Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2012-01-18
Suwałki: dostawa pościeli i bielizny operacyjnej , drobnego sprzętu medycznego oraz worków na zwłoki, na okres 1-go roku dla SPSW w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 16110 - 2012; data zamieszczenia: 18.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa pościeli i bielizny operacyjnej , drobnego sprzętu medycznego oraz worków na zwłoki, na okres 1-go roku dla SPSW w Suwałkach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pościeli i bielizny operacyjnej , drobnego sprzętu medycznego oraz worków na zwłoki na okres 1 - go roku dla SPSW w Suwałkach w asortymencie określonym w załączniku nr 3 (formularz asortymentowo - cenowy) do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0, 33.19.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 36.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załacznik nr 4 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załacznik nr 4 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załacznik nr 4 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
do potwierdzenia oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załacznik nr 4 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.oświadczenia, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 2. dla Pakietu I i II aktualnego wpisu do rejestru Wyrobów Medycznych oraz Certyfikatu zgodności - z ENF 14237:2002 Tekstylia w systemie ochrony zdrowia - wydanego przez akredytowaną jednostkę certyfikującą 3. wypełnionego formularza asortymentowo - cenowego (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) 4. katalogu (prospektu), w którym został zaznaczony oferowany asortyment (pozycja z kodem).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający może odstąpić od niniejszej umowy w trybie i na zasadach określonych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umownej wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza możliwość zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu, o nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, o sposobu konfekcjonowania, - liczby opakowań w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany/udoskonalony. Powyższe zmiany nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 4. Strony zgodnie ustalają, że w przypadku: 1) zmiany statusu prawnego Zamawiającego, 2) ograniczenia lub utraty istotnej części kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia, 3) istotnego ograniczenia zakresu i ilości świadczonych usług zdrowotnych , 4) zmian organizacyjnych u Zamawiającego, rozwiązanie zawartej umowy może nastąpić w każdym czasie za porozumieniem stron lub w drodze miesięcznego jej wypowiedzenia, niezależnie od uprawnień wynikających z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital wojewódzki w Suwałkach, Dział Zamówień i Inwestycji, ul. Szpitalna 60, 16 - 400 Suwałki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2012 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego, ul. Szpitalna 60, 16 - 400 Suwałki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I - BIELIZNA OPERACYJNA DO OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH WIELOKROTNEGO UŻYTKU - SPEŁNIAJĄCA NORMY PN-EN 13795 1-3 UZYWANA W TECHNOLOGII STRYLIZACJI PAROWEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prześcieradło operacyjne - zielone o wym. 160 x 210 cm / +/- 10 cm/ - szt.410 2.Podkład operacyjny - zielony o wym. 90 x 160 cm / +/- 10 cm/ -szt.150 3.Serweta operacyjna zielona o wym. 90 x 90 cm / +/- 10 cm/ - bez otworu - szt. 560 4. Serweta anestezjologiczna zielona - bez otworu rozm. 40 x 40 cm (+/- 10cm) szt. 100 5. Serweta operacyjna zielona o wym. 90 x 90 cm (+/- 10 cm) z otworem okrągłym o wym. 8 cm x 8 cm - szt. 50 6. Serweta operacyjna zielona o wym., 90 cm x 90 cm (+/- 10 cm) z otworem podłużnym 10x20 Szt. 50 7. Nogawice zielone / wg wzoru/ - para 40 8. Fartuch operacyjny zielony z podwójnym przedramieniem z tyłu wiązany ropom. XXL - Szt. 200.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II - ODZIEŻ OCHRONNA - WYPOSAŻENIE DZIAŁU CENTRALNEJ STERYLIZACJI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Komplet damski - bluza i spodnie - kolor niebieski rozm.:szt. 30 w tym L, szt. 12 XL, szt. 15 XXL, szt. 3 2. Komplet męski - bluza i spodnie - kolor niebieski rozm.:szt. 18 w tym XL - szt. 6 XXL - szt. 6 XXXL - szt. 6 3. Sukienka operacyjna niebieska w rozm: Szt. 12 w tym XL - szt. 3 XXL - szt. 3 XXXL - szt. 3 Ponadwymiar - szt. 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III - BIELIZNA POŚCIELOWA ZADANIE 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podkład biały o wymiarach 160 x 80 cm szt. 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET III - BIELIZNA POŚCIELOWA ZADANIE 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Prześcieradło białe o wymiarach 160 x 210 cm szt. 350.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET III - BIELIZNA POŚCIELOWA ZADANIE 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Poszwa duża o wymiarach 160 x 210 cm szt. 350.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet III zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4. Poszewka mała o wymiarach 80 x 80 cm szt. 350.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet III zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5. Poszewka na koc mały o wymiarach 95 x 75 cm szt. 150.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet III zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6. Piżama męska lub damska z flaneli rozm. L, XL, XXL, XXXL kpl 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet III zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7. Piżama młodzieżowa z flaneli wzrost 146 cm, 156 cm, 182 cm kpl 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet III zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8. Piżama dziecięca z flaneli wzrost 70 - 80 cm, 116 cm, 128 cm kpl 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet III zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9. Pieluchy z tetry 70 x 80 cm szt. 800.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet III zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10. Worki na bieliznę/ artykuły brudne / o wym. 130 x 90 cm w kolorze czerwonym z tkaniny 100%bawełny Szt. 25.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet III zadanie 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11. Worki na bieliznę / artykuły czyste/ o wym. 130 x 90 cm w kolorze niebieskim z tkaniny 100% bawełny Szt. 25.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET III - BIELIZNA POŚCIELOWA ZADANIE 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Poduszka z włókna anilanowego o wym. 70 x 60 cm Szt. 90.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet III zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2. Koc mały dla noworodków bawełniany o wymiarach 90 x 70 cm, temperatura prania do 40 st. C Szt. 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet III zadanie 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Koc duży o wymiarach 160 x 210 cm temperatura prania do 40 st. C., wykonanie / 84% włókna sztucznego, 16% bawełny Szt. 60.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET III - BIELIZNA POŚCIELOWA ZADANIE 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Materac z pianki poliuretanowej w pokrowcu paroprzepuszczalnym - wodoszczelnym na łóżko szpitalne o wym. 190 x 80x 10 cm, 200 x 90x 10 cm, pokrowiec w wersji z suwakiem Szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET IV - BIELIZNA OPERACYJNA NA ODDZIAŁY ZABIEGOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Koszula operacyjna męska biała z tkaniny bawełnianej dla pacjenta rozm. XL, XXL, XXXL Szt. 100.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 Koszula położnicza biała rozpinana z przodu z tkaniny bawełnianej dla pacjenta rozm. XL, XXXL Szt. 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 Sukienka operacyjna niebieska lub zielona długość sukienki 175 cm, rozm. M, L, XL, XXL, XXXL Szt. 80.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 Bielizna operacyjna męska / bluza i spodnie/ w kolorze niebieskim lub zielonym rozm. L, XL, XXL, XXXL, wzrost od 180 - 190 cm Szt. 90.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 Czepek typu furażerka, uszyty z tkaniny bawełnianej o wyraźnym wzorze Szt. 60.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 Czepek na długie włosy, uszyty z tkaniny bawełnianej o wyraźnym wzorze Szt. 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: PAKIET V - DROBNY SPRZET MEDYCZNY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Termometr elektroniczny wodoodporny Szt. 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 Słój do moczu Tulipan Szt. 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3 Basen sanitarny plastikowy Szt. 55.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 Kaczka sanitarna męska Szt. 40.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 Miska nerkowa Szt. 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 Pojnik dla chorych plastikowy Szt. 30.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7 Aparat do mierzenia ciśnienia Szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 Słuchawki lekarskie Szt. 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 Opaska uciskowa automatyczna Szt. 60.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 Maska ochronna osłona + szybki (4 szybki) Szt. 50.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 Okulary ochronne gogle Szt. 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pakiet V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12 Stojak do kroplówek z 4 uchwytami na kroplówki Szt. 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: PAKIET VI - WORKI FOLIOWE NA ZWŁOKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Worki foliowe na zwłoki dla dorosłych na zamek, kolor biały lub szary Szt. 450 2.Worki foliowe na zwłoki dla dzieci na zamek, w kolorze białym o rozmiarze 90 x 160 cm Szt. 5 3. Worki foliowe na zwłoki dla dzieci na zamek, w kolorze białym o rozmiarze 90 x 80 cm. Szt. 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- DOSTAWA I WDROŻENIE INFRASTRUKTURY SPRZĘTOWEJ ORAZ OPROGRAMOWANIA DLA GMINY SUWAŁKI
- Wykonanie i montaż dioram i makiet oraz wydruk i montaż plansz w Muzeum Wigier w Starym Folwarku.
- Zakup i dostawa mięsa drobiowego oraz wędlin drobiowych dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Dostawa oleju napędowego
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla inwestycji polegającej na rozbiórce i budowie systemu kładek i mostów nad doliną rzeki Czarna Hańcza
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwienia
- Dostawa umundurowania leśnika, środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego dla pracowników Nadleśnictwa Dojlidy w 2025 r.
- Dostawa art. biurowych, dostawa środków czystości i artykułów do utrzymania czystości dostawa rękawic ochronnych oraz ubrań roboczych z podziałem na zadania.
- Dostawa myjni endoskopowej wraz z osprzętem do Zachodniego Centrum Medycznego sp. z o. o.
- Dostawa materiałów do sterylizacji
- Dostawa sond do żywienia dojelitowego.
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.