eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławREMONT DACHU BUDYNKU WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ PRZY UL.STALOWEJ 92 WE WROCŁAWIU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-19

Wrocław: REMONT DACHU BUDYNKU WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ PRZY UL.STALOWEJ 92 WE WROCŁAWIU
Numer ogłoszenia: 16106 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "ADMIROM-5" Spółka z o.o. , ul. Manganowa 7/1-2, 53-441 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3621788, faks 071 3621788.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zarządca.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DACHU BUDYNKU WSPÓLNOTY MIESZKANIOWEJ PRZY UL.STALOWEJ 92 WE WROCŁAWIU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu obejmuje m. in.: wymianę pokrycia dachowego, przemurowanie kominów, wymianę deskowania, rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki: 1) Potencjał kadrowy - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy. 2) Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na remoncie dachu budynku wykonanej w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 85 000 zł. 3) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) Złożą wypełniony i podpisany formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do wniosku oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale III.2.2 niniejszego ogłoszenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do wniosku dokumentach i oświadczeniach. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wszystkie warunki. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia, tj. wykonania przez Wykonawcę co najmniej jednego zadania o zakresie, złożoności porównywalnej Z przedmiotem zamówienia, polegającego na: Wykonaniu remontu dachu budynku w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 85 000 zł. - znaczenie - 100%. Ocena tego warunku zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującego wzoru: LP = IRWB: IRMax X 10 pkt X 100% gdzie: LP: liczba punktów IRWB: Ilość: - Wykonanych remontów dachów budynków w ramach jednej umowy przez badanego Wykonawcę o wartości nie mniejszej niż 85 000 zł. IRMax: Maksymalna ilość: - Wykonanych remontów dachów budynków w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 85 000 zł. - W przypadku uzyskania przez Wykonawców takiej samej liczby punktów, o kolejności Wykonawców zadecyduje najwyższa łączna wartość brutto ocenianych zadań (tzn. zadań spełniających wymagania Zamawiającego). III.2.2 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny - wymagane dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wzór załącznika nr 1 do wniosku. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt A.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 4) informację o osobie, którą dysponuje Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wzór załącznika nr 2 do wniosku.). Osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy. Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane wskazanej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm. 5) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierającą robotę budowlaną, polegającą na remoncie dachu budynku (-ów) wykonanej w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 85 000 zł. z podaniem zakresu prac każdego zrealizowanego zamówienia, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy (wzór załącznika nr 3 do wniosku) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. 6) Oświadczenie Wykonawcy, że polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującą terminem ważności - termin realizacji zamówienia przedłoży Zamawiającemu w dniu podpisania umowy (na kwotę nie mniejszą niż równowartość zaoferowanej ceny ofertowej (brutto). (wzór załącznika nr 4 do wniosku) 7) formularz wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wzór w załączeniu do zaproszenia do udziału w postępowaniu)).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.2 A. 1) Wniosek, wykaz i oświadczenia - pod rygorem uznania za nieważne - muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. 2) Dokumenty, o których mowa w ogłoszeniu należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą -za zgodność z oryginałem- i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (podpisem czytelnym lub nieczytelnym wraz z pieczątką imienną). 3) W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentów przez osoby(ę) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. 4) Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 5) Wykonawca będący spółką cywilną podpisuje ofertę wraz z załącznikami przez wszystkich współwłaścicieli, chyba, że umowa spółki w inny sposób reguluje sprawy dotyczące zakresu reprezentacji. W takim przypadku należy do wniosku dołączyć kopię umowy spółki zgodnie z zapisem rozdziału pkt.2. 6) Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. B. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie. 1) Wykonawcy, którzy składają wniosek wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp. muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) W związku z pkt. III.2.2 niniejszego ogłoszenia, każdy z ww. Wykonawców złoży oddzielnie dokumenty wymienione w pkt III 2.2 : 1) ; 2); 6); niniejszego ogłoszenia. 3) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (suma wymagań określonych przez Zamawiającego w tym zakresie) w związku z powyższym dokumenty i oświadczenie wymienione w III 2.2 : 4); 5); 7) składa i podpisuje pełnomocnik. 4) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ADMIROM-5 sp. z o.o., 53-441 Wrocław, ul.Manganowa 7/1-2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2010 godzina 15:30, miejsce: ADMIROM-5 sp. z o.o., 53-441 Wrocław, ul.Manganowa 7/1-2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.