eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonywanie napraw i konserwacji systemów i instalacji przeciwpożarowych zainstalowanych w wybranych obiektach w Oddziale ZUS Szczecin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-18

Szczecin: Wykonywanie napraw i konserwacji systemów i instalacji przeciwpożarowych zainstalowanych w wybranych obiektach w Oddziale ZUS Szczecin
Numer ogłoszenia: 161132 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87155 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie, ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 4596207, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie napraw i konserwacji systemów i instalacji przeciwpożarowych zainstalowanych w wybranych obiektach w Oddziale ZUS Szczecin.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów, napraw oraz konserwacji systemów i instalacji przeciwpożarowych zainstalowanych w wybranych obiektach w Oddziale ZUS Szczecin wykazanych w Załącznikach do umowy nr 1 i 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Wykonywanie przeglądów, napraw oraz konserwacji z uwzględnieniem stosownych czasookresów, instalacji, systemów przeciwpożarowych oraz urządzeń, zainstalowanych w obiektach Oddziału ZUS w Szczecinie wykazanych w Załączniku do wzoru umowy nr 1 zgodnie z zachowaniem obowiązujących przepisów prawa, zaleceń przewidzianych w PN oraz DTR producentów, 2. Rewizję podręcznego sprzętu gaśniczego oraz jego wymiany w razie powstania takiej potrzeby w obiektach Oddziału ZUS w Szczecinie wykazanych w pkt. 3 oraz załączniku do umowy nr 2. 3. Miejsce realizacji zamówienia: 1). ZUS Inspektorat w Gryficach - ul. Dąbskiego 5, 72-300 Gryfice, 2). ZUS Inspektorat w Gryfinie - ul. Łużycka 3, 74-100 Gryfino, 3). Ośrodek Kolonijny w Lubinie - ul. Główna 7 Lubin gm. Międzyzdroje, 4). ZUS Inspektorat w Łobzie - ul. Siewna 5 a 73-150 Łobez, 5). ZUS Biuro Terenowe w Międzyzdrojach - ul. Lipowa 9, 72-510 Międzyzdroje, 6). ZUS Inspektorat w Myśliborzu - ul. Felczaka 29, 74-300 Myślibórz, 7). Budynek Poligrafii w Szczecinie - ul. Księcia Barnima III 20, 71-437 Szczecin, 8). ZUS Inspektorat w Pyrzycach - ul. Sportowa 1, 74-200 Pyrzyce, 9). ZUS Inspektorat w Stargardzie Szczecińskim - ul. Składowa 2, 73-110 Stargard Szczeciński, 10). ZUS Inspektorat w Świnoujściu - ul. Piastowska 63, 72-600 Świnoujście, 11). Oddział w Szczecinie - ul. Matejki 22, 70-530 Szczecin, 12). ZUS Inspektorat w Choszcznie - ul. Jagiełły 28, 73-200 Choszczno, 13). Budynek Oddziału w Szczecinie - ul A. Citroena 2, 70-769 Szczecin..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.62.52.00 - Systemy przeciwpożarowe 44.48.22.00 - Hydranty gaśnicze 50.41.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PREWENT SPRZĘT PPOŻ. I BHP M. KIEŁCZEWSKI I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA, ul. Słowiańska 1a, 74-100 Gryfino, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 321300,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 334372,22

  • Oferta z najniższą ceną: 334372,22 / Oferta z najwyższą ceną: 472674,93

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.