisia Góra: Odnowa centrum wsi Stare Żukowice Zakres robót obejmuje: Drogi i place, chodniki (obiekt I - przedszkole)
Numer ogłoszenia: 161042 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lisia Góra , ul. 1-go Maja 7, 33-140 Lisia Góra, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lisiagora.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Urząd Gminy Lisia Góra ul. 1 Maja 7 33-140 Lisia Góra

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa centrum wsi Stare Żukowice Zakres robót obejmuje: Drogi i place, chodniki (obiekt I - przedszkole).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa centrum wsi Stare Żukowice Zakres robót obejmuje: Drogi i place, chodniki (obiekt I - przedszkole).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału postępowaniu na podstawie z art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń. 3. Oferty zostaną sprawdzone czy zostały sporządzone zgodnie z przepisami ustawowymi i postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a następnie ocenione zgodnie z kryteriami i warunkami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przez komisję przetargową podczas niejawnego posiedzenia. 4. Oferta zostanie odrzucona w przypadku, gdy oferent nie wykaże na podstawie załączonych dokumentów, że spełnia wymagane warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie udzielenia przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 6. Zamawiający wykluczy z postępowania dostawcę lub wykonawcę, gdy zachodzą okoliczności zawarte w art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych 7. Zamawiający odrzuca ofertę również, jeżeli zachodzą okoliczności określone w art. 89 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 8. W przypadku gdy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zamawiający zwróci się w formie pisemnej do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. 9. Zamawiający oceniając wyjaśnienia dotyczące rażąco niskiej ceny będzie się kierował zapisami art. 90 ust. 2, 3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać: Wypełniony formularz ofertowy załączony do niniejszego dokumentu - załącznik nr 1 do SIWZ /oryginał/. Szczegółowy kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem RMS (robocizny, materiałów, sprzętu) - wypełniony załącznik nr 6 do SIWZ /oryginał/. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia, a w szczególności wykonawca dołączy do oferty dokumenty potwierdzające aktualną przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994r- prawo budowlane w zakresie: - kierownika budowy w specjalności dróg (kopia). Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zał nr 2 do SIWZ /oryginał/ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie /kopie/. Wymagane są minimum dwie w/w realizacje. Potwierdzenie wniesienia wadium. /kopia/.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Lisia Góra ul. 1 Maja 7 33-140 Lisia Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Lisia Góra ul. 1 Maja 7 33-140 Lisia Góra.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.