Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Ząbki: ŚWIADCZENIE USŁUG INFORMATYCZNYCH DLA MAZOWIECKIEGO CENTRUM PSYCHIATRII DREWNICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Numer ogłoszenia: 161113 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowieckie Centrum Psychiatrii "Drewnica" Sp. z o.o. , ul. Rychlińskiego 1, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 22 7816841, faks 22 7816502.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.drewnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG INFORMATYCZNYCH DLA MAZOWIECKIEGO CENTRUM PSYCHIATRII DREWNICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług informatycznych tj.: Administrowanie Środowiskiem Informatycznym Zamawiającego opisanym w pkt. C Załącznika Nr 1 do SIWZ na rzecz Zamawiającego przez okres 36 miesięcy. Szczegółowy zakres zamówienia: 1. Administrowanie Środowiskiem Informatycznym Zamawiającego, tj.: 1.1. Administrowanie oprogramowaniem, tzw. ,część biała, firmy SI Alma Sp. z o.o.: 1.1.1. Instalacja, konfiguracja i ,strojenie, oprogramowania aplikacyjnego do potrzeb użytkownika, 1.1.2. Codzienny nadzór eksploatacyjny nad oprogramowaniem aplikacyjnym, 1.1.3. Szkolenia dla użytkowników, 1.1.4. Bieżąca pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowania aplikacyjnego, 1.1.5. Pomoc w wykonywaniu zestawień, raportów, sprawozdań na bazie informacji pochodzących z bazy danych, 1.1.6. Instalowanie aktualizacji oprogramowania aplikacyjnego, 1.1.7. Zgłaszanie do producenta oprogramowania i prowadzenie spraw związanych z propozycjami modyfikacji i usuwaniem usterek w oprogramowaniu aplikacyjnym, w szczególności zgodnie z warunkami gwarancji producenta. 1.2. Administracja oprogramowania, tzw. ,część szara, firmy Macrologic S.A.: 1.2.1. Instalacja, konfiguracja i ,strojenie, oprogramowania aplikacyjnego do potrzeb użytkownika, 1.2.2. Szkolenia dla użytkowników, 1.2.3. Pomoc w wykonywaniu zestawień, raportów, sprawozdań na bazie informacji pochodzących z bazy danych, 1.2.4. Zgłaszanie do producenta oprogramowania i prowadzenie spraw związanych z propozycjami modyfikacji i usuwaniem usterek w oprogramowaniu aplikacyjnym, 1.3. Administrowanie oprogramowaniem PACS/RIS firmy SI Alma Sp. z o.o.: 1.3.1. Administrowanie oprogramowaniem będącym w posiadaniu Zamawiającego do przeglądania/przetwarzania obrazów DICOM przeznaczonym dla stacji przeglądowych/diagnostycznych, 1.3.2. Instalacja i konfiguracja oprogramowania do przeglądania/przetwarzania obrazów DICOM na wskazanych przez Zamawiającego stacjach roboczych, 1.3.3. Codzienny nadzór eksploatacyjny nad oprogramowaniem RIS/PACS 1.3.4. Bieżąca pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowania RIS/PACS, 1.3.5. Podstawowe szkolenia użytkowników w zakresie użytkowania oprogramowania RIS/PACS 1.3.6. Nadzór eksploatacyjny nad oprogramowaniem RIS/PACS, 1.3.7. Pomoc w konfiguracji i strojeniu oprogramowaniem RIS/PACS do potrzeb Zamawiającego, 1.3.8. Zbieranie informacji potrzebnych do instalacji i konfiguracji oprogramowania RIS/PACS 1.3.9. Zgłaszanie błędów i wymaganych poprawek do producenta oprogramowaniem RIS/PACS i prowadzenie spraw związanych z propozycjami modyfikacji i usuwaniem usterek w oprogramowaniu RIS/PACS, 1.4. Administrowanie oprogramowaniem firm Kamsoft, Eset 1.4.1. Codzienny nadzór eksploatacyjny nad oprogramowaniem aplikacyjnym, 1.4.2. Bieżąca pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowania aplikacyjnego, 1.4.3. Pomoc w wykonywaniu zestawień, raportów, sprawozdań na bazie informacji pochodzących z bazy danych, 1.4.4. Instalowanie aktualizacji oprogramowania aplikacyjnego, 1.4.5. Zgłaszanie do producenta oprogramowania i prowadzenie spraw związanych z propozycjami modyfikacji i usuwaniem usterek w oprogramowaniu aplikacyjnym, 1.5. Administrowanie serwerami sieciowymi obejmuje: 1.5.1. Instalację, konfigurację/rekonfigurację, administrację oraz opiekę serwisową systemu serwerowego / bazodanowego / oprogramowania aplikacyjnego wraz z aktualizacją systemu operacyjnego / oprogramowania serwerowego / bazodanowego / oprogramowania aplikacyjnego / antywirusowego, 1.5.2. Administracja i zarządzanie oprogramowaniem bazodanowym będącym w posiadaniu Zamawiającego (co najmniej Oracle) wraz ze strojeniem bazy na potrzeb oprogramowania aplikacyjnego, 1.5.3. Nadzór nad prowadzoną archiwizacją danych serwerowych/bazodanowych wraz z weryfikacją poprawności wykonanych kopii bezpieczeństwa oraz przechowywanie w sposób gwarantujący pełną ochronę kopii bezpieczeństwa przed utratą, kradzieżą, dewastacją i dostępem osób nieupoważnionych, 1.5.4. Nadzór nad systemami serwerowymi, zarządzanie kontami i uprawnieniami użytkowników zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz prowadzenie dokumentacji ewidencji zasobów i uprawnień; 1.5.5. Kontrola dostępu i weryfikację zabezpieczeń systemów serwerowych / bazodanowych / oprogramowania aplikacyjnego przed ingerencją osób trzecich, 1.5.6. Zgłaszanie, ewidencja i nadzór prowadzonych spraw/napraw/modernizacji związanych ze sprzętem i oprogramowaniem serwerowym / z oprogramowaniem bazodanowym / oprogramowania aplikacyjnego / antywirusowym/ systemami użytkowanymi 1.5.7. Nadzór i zarządzanie instalacją, konfiguracją/rekonfiguracją/eksploatacją oraz nadawaniem odpowiednich uprawnień zgodnie z wymaganiami Zamawiającego 1.5.8. Weryfikacja oraz zastosowanie wymaganych konfiguracji/uprawnień systemów informatycznych zgodnie z zaleceniami Zamawiającego 1.5.9. Obsługa eksploatacyjna sprzętu serwerowego oraz urządzeń zasilania awaryjnego 1.5.10. Wydawanie orzeczeń/opinii technicznych dotyczących rozbudowy/modernizacji sprzętu serwerowego i oprogramowania użytkowanego serwerowego. 1.6. Administrowanie i obsługa serwisowa sprzętu komputerowego i peryferyjnego obejmuje: 1.6.1. Instalacja oraz konfiguracja/rekonfiguracja oprogramowania systemowego i oprogramowania użytkowanego stacji roboczych oraz urządzeń peryferyjnych, 1.6.2. Pomoc użytkownikom w obsłudze oprogramowania zainstalowanego na komputerach Zamawiającego, w szczególności: 1.6.2.1. systemowego i aplikacyjnego, 1.6.2.2. antywirusowego, 1.6.2.3. biurowego, 1.6.2.4. prawnego, 1.6.2.5. Płatnik ZUS, 1.6.2.6. oprogramowania do rozliczania usług medycznych z płatnikami, 1.6.2.7. eWUŚ, 1.6.2.8. SZOI, 1.6.2.9. homebanking. 1.6.3. Prowadzenie ewidencji zasobów sprzętowych i oprogramowania we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Zamawiającego, 1.6.4. Nadzór i kontrola legalności oprogramowania oraz raportowanie wykonanych kontroli, 1.6.5. Obsługa eksploatacyjna sprzętu komputerowego i peryferyjnego oraz okresowa konserwacja, przy czym przeglądy okresowe nie mogą być rzadziej niż jeden na rok. 1.6.6. Serwis sprzętu komputerowego oraz peryferyjnego w zakresie diagnostyki awarii, naprawy, wymiany podzespołów komputerowych, wymiany materiałów eksploatacyjnych 1.6.7. Wydawanie orzeczeń/opinii technicznych dotyczących rozbudowy/modernizacji sprzętu komputerowego oraz stosowanie procedur kasacyjnych w przypadku złomowania sprzętu. 1.6.8. Ewidencja i nadzór prac/napraw serwisowych prowadzonych poza terenem Zamawiającego przez wyspecjalizowane firmy zewnętrzne 1.6.9. Pomoc użytkownikom w obsłudze i eksploatacji oprogramowania użytkowanego danej stacji roboczej i urządzeń peryferyjnych oraz w obsłudze systemów użytkowanych bezpośrednio przez portale internetowe, portale e-learningowych 1.6.10. Wsparcie techniczne o funkcjach oprogramowania użytkowanego wraz ze wskazaniem możliwych sposobów realizacji zadań przy pomocy tego oprogramowania 1.6.11. Nadzór oraz raportowanie stopnia wykorzystania stacji roboczych oraz użytkowanych systemów informatycznych 1.6.12. Okresowa kontrola stacji roboczych, konfiguracji systemów i oprogramowania oraz współpracy z urządzeniami peryferyjnymi wraz z aktualizacją ewidencji zasobów i uprawnień. 1.6.13. Okresowa aktualizacja systemów operacyjnych, oprogramowania użytkowanego, antywirusowego, aktualizacja konfiguracji. 1.6.14. Zarządzanie i nadzór wymaganych integracji systemów informatycznych 1.7. Obsługa eksploatacyjna sieci strukturalnej: 1.7.1. Bieżąca kontrola funkcjonowania sieci, 1.7.2. Nadzór - monitoring obciążenia poszczególnych odcinków sieci, 1.7.3. Zarządzanie urządzeniami aktywnymi oraz zabezpieczającymi sieć strukturalną 1.7.4. analiza i zarządzanie ruchem sieciowym i obciążalnością sieci 1.7.5. Wykrywanie i eliminowanie przyczyn nieprawidłowości działania sieci (nie obejmuje instalacji nowego okablowania w celu usunięcia przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sieci strukturalnej i telefonicznej). W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę uszkodzenia w/w sieci wymagającego przeprowadzenia instalacji nowego okablowania, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego - wymagana jest forma pisemna, 1.7.6. Instalowanie i konfigurowanie elementów aktywnych sieci, 1.7.7. Prowadzenie spraw związanych z naprawami urządzeń aktywnych, 1.7.8. Doradztwo techniczne: wydawanie opinii technicznych dotyczących rozbudowy sieci. 2. Doradztwa w zakresie prowadzenia inwestycji i rozwoju systemów IT Zamawiającego. 2.1. Wsparcie w budowie i procesie integracji systemów IT Zamawiającego, 2.2. Doradztwo w zmianie organizacji pracy i form zbierania danych medycznych pod kątem przyszłych analiz i raportów, 2.3. Pomoc w budowie elektronicznej dokumentacji medycznej, 2.4. Konsultacje w wyborze systemów wzbogacających działalność Szpitala, np. nowoczesne systemy z obszaru telemedycyny, 2.5. Pomoc w opracowywaniu polityki bezpieczeństwa informatycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załacznik Nr 1 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.51.10.00 - Usługi zarządzania oprogramowaniem sieciowym 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 25 000,00 zł Słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę (Załącznik Nr 4 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, trzech głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (Załącznik Nr 5 do SIWZ), oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna usługę za podobną do zakresu opisanego w SIWZ jeżeli każda spełni łącznie następujące kryteria: -Wartość umowy min. 500.000,00 zł. brutto, -Minimum 200 stanowisk komputerowych z zainstalowanym oprogramowaniem aplikacyjnym klasy ERP i HIS w danej jednostce ochrony zdrowia. -Systemy HIS i ERP obejmują co najmniej następujące moduły funkcjonalne: Ruch Chorych(Izba Przyjęć, Oddział, Statystyka, Obsługa Kontraktów), Apteka Szpitalna, Apteczka Oddziałowa, Finanse i Księgowość, Rejestr Sprzedaży, Kadry i Płace, Gospodarka Magazynowa, Środki Trwałe i Wyposażenie, Obsługa Kasy, Grafiki Pracy. -Minimum 200 stanowisk komputerowych objętych serwisem w danej jednostce ochrony zdrowia. -Minimum 7 fizycznych serwerów objętych serwisem w danej jednostce ochrony zdrowia. -Minimum 200 użytkowników systemów klasy ERP, HIS w danej jednostce ochrony zdrowia. -Minimalna ilość pracowników Wykonawcy zlokalizowanych na terenie Zamawiającego świadcząca usługi w trybie ciągłym w dni robocze - co najmniej 3 osoby. -Umowa zawarta na okres minimum 24 miesiące.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę ( Załącznik Nr 4 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (Załącznik Nr 6 do SIWZ): -Min. jedną osobą pełniącą rolę kierownika projektu posiadającą doświadczenia w pełnieniu funkcji kierowniczych w min. 1 projekcie informatycznym (min. 24 m-ce) o wartości min. 500 000 zł brutto. -Min. jedną osobą posiadającą co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników dla następujących Modułów/Aplikacji typu: Kadry i Płace, Finanse i Księgowość, Gospodarka Materiałowa, Środki trwałe i Wyposażenie. -Min. dwoma osobami posiadającymi co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie instalowania, wdrażania, serwisowania oraz szkolenia użytkowników dla następujących Modułów/Aplikacji funkcjonalnych typu Ruch Chorych (Izba Przyjęć, Oddział, Statystyka Medyczna, Obsługa Kontraktów), Poradnia/Przychodnia, Apteka i Apteczka Oddziałowa, Przychodnia, Zlecenia. -Min. jedną osobą posiadającą wiedzę i co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie konfiguracji i administrowania relacyjnymi bazami danych, -Min. jedną osobą posiadającą wiedzę i co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie administrowania serwerami, -Min. jedną osobą posiadającą wiedzę i co najmniej 2 letnie doświadczenie w zakresie administrowania środowiskiem wirtualnym. -Min. jedną osobą posiadającą specjalistyczną wiedzę techniczną oraz umiejętności praktyczne w zakresie konfiguracji i zarządzania sieciami teleinformatycznymi.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy opłaconą na dzień otwarcia ofert polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a. Wypełniony Formularz oferty ( Załącznik Nr 2 do SIWZ); b. Pełnomocnictwo do składania oferty w imieniu firmy, jeżeli osoba składająca ofertę nie jest określona w dokumentach rejestrowych jako upoważniona do reprezentowania firmy. Pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczone notarialnie; c. Oświadczenie w zakresie art. 26 ust. 2d ustawy pzp (Załącznik Nr 8 do SIWZ); d. Informacja Wykonawcy o obowiązku podatkowym (Załącznik Nr 9 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Czas reakcji - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drewnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Mazowieckie Centrum Psychiatrii Drewnica Sp. z o.o.
ul. Rychlińskiego 1, 05-091 Ząbki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Mazowieckie Centrum Psychiatrii Drewnica Sp. z o.o. ul. Rychlińskiego 1, 05-091 Ząbki Sekretariat Prezesa Zarządu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZĄBEK
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie miasta Ząbki w 2025 roku
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artykułów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Świadczenie usług informatycznych i konsultacyjnych z zakresu IT dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o. o.
- Budowa instalacji ogrzewania oraz ciepłej wody w budynku przy ul. Budkiewicza w Ząbkach
więcej: przetargi w Ząbkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "#Cyberbezpieczna Gmina Libiąż" - zakup środków trwałych i wyposażenia IT do UM w Libiążu - serwer kopii/klaster wysokiej dostępności. NAS, dyski twarde do macierzy dyskowej.
- Dostawa urządzeń serwerowych oraz sieciowych wraz z wdrożeniem w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Dostawa systemu teleinformatycznego dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Katowicach"
- Kompleksowa opieka i wsparcie techniczne nad infrastrukturą informatyczną Powiatowego Parku Rozwoju Sp. z o.o. w Wieliczce
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Tyczyn"
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego modułów oprogramowania aplikacyjnego ERP Infomedica przez okres 36 miesięcy.
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.