eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W ZAKRESIE DIAGNOSTYKI I NAPRAWY SPRZĘTU WOJSKOWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Kraków: PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W ZAKRESIE DIAGNOSTYKI I NAPRAWY SPRZĘTU WOJSKOWEGO
Numer ogłoszenia: 161079 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 3 Regionalna Baza Logistyczna , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 261 137 554, faks 261 137 553.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.3rblog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W ZAKRESIE DIAGNOSTYKI I NAPRAWY SPRZĘTU WOJSKOWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkoleń w zakresie diagnostyki i naprawy sprzętu wojskowego w zakresie 4 zadań: Zadanie nr 1 - Szkolenie w zakresie diagnostyki i naprawy systemu kierowania ogniem REGA-2 w urządzeniu ZSU-23-4MP BIAŁA; Zadanie nr 2 - Szkolenie z zakresu diagnostyki, naprawy i obsługi 23mm ZU-23T ZUR-23-2s, ZU-23-2; Zadanie nr 3 - Szkolenie z zakresu diagnostyki, naprawy i obsługi wyrzutni rakiet W-125SC NEWA; Zadanie nr 4 - Szkolenie z zakresu obsługi, diagnostyki i naprawy stacji naprowadzania rakiet SNR-125SC wyrzutni W-125SC pzr NEWA.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.62.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony druk OFERTA Uwaga: W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną; 2. Wypełniony/e formularz/e cenowy/e, w zakresie zadań, których realizację wykonawca oferuje; 3. Oświadczenie, że system zarządzania jakością wykonawcy spełnia wymagania zawarte w AQAP 2131; 4. Oświadczenie, że wykonawca posiada odpowiednie doświadczenie zawodowe oraz zna tematykę wymaganą do przeprowadzenia szkolenia w zakresie zadań, na które zamierza złożyć ofertę; 5. Oświadczenie, że wykonawca odpowiednie zabezpieczenie materiałowo techniczne zakresie zadań, na które zamierza złożyć ofertę;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Liczba przeprowadzonych szkoleń - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian w umowie w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1) Zmiany terminu szkolenia - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie - o okres, w którym z powodu siły wyższej nie było możliwości realizacji umowy, bądź jej części, 2) Zmiany terminu szkolenia - w każdym czasie z uwagi na potrzeby Sił Zbrojnych, 3) Zmiany miejsca szkolenia - w każdym czasie na wniosek Wykonawcy, jeżeli nie będzie to wpływało negatywnie na sposób przeprowadzenia szkolenia, przy czym koszty z tym związane będą obciążać Wykonawcę 4) Zmiany miejsca szkolenia - z uwagi na potrzeby Sił Zbrojnych, 5) Zmiany wynagrodzenia - w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia - zgodnie ze zmienionymi przepisami, 6) Innych postanowień umowy - jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych przełożonych zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 3 Regionalna Baza Logistyczna w Krakowie, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. 28 - sekcja zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2016 godzina 08:30, miejsce: 3 Regionalna Baza Logistyczna w Krakowie, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. 28 - kancelaria jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie w zakresie diagnostyki i naprawy systemu kierowania ogniem REGA-2 w urządzeniu ZSU-23-4MP BIAŁA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.62.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Liczbna przeprowadzonych szkoleń - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie z zakresu diagnostyki, naprawy i obsługi 23mm ZU-23T ZUR-23-2s, ZU-23-2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.62.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Liczba przeprowadzonych szkoleń - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie z zakresu diagnostyki, naprawy i obsługi wyrzutni rakiet W-125SC NEWA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.62.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Liczba przeprowadzonych szkoleń - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie z zakresu obsługi, diagnostyki i naprawy stacji naprowadzania rakiet SNR-125SC wyrzutni W-125SC pzr NEWA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.62.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Liczba przeprowadzonych szkoleń - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.