eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dolice › DOSTAWA POSIŁKÓW OBIADOWYCH DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY DOLICE I PROWADZENIE KUCHNI W GIMNAZJUM W DOLICACH - PRZETARG II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-15

Dolice: DOSTAWA POSIŁKÓW OBIADOWYCH DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY DOLICE I PROWADZENIE KUCHNI W GIMNAZJUM W DOLICACH - PRZETARG II
Numer ogłoszenia: 161104 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dolice, ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5640129, fax 091 5640237.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dolice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA POSIŁKÓW OBIADOWYCH DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY DOLICE I PROWADZENIE KUCHNI W GIMNAZJUM W DOLICACH - PRZETARG II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie posiłków obiadowych składających się z zupy i pieczywa oraz drugiego dania z surówką i kompotu dla uczniów objętych dożywianiem finansowanym ze środków zamawiającego i ich dostawa i wydanie posiłków uczniom szkół podstawowych w Dobropolu, Dolicach, Rzeplinie, Sądowie, Strzebielewie i Żalęcinie oraz uczniom gimnazjum w Dolicach i prowadzenie kuchni w gimnazjum w Dolicach. Do obowiązków wybranego oferenta należeć będzie również posprzątanie pomieszczeń przeznaczonych do spożywania posiłków w szkołach wymienionych wyżej, umycie i wyparzenie naczyń i sztućców. Zakładana dzienna ilość przygotowywanych i wydawanych posiłków ogółem we wszystkich szkołach wynosić będzie około 440 szt. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wybranemu w niniejszym postępowaniu przetargowym oferentowi zamówienia dodatkowego do wartości nieprzekraczającej łącznie 20 % wartości realizowanego zamówienia w ramach niniejszego postępowania na zasadach określonych w art. 67 ust 5 ustawy prawo zamówień publicznych. Posiłki będą dostarczane do szkół w dni, w których odbywają się zajęcia szkolne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.89.42.10 - Posiłki szkolne Kod CPV wg słownika 2008: 15.89.42.10 - Posiłki szkolne Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół Oryginalny kod CPV: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie 10.000,00zł, które należy wnieśc w terminie do 30.07.2008r. godz. 13.00. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: -pieniądza, -poręczeniach bankowych, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (tekst jednolity Dz.U. z 2007r Nr 42, poz. 275)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) spełniają kryteria określone w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, c) posiadają minimum 2 letnie doświadczenie w prowadzeniu działalności gospodarczej polegającej na świadczeniu usług/dostaw żywienia zbiorowego, potwierdzone formularzem nr 3, d) posiadający środki obrotowe lub zdolność kredytową (z uwzględnieniem potrąceń na inne zobowiązania) na kwotę nie mniejszą niż 50.000 PLN udokumentowane informacją banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)informacja finansowa za ostatnie trzy lata oraz dowody posiadania kapitału obrotowego (dostęp do linii kredytowej lub innych źródeł finansowania) - Formularz Nr 2 2)informacja o doświadczeniach oferenta w prowadzeniu działalności gospodarczej polegającej na świadczeniu usług/dostaw polegających na zbiorowym żywieniu - Formularz Nr 3, 3)dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dolice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Dolice, ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, pokój nr 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Dolice, ul. Ogrodowa 16, 73-115 Dolice, pokój nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.