To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-18
Lublin: Usługa zarządzania projektem pn. Stworzenie strefy bezpieczeństwa publicznego na ul. Metalurgicznej w Lublinie etap: Adaptacja przestrzeni wraz
z rewitalizacją obiektów po byłej bazie transportu URSUS dla potrzeb PSP na cele szkoleniowo-dydaktyczne (nr sprawy WL-2370/16/12)
Numer ogłoszenia: 161054 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82133 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Lublinie, ul. Strażacka 7, 20-012 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5351240, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa zarządzania projektem pn. Stworzenie strefy bezpieczeństwa publicznego na ul. Metalurgicznej w Lublinie etap: Adaptacja przestrzeni wraz z rewitalizacją obiektów po byłej bazie transportu URSUS dla potrzeb PSP na cele szkoleniowo-dydaktyczne (nr sprawy WL-2370/16/12).
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania projektem pn. Stworzenie strefy bezpieczeństwa publicznego na ul. Metalurgicznej w Lublinie etap: Adaptacja przestrzeni wraz z rewitalizacją obiektów po byłej bazie transportu URSUS dla potrzeb PSP na cele szkoleniowo-dydaktyczne. 1. Informacje dotyczące Projektu i jego realizacji. Nazwa projektu: Stworzenie strefy bezpieczeństwa publicznego na ul. Metalurgicznej w Lublinie etap: Adaptacja przestrzeni wraz z rewitalizacją obiektów po byłej bazie transportu URSUS dla potrzeb PSP na cele szkoleniowo-dydaktyczne, zwany dalej Projektem. Projekt realizowany jest w ramach Osi Priorytetowej III Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, Działania 3.2. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Przedmiotem Projektu są roboty budowlane, które będą realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj. Okres realizacji Projektu: - zakończenie rzeczowe realizacji: 30 czerwca 2013 r. - zakończenie finansowe realizacji: 12 lipca 2013 r. W dniu 30 marca 2012 r. Zamawiający podpisał umowę na wykonanie całości robót budowlanych będących przedmiotem Projektu na Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych rewitalizacji trzech obiektów i otaczającego je terenu, zlokalizowanych przy ul. Metalurgicznej 7 Lublinie, zwaną dalej umową na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych. Przedmiotem umowy na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych jest wykonanie dokumentacji projektowej, pełnienie nadzoru autorskiego oraz wykonanie robót budowlanych łącznie z uzyskaniem opinii, opracowań, uzgodnień, pozwoleń, decyzji, wypisów, map, warunków technicznych związanych z przyłączeniem obiektu do istniejących sieci, opracowaniem dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej, opracowaniem świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. Dokumentacja projektowa winna zostać opracowana zgodnie z wymaganiami i oczekiwaniami Zamawiającego zawartymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym z uwzględnieniem wyposażenia technologicznego oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa w tym przepisów resortowych dotyczących m.in. wytycznych w sprawie standardów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych obowiązujących w obiektach Państwowej Straży Pożarnej. 2. Informacje dotyczące zarządzania Projektem. Zarządzanie Projektem obejmuje: 1) kompleksowe zarządzanie Projektem w imieniu i na rzecz Zamawiającego w ścisłej z nim współpracy mające na względzie prawidłowe realizowanie i ukończenie Projektu, które będzie obejmowało w szczególności: a) organizację, b) koordynację, c) nadzór, d) monitoring, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym, czasowym i finansowym; 2) ścisłą współpracę z autorami Programu Funkcjonalno-Użytkowego zadania oraz wykonawcą umowy na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych przy wykonywaniu czynności związanych z zaprojektowaniem i wybudowaniem przedmiotu zadania, z opracowaniem dokumentacji projektowej oraz w zakresie sprawowanego przez niego nadzoru autorskiego; 3) profesjonalny i kompetentny nadzór inwestorski nad dokumentacją projektową i robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej, sanitarnej i drogowej zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.), poprzez wyznaczenie ze swego grona inspektorów nadzoru inwestorskiego i zapewnienie koordynacji ich pracy; 4) administrowanie Projektem; 5) zarządzanie, monitorowanie i kontrola postępu wykonania Projektu, w tym umowy na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pod względem organizacyjnym, technicznym, czasowym i finansowym wraz z raportowaniem, które będzie uwzględniać zarówno wskaźniki fizyczne jak i finansowe, koszty, terminy, kontrolę budżetu i działania zapobiegawcze (jeśli będą konieczne); 6) rozliczenie rzeczowe i finansowe Projektu; 7) sporządzanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności, raportów i sprawozdań; 8) natychmiastowe informowanie Zamawiającego o wszystkich zaistniałych problemach oraz o problemach mogących zaistnieć (w szczególności o wszelkich dostrzeżonych nieprawidłowościach i zagrożeniach co do jakości, zakresu i terminowości realizacji umowy i Projektu), wraz ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów; 9) prowadzenie, przechowywanie i archiwizacja (również na nośniku elektronicznym) korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji umowy na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń, uwag i wniosków kierowanych do wykonawcy tej umowy mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń wykonawcy umowy, katastrof budowlanych itp.; 10) szacowanie i weryfikowanie jeśli zajdzie taka konieczność robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę umowy na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, w zakresie wartości rzeczowych i finansowych, z uwzględnieniem konieczności stosowania przez Zamawiającego ustawy Prawo zamówień publicznych; 11) prowadzenie technicznego, finansowego, czasowego i administracyjnego nadzoru nad robotami budowlanymi, egzekwowanie zgodności prowadzonych robót z: a) pozwoleniem na budowę, b) projektem (budowlanym i wykonawczym), c) wszystkimi dokumentami stanowiącymi integralne części Projektu, d) obowiązującym prawem, normami, e) zasadami wiedzy inżynierskiej, f) harmonogramem realizacji Projektu sporządzonym przez Wykonawcę umowy na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, g) harmonogramem rzeczowo - finansowym realizacji Projektu, stanowiącym załącznik do umowy o dofinansowanie Projektu, h) procedurami obowiązującymi przy realizacji projektów finansowanych w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, i) wymaganiami i wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, j) wszystkimi dokumentami stanowiącymi integralne części Projektu, k) warunkami umowy na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych oraz umową o dofinansowanie Projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2007-2013; 12) realizacja zobowiązań, praw i obowiązków Zamawiającego związanych z realizacją Projektu i wynikających w szczególności: a) z umowy zawartej przez Zamawiającego o dofinansowanie Projektu z Województwem Lubelskim nr 03/10-UDA-RPLU.03.02.00-06-085/10-00-0560 z dnia 16.12.2011r., b) z wniosku o dofinansowanie Projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 nr 03/10-WND-RPLU.03.02.00-06-085/10 wraz z załącznikami, c) z obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych; 13) wspierania działań Zamawiającego we wszystkich czynnościach organizacyjnych, technicznych, administracyjnych i finansowych w trakcie realizacji Projektu oraz związanych z realizacją i kontrolą Projektu po jego zakończeniu przez służby kontrolne; 14) występowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji Projektu, w granicach udzielonych pełnomocnictw; 15) udział, na żądanie Zamawiającego, w kontrolach dotyczących realizacji Projektu, przeprowadzanych przez Instytucję Zarządzającą Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 lub na jej zlecenie oraz inne podmioty zewnętrzne uprawnione do jej przeprowadzenia na podstawie odrębnych przepisów i przedstawianie na bieżąco wszelkich informacji, dokumentów i wyjaśnień; 16) stosowanie się do obowiązujących i aktualnych wzorów dokumentów oraz informacji Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013; 17) prowadzenie korespondencji związanej z realizacją Projektu; 18) kontrolowanie prawidłowego prowadzenia dokumentów budowy; 19) gromadzenie, przechowywanie, ewidencjonowanie i zabezpieczanie dokumentacji związanej z realizacją Projektu (w tym między innymi: korespondencji, dokumentacji aplikacyjnej, monitoringowej, kontrolnej, fotograficznej z postępu robót, audytowej, umów o dofinansowanie wraz z aneksami) oraz protokolarne przekazanie tej dokumentacji Zamawiającemu po zakończeniu Projektu lub rozwiązaniu umowy z Zamawiającym; 20) wykonywania usługi zgodnie z przepisami polskiego prawa w tym Prawa budowlanego wraz z przepisami wykonawczymi, Prawa zamówień publicznych wraz z przepisami wykonawczymi, Kodeksu cywilnego, procedurami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej; 21) udzielanie Zamawiającemu odpowiedzi - na piśmie, w terminie do 3 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania wniosku, pisma lub innego dokumentu; 22) zatwierdzenie przez Zamawiającego dokumentów i decyzji na każdym etapie pełnienia funkcji, nie zwalnia Zarządzającego Projektem z odpowiedzialności za prawidłowość tych dokumentów i decyzji, w szczególności z rękojmi za wady oraz kar umownych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Nazwa projektu:Stworzenie strefy bezpieczeństwa publicznego na ul. Metalurgicznej w Lublinie etap: Adaptacja przestrzeni wraz z rewitalizacją obiektów po byłej bazie transportu URSUS dla potrzeb PSP na cele szkoleniowo-dydaktyczne. Projekt realizowany jest w ramach Osi Priorytetowej III Atrakcyjność obszarów miejskich i tereny inwestycyjne, Działania 3.2. Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Inwestprojekt Lublin Spółka Akcyjna z siedzibą w Lublinie, ul. Tomasza Zana 38, 20-601 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 155821,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73800,00
Oferta z najniższą ceną: 73800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 449000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Pełna obsługa serwisowa urządzenia gamma kamery
- Dostawa i montaż systemu zasilania siłowni telekomunikacyjnych WSZ 03 / WSZ 06 w jednostkach Policji woj. lubelskiego
- Wykonanie instalacji antenowych na wybranych obiektach Policji garnizonu lubelskiego
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
- ,,Rozszerzenie Dostępności Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SPZOZ w Lublinie: Projekt na Rzecz Wszystkich"
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Siemień
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ DLA REMONTU Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU DWUKLATKOWEGO PRZY UL. POLNEJ 5 I 3 MAJA 1B WE WROCŁAWIU
- "Wykonanie kompleksowych dokumentacji projektowych budowy drogi powiatowej Nr 2648W na odcinku Chrzczanka Włościańska - Nowa Wieś -Nury - Stary Lubiel - Nowy Lubiel".
- Budowa żłobka gminnego w miejscowości Konikowo
- Wykonanie projektów podziału działek w Jabłonce, Orawce, Zubrzycy Górnej, Lipnicy Małej.
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD MODERNIZACJĄ BUDYNKU B W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU pn. " UTWORZENIE ZAKŁADU OPIEKUŃCZO-LECZNICZEGO W ZOZ SZPITALA POWIATOWEGO W SOCHACZEWIE
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.