Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-15
Trzcianne: Budowa zbiorczej kanalizacji sanitarnej we wsi Nowa Wieś w Gminie Trzcianne
Numer ogłoszenia: 161049 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Trzcianne, ul. Wojska Polskiego 10, 19-104 Trzcianne, tel. 086 2195056 wew. 27, fax 086 2195056.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzcianne.ug.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zbiorczej kanalizacji sanitarnej we wsi Nowa Wieś w Gminie Trzcianne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa zbiorczej kanalizacji sanitarnej we wsi Nowa Wieś w Gminie Trzcianne. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie następujących elementów projektu: - kanał grawitacyjny z rur PVC o średnicy Ø 200 mm o łącznej długości 2871 m ze studniami betonowymi Ø 1200 mm, sztuk 83, - odcinki kanału do posesji z rur PVC o średnicy Ø 160 mm o łącznej długości 681 m ze studniami tworzywowymi Ø 315 mm, sztuk 83, - kanał tłoczny z rur PE 80 SDR17 o średnicy Ø 110 mm o łącznej długości 2087 m, - sieciowe przepompownie ścieków - 4 szt., - obsługę geodezyjną zadania oraz inwentaryzację powykonawczą.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 60 000 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonania zamówienia o ile są wymagane, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - z art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, - w okresie ostatnich 5-ciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem (budowa sieci kanalizacyjnej) i wartością (2,5 mln zł) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - spełniają wszystkie wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ. Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych warunków będzie dokonana przy zastosowaniu kryterium spełnia - nie spełnia, ( podstawą do oceny będą złożone dokumenty wykazane poniżej i w pkt 8 SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą (wzór Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ) następujące dokumenty i oświadczenia: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - wykaz osób i podmiotów (potencjał kadrowy), które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, przedstawiony w załączniku nr 6 do SIWZ, odpis lub kopię uprawnień oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób biorących udział w realizacji zamówienia (uprawnienia takie musi posiadać co najmniej jedna osoba przewidziana na kierownika budowy), - wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w załączniku nr 8 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (załączyć co najmniej dwie referencje), - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą zdolność kredytową Wykonawcy do wysokości kwoty ofertowej wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, - formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ, - kosztorys ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ, - oświadczenie złożone na formularzu Oferty (załącznik nr 1) o akceptacji terminu związania ofertą, - oświadczenie złożone na formularzu Oferty (załącznik nr 1) o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności, - oświadczenie złożone na formularzu Oferty (załącznik nr 1) o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy (załącznik nr 5), - oświadczenie złożone na formularzu Oferty (załącznik nr 1), że prace objęte zamówieniem wykona we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców przedstawienie informacji o ich udziale w załączniku nr 7, - oświadczenie w trybie Art. 22 ust.1 - załącznik nr 9 W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia i odpowiadają wymaganiom Fundacji EkoFundusz (Elementy 1.3; 1.4; 1.5; 1.6 z kosztorysu ofertowego w układzie tabeli elementów scalonych). Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć szczegółową specyfikację techniczną (np. karty katalogowe, foldery itp.) zawierające specyfikację parametrów technicznych i kraju pochodzenia oferowanych materiałów i urządzeń. Dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu powinny być załączone do składnej oferty. W przypadku składania oferty przez spółkę osobową - umowę tej spółki. W przypadku spółek z ograniczoną odpowiedzialnością uchwałę zgromadzenia wspólników lub innego uprawomocnionego organu upoważniającego zarząd spółki do czynności określonych art. 230 kodeksu spółek handlowych. W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów (tj. osób fizycznych, osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej) oferty wspólnej (konsorcjum), do oferty musi być załączona umowa konsorcjum zawarta z notarialnie potwierdzonymi podpisami, z której wynikać będzie w szczególności: - jednoznaczne określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, - zobowiązanie do złożenia oferty wspólnej i realizacji zamówienia publicznego w przypadku wyboru oferty, - zobowiązanie członków konsorcjum wobec Zamawiającego do odpowiedzialności solidarnej, - określenie sposobu reprezentacji wszystkich podmiotów, w tym wskazanie podmiotu wiodącego, uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym, - czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia wydłużony o okres gwarancji i rękojmi, - sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące Wykonawcy o których mowa wyżej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzcianne.ug.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Trzcianne, ul. Wojska Polskiego 10, 19-104 Trzcianne, pokój nr 12 i 15.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Trzcianne, ul. Wojska Polskiego 10, 19-104 Trzcianne (sekretariat - pokój nr 18).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wymaga, aby oferent wykonujący zamówienie w części finansowanej przez EkoFundusz korzystał z dostaweców lub wykonawców ze Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Norwegii i/lub krajów Unii Europejskiej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbiórka i wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej do budynku Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku".
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
- "Przebudowa oczyszczalni ścieków w ZGiUK Lubań" w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Nowe Gizewo
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Żonkilowej w Tucholi
- Budowa kanalizacji sanitarnej w Wysocku, rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Laszkach oraz montaż instalacji OZE na potrzeby oczyszczalni ścieków w Laszkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.