Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-21
Lublin: Wykonanie analizy porealizacyjnej dla przebudowywanego odcinka drogi krajowej nr 17 relacji Warszawa-Zakręt-Lublin-Zamość-Hrebenne na odcinku obwodnicy m. Hrebenne od km 289+400 do km 291+406 w zakresie hałasu oraz zanieczyszczeń powietrza oraz oceny skuteczności zastosowanych urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe z wybudowanej obwodnicy ujęte w szczelny system kanalizacyjny.
Numer ogłoszenia: 161070 - 2009; data zamieszczenia: 21.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie , ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, faks 081 5349239, 5324467.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie analizy porealizacyjnej dla przebudowywanego odcinka drogi krajowej nr 17 relacji Warszawa-Zakręt-Lublin-Zamość-Hrebenne na odcinku obwodnicy m. Hrebenne od km 289+400 do km 291+406 w zakresie hałasu oraz zanieczyszczeń powietrza oraz oceny skuteczności zastosowanych urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe z wybudowanej obwodnicy ujęte w szczelny system kanalizacyjny..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie analizy porealizacyjnej dla przebudowywanego odcinka drogi krajowej nr 17 relacji Warszawa-Zakręt-Lublin-Zamość-Hrebenne na odcinku obwodnicy m. Hrebenne od km 289+400 do km 291+406 w zakresie hałasu oraz zanieczyszczeń powietrza oraz oceny skuteczności zastosowanych urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe z wybudowanej obwodnicy ujęte w szczelny system kanalizacyjny..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.71.45.00 - Usługi kontroli jakości środowiska .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1 000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki formalne. 1.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. 1.2. Wymagania określone w pkt. 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Warunki merytoryczne. 2.1. Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wymagania w zakresie doświadczenia i kwalifikacji oraz liczby osób na każdą wymienioną funkcję, jakie muszą spełniać osoby są następujące: Kierownik zespołu - 1 osoba - min. 3 letnie doświadczenie w zakresie wykonywania pomiarów hałasu i analiz ruchowo-hałasowych, tzn., że w przeciągu trzech lat osoba ta wykonała co najmniej 3 opracowania w zakresie pomiarów hałasu i analiz ruchowo-hałasowych na drogach klasy co najmniej GP. Co najmniej 3 osobowy zespół - posiadający min. 3 letnie doświadczenia w zakresie wykonywania analiz porealizacyjnych na drogach klasy co najmniej GP, tzn. że w przeciągu trzech lat wykonał co najmniej 3 opracowania w zakresie analiz porealizacyjnych obejmujących miedzy innymi wykonanie pomiarów hałasu i analiz ruchowo-hałasowych, oraz wykonanie zanieczyszczeń powietrza. 2.2. Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował narzędziami i urządzeniami, wymienionymi poniżej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia: Miernik poziomu dźwięku klasy 1 oraz odpowiednim kalibratorem - posiada aktualne świadectwo legalizacji lub uwierzytelnienia (kopię świadectw należy dołączyć materiałów ofertowych) - 2 szt., Sprzęt do automatycznego pomiaru prędkości, który powinien mieć możliwość elektronicznej rejestracji historii zdarzeń w wewnętrznej pamięci operacyjnej urządzenia -1szt. 2.3. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 usługi, które obejmowały analizy porealizacyjne lub prace o podobnym charakterze (raporty o oddziaływaniu na środowisko wraz z pomiarami do tych raportów, opinie,badania, ekspertyzy) na drogach klasy co najmniej GP. 2.4. Akredytacja: Zgodnie z art. 175 ust. 5a oraz art. 147a ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo ochrony środowiska, od 1 stycznia 2008 r. zarządzający drogą zleca wykonanie wszelkich pomiarów (hałasu, powietrza, wód opadowych i wód podziemnych) przez akredytowane laboratorium w rozumieniu ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie zgodności (Dz.U. z 2004 r. Nr 204, poz. 2087 z póź. zm.). W związku z powyższym konieczne jest przedstawienie przez Wykonawcę certyfikatu akredytacji w przedkładanej ofercie. 3. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne-konsorcja). 3.1. W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 1.2. muszą spełniać łącznie. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa powyżej, na zasadzie spełnia-nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć wymienione dokumenty. 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty. 2.1. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2.2. Informację o wykazie narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca. 2.3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy. 2.4. Kopię certyfikatu akredytacji, informacja ta musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.4. Opisu warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 2.5. Kopie świadectw, o których mowa w pkt 2.2. Opisu warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: w pkt 1.2., 1.4. i 1.5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) w pkt 1.3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Dokumenty, o których mowa w pkt 3. i 4. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 1.2. - 1.5. 6. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 7. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 1.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 1.2. - 1.5. albo odpowiadające im określone w pkt 2.3. i 2.4., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 2. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać w siedzibie zamawiającego lub pocztą na koszt Wykonawcy, bądź pobrać ze strony: www.gddkia.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie, ul Ogrodowa 21, 20-075 Lublin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: EFRR, SPOT Transport.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa wyposażenia dla Lubelskiego Oddziału Okręgowego Polskiego Czerwonego Krzyża
- Usługa kompleksowego sprzątania domu studenckiego Broadway Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, ul. Dobrzańskiego 35.
- Oczyszczanie zimowe terenów Zamawiającego wraz z posypywaniem powierzchni środkami uszorstniającymi i solą oraz usuwaniem sopli i nawisów śnieżnych z dachów obiektów we władaniu Zamawiającego.
- Postępowanie na udzielanie świadczeń zdrowotnych przez perfuzjonistę oraz przez adepta perfuzjonisty w Oddziale Kardiochirurgii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Lublinie
- Dostawa mięsa, drobiu oraz wyrobów wędliniarskich na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
- Dostawa systemów pozycjonerów do ułożenia pacjenta na stole operacyjnym
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.