Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-15
Żory: Dostawa fortepianu dla obiektu Scena na Starówce w Żorach
Numer ogłoszenia: 161063 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Żory, Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 032 4348245, fax 032 4348248.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fortepianu dla obiektu Scena na Starówce w Żorach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa fortepianu dla obiektu Scena na Starówce w Żorach OPIS TECHNICZNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: FORTEPIAN FIRMY KAWAI MODEL RX- 7 LUB RÓWNOWAŻNY Parametry i cechy - długość - od 227 cm - szerokość - 157 cm - wysokość - 102 cm - pokrycie klawiszy: białe - imitacja kości słoniowej zapobiegająca ślizganiu się palców czarne - kompozyt hebanu i tworzywa sztucznego - system Duplex, - kolektor brzmienia Core System, - elementy mechaniki wykonane z materiały węglowego ABS - pozycje ustawienia pulpitu - 5 - pozycje otwarcia klapy - 3 - zabezpieczenie otwarcia klapy - płynne zamykanie pokrywy klawiatury - zamek klapy i pokrywy klawiatury pedał Sostenuto ( 3 pedały) - wykończenie: czarne wysoki połysk - metalowa ława do fortepianu - hydraulic w kolorze czarnym z siedziskiem pokrytym obiciem - oryginalny pokrowiec na ww. fortepian ( materiał skóropodobny w kolorze czarnym) - transport instrumentu jego wniesienie oraz pierwsze strojenie. W ramach zamówienia dostawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatną prezentację oraz możliwość wyboru jednego z kilku instrumentów - przez wskazanych przez zamawiającego specjalistów (stroiciel, pianista). Oferta winna obejmować całość zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.31.00.00 - Instrumenty muzyczne Kod CPV wg słownika 2008: 37.31.00.00 - Instrumenty muzyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1.000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Warunki Zamawiającego: a) produkt musi posiadać wymagane atesty. b) przedmiot zamówienia musi mieć zagwarantowaną obsługę serwisową. c) wykonanie w ostatnich 3 latach (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 zadań, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie, stanowiącej przedmiot zamówienia opisany w pkcie 3 SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferty sprawdzane będą pod względem formalnym - zgodnie z wymaganiami podanymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz na druku oferty. Zamawiający przyzna zamówienie wykonawcy, którego oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2007roku Nr 223 poz. 1655 - tekst jednolity) i w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz została uznana za najkorzystniejszą, tzn. uzyskała największą ilość punktów w oparciu o podane kryterium wyboru ofert
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 1 i 2 ustawy pzp w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkcie 5 (siwz) należy złożyć: 1) oświadczenie zawarte w druku oferty o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 2) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawa została wykonana należycie, 3) oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia) oraz, wskazujące osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, spółki cywilne załączają - umowy spółki, 5) oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem opłat lub składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, opatrzone datą sporządzania oferty, 6) oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opatrzone datą sporządzania oferty, 7) oświadczeniu o spełnieniu warunku posiadania przez produkt wymaganych atestów i certyfikatów 8) oświadczenie o zapewnieniu obsługi serwisowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zory.pl Menu podmiotowe: Jednostki organizacyjne/Miejski Ośrodek Kultury: Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Kultury, 44-240 Żory, ul. Dolne Przedmieście 1, Dział Administracyjny -parter..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Kultury Żory, ul.Dolne Przedmieście 1, Żory - SEKRETARIAT - parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŻOR
- Budowa bieżni i skoczni w dal przy Szkole Podstawowej nr 16 w Żorach przy ul. Osińskiej 50
- Dostawa serwera i urządzenia sieciowego w celu zabezpieczenia danych Urzędu Miasta Żory i Zarządu Budynków Miejskich w Żorach
- Remont zewnętrznych schodów przy Zespole Szkół Nr 2 w Żorach
więcej: przetargi w Żorach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa instrumentów muzycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
- Dostawa sprzętu elektronicznego i wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Wiedza kluczem do przyszłości - wsparcie dla szkół w Gminie Dębnica Kaszubska"
- Zakup instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego - zestaw perkusyjny.
więcej: Instrumenty muzyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.