To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-07-24
Opole: Zakup i dostawa środków opatrunkowych na okres 1 roku
Numer ogłoszenia: 161077 - 2012; data zamieszczenia: 24.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214778 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem, ul. Reymonta 8, 45-066 Opole, woj. opolskie, tel. 077 454-54-01, faks 077 453-61-06.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa środków opatrunkowych na okres 1 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa środków opatrunkowych na okres 1 roku. Dopuszczono możliwość składania ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: 1) Zadanie nr 1 - zakup i dostawę środków opatrunkowych na rany z wysiękiem na okres 1 roku. 2) Zadanie nr 2 - zakup i dostawę środków opatrunkowych - retraktorów na okres 1 roku. 3) Zadanie nr 3 - zakup i dostawę środków opatrunkowych - silikonowych drenów do drenażu pooperacyjnego na okres 1 roku. 4) Zadanie nr 4 - zakup i dostawę środków opatrunkowych - gąbki leczniczej na okres 1 roku. 5) Zadanie nr 5 - zakup i dostawę środków opatrunkowych na okres 1 roku.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Zakup i dostawa środków opatrunkowych - retraktorów na okres 1 roku.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KRUK MANAGEMENT SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
- SKAMEX Sp. z o.o. S.K.A., ul. Częstochowska 38/52, 93-121 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9722,22 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10206,00
Oferta z najniższą ceną: 10206,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10206,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zakup i dostawa środków opatrunkowych - silikonowych drenów do drenażu pooperacyjnego na okres 1 roku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Górnośląska Centrala Zaopatrzenia Medycznego ZARYS Sp. z o.o., ul. Pod Borem 18, 41-808 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2314,81 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2808,00
Oferta z najniższą ceną: 2808,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2808,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zakup i dostawa środków opatrunkowych na okres 1 roku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAUL HARTMANN POLSKA" SP. Z O.O.
- PAUL HARTMANN POLSKA Sp. z o.o., ul. Partyzancka 133/151, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 135000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 144911,57
Oferta z najniższą ceną: 144911,57 / Oferta z najwyższą ceną: 144911,57
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa mebli medycznych dla Stacji Dializ i Oddziału Nefrologii tj łóżka szpitalne elektryczne wraz z materacami i szafkami przyłóżkowymi i przeszkoleniem personelu medycznego dla USK w Opolu
- Zakup mebli biurowych
- TP.D.DDO-TK.22.25_Zakup wraz z dostawą środka kontrastowego do wstrzykiwacza kontrastu CT Express 4D Bracco Injeneering dla Pracowni Tomografii Komputerowej
- TP.D.DN NŻ.21.25_Zakup wraz z dostawą warzyw i owoców
- Zadanie nr 1 - Parkowanie pojazdów i/lub innych przedmiotów, w tym części samochodowych, zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję - KMP, CBŚP, BSW w Opolu
- Utrzymanie czystości na Stadionie Opolskim w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów opatrunkowych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
- Dostawa materiałów opatrunkowych do Warszawskiego Centrum Opieki Medycznej "Kopernik" Sp. z.o.o
- Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków i pieluchomajtek
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- DOSTARCZANIE WYROBÓW MEDYCZNYCH WG 17 PAKIETÓW
- Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, dezynfekcji dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu Sp. z o. o.
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.