eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarneSukcesywna dostawa materiałów budowlanych /beton/ na potrzeby nowobudowanego szpitala na terenie Zakładu Karnego w Czarnem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-05-13

Czarne: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych /beton/ na potrzeby nowobudowanego szpitala na terenie Zakładu Karnego w Czarnem
Numer ogłoszenia: 161056 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" , ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 59 833 36 79, faks 59 833 24 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pigbzamowieniapubliczne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych /beton/ na potrzeby nowobudowanego szpitala na terenie Zakładu Karnego w Czarnem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych /beton/ na potrzeby nowobudowanego szpitala na terenie Zakładu Karnego w Czarnem zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Asortyment i szacunkowe ilości opisane zostały w formularzu asortymentowo-cenowym -załącznik nr 2 do SIWZ. 2.Warunki jakie musi spełnić przedmiot zamówienia i warunki dostawy: 1)Przedmiot zamówienia musi posiadać odpowiednie certyfikaty lub deklaracje zgodności, zgodne z aprobatami lub polskimi normami i spełniać wymogi określone przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych. 2)Ilość zamawianych materiałów w trakcie trwania umowy może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca nie będzie wnosił z tego tytułu żadnych roszczeń z tytułu mniejszego wynagrodzenia, które zostanie ustalone na podstawie faktycznie dostarczonej ilości materiałów oraz cen jednostkowych z oferty Wykonawcy. 3)Miejsce dostawy: Zakład Karny w Czarnem, ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne. 4)Dostawa systematycznie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, z zastrzeżeniem zachowania terminu wykonania zamówienia. Ilości, termin dostawy określone zostaną w jednostkowych zleceniach pod bieżące potrzeby Zamawiającego. Dostawa odbędzie się niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 72 godzin od przekazania przez Zamawiającego jednostkowego zlecenia. Zlecenie przekazywane będzie pisemnie np: faksem, mailem. 5)Dostawa będąca przedmiotem zamówienia będzie realizowana przez Wykonawcę własnym transportem i na koszt Wykonawcy z załadunkiem i wyładunkiem za pomocą pompy do betonu zamontowanej na betonomieszarce Wykonawcy , w miejscu wskazanym przez Zlecającego. 6)Atesty, certyfikaty powinny być dostarczane wraz z dostawą - Wykonawca wraz z dostawą dostarczy dokumenty, potwierdzające spełnianie przez dostarczany asortyment żądanych parametrów, 7)Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca na własny koszt dokona badań próbek betonu i dostarczy je z wynikami Zamawiającemu. 8)Dostarczany towar musi być pełnowartościowy, pozbawiony wad fizycznych i prawnych. 3.Zamawiający ma prawo do reklamowania dostarczonych materiałów na zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik 5 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.20.00.00 - Wyroby konstrukcyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie na na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzonego wg zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie na na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzonego wg zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie na na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzonego wg zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie na na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzonego wg zał. nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie na na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - sporządzonego wg zał. nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokona wyboru Wykonawcy i gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego w przypadku: 1)gdy zachodzi konieczność zastąpienia materiału innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a zmiana wynika: a)ze zmiany producenta, b)producent zakończył produkcję, 2)gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy; 3)zmiany terminu dostawy - całości lub części w przypadku wystąpienia siły wyższej lub innych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu umowy; 4)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, szczególności dotyczących przepisów podatkowych, 5)zmiany warunków i terminów płatności,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pigbzamowieniapubliczne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PIGB POMERANIA W CZARNEM ODDZIAŁ W KOSZALINIE ul. Strefowa 17, 75-124 Koszalin..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2014 godzina 09:30, miejsce: PIGB POMERANIA W CZARNEM ODDZIAŁ W KOSZALINIE ul. Strefowa 17, 75-124 Koszalin.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.