Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-01-30
Ogłoszenie nr 16113 - 2017 z dnia 2017-01-30 r.
Mińsk Mazowiecki: Materiały do bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2017r
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny
71158670000000, ul.
ul. Warszawska
219,
05300
Mińsk Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
257 582 891, e-mail
zdpmm@wp.pl, faks
257 582 891.
Adres strony internetowej (URL): http://powiatminski.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://bip.powiatminski.pl/strona-47-zamowienia_publiczne.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://bip.powiatminski.pl/strona-47-zamowienia_publiczne.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
operator pocztowy, posłaniec, osobiście
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych, Sekretariat, ul. Warszawska 219, 05-300 Mińsk Mazowiecki
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały do bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2017r
Numer referencyjny: ZDP. 3-343/7/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I Mieszanka mineralno-asfaltowa na warstwy ścieralne dla kategorii ruchu KR 1-2, AC 5S 50/70 lub AC 8S 50/70, wg normy PN-EN 13108-1 - w ilości 80Mg. Środki transportu dla sukcesywnego odbioru mieszanki mineralno-asfaltowej zapewni Zamawiający we własnym zakresie w uzgodnieniu z Wykonawcą, który otrzyma zamówienie. Zastrzega się równocześnie, iż odległość transportu przedmiotowej mieszanki mineralno-asfaltowej, nie będzie większa niż 50km od siedziby Zamawiającego. Część II Emulsja asfaltowa, C65 B3 PU/RC, z przeznaczeniem do powierzchniowych utrwaleń i remontów cząstkowych dróg obciążonych ruchem KR1-KR-4, wg normy PN EN 13808 - w ilości 75 Mg. Środki transportu dla sukcesywnego odbioru emulsji asfaltowej w ilościach nie większych niż 4Mg dla jednego transportu zapewni Zamawiający, we własnym zakresie w uzgodnieniu z Wykonawcą, który otrzyma zamówienie. Zastrzega się równocześnie, iż odległość transportu przedmiotowej emulsji asfaltowej, nie będzie większa niż 50km od siedziby Zamawiającego. Część III Kruszywo grube (bazaltowe), z przeznaczeniem do remontów metodą powierzchniowych utrwaleń nawierzchni, wg normy PN-EN 13043, PN-EN 13242, frakcji: 2/5 (2/5,6) - w ilości 300 Mg, 5/8 (5,6/8) - w ilości 200 Mg. Odbiór materiałów dla Części III zapewni Wykonawca do bazy w msc. Stanisławów i Mińsk Mazowiecki sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego. Część IV Mieszanka o uziarnieniu ciągłym (żwir) z przeznaczeniem do uzupełnienia istniejących nawierzchni żwirowych, wg normy PN-EN 13043:2010, PN-EN 13242:2010 - w ilości 4000 Mg. Odbiór materiałów dla Części IV zapewni Wykonawca sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, na drogi wskazane przez osoby sprawujące nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego. Część V Mieszanka o uziarnieniu ciągłym (dolomitowa) frakcji 0-31,5, wg normy PN-EN 13043:2010,PN-EN 13242:2010, z przeznaczeniem do uzupełnienia istniejących nawierzchni żwirowych i gruntowych - w ilości 850Mg. Odbiór materiałów dla Części V zapewni Wykonawca sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, na drogi wskazane przez osoby sprawujące nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego. Część VI Mieszanka mineralno-asfaltowa na zimno z przeznaczeniem do napraw istniejących nawierzchni bitumicznych w temperaturze otoczenia min. -15oC, wg zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - w ilości 25 Mg. Odbiór materiałów dla Części VI zapewni Wykonawca sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, w workach o masie 20-25 kg, przy czym jednorazowa dostawa wynosić będzie ok. 5 Mg, tj.: ok. 2,5 Mg do Służby Drogowo-Mostowej w Mińsku Mazowieckim i ok. 2,5 Mg do Służby Drogowo-Mostowej w Stanisławowie.
II.5) Główny kod CPV: 44.11.36.00 - Bitum i asfalt
Dodatkowe kody CPV:44113610-4, 14212330-2, 14212120-7, 14212300-3, 44113700-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; e) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; f) oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp; g) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp; h) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
a) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z wymaganiami: Część I: Mieszanka mineralno-asfaltowa musi odpowiadać wymaganiom zawartym w normie PN-EN 13108-1 z przeznaczeniem na warstwy ścieralne dla kategorii ruchu KR 1-2, AC 5S 50/70 lub AC 8S 50/70. Część II: Emulsja asfaltowa C65 B3 PU/RC musi odpowiadać wymaganiom zawartym w normie PN EN 13808, z przeznaczeniem do powierzchniowych utrwaleń i remontów cząstkowych dróg obciążonych ruchem KR1-KR-4. Część III: Kruszywo grube (bazaltowe) frakcji 2/5 (2/5,6) i 5/8 (5,6/8) musi odpowiadać wymaganiom zawartym w normie PN-EN 13043, PN-EN 13242, z przeznaczeniem do remontów metodą powierzchniowych utrwaleń nawierzchni. Część IV: Mieszanka o uziarnieniu ciągłym (żwir) musi odpowiadać wymaganiom zawartym w normie PN-EN 13043:2010, PN-EN 13242:2010 z przeznaczeniem do uzupełnienia istniejących nawierzchni żwirowych. Część V: Mieszanka o uziarnieniu ciągłym (dolomitowa) frakcji 0-31,5 mm musi odpowiadać wymaganiom zawartym w normie PN-EN 13043:2010, PN-EN 13242:2010, z przeznaczeniem do uzupełnienia istniejących nawierzchni żwirowych i gruntowych. Część VI: Dostarczona mieszanka mineralno-asfaltowa na zimno powinna dawać możliwość jej stosowania w ujemnej temperaturze otoczenia, tj. co najmniej -15oC oraz posiadać zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Termin dostawy | 39.5 |
Termin płatności | 0.5 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: a) zmiana danych wykonawcy bez zmian samego wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy); b)zmiana osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, c) zmiana numeru konta Wykonawcy lub Zamawiającego, d) ustawowa zmiana stawki podatku VAT
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/02/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I
Nazwa: Mieszanka mineralno-asfaltowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I Mieszanka mineralno-asfaltowa na warstwy ścieralne dla kategorii ruchu KR 1-2, AC 5S 50/70 lub AC 8S 50/70, wg normy PN-EN 13108-1 - w ilości 80Mg,
Środki transportu dla sukcesywnego odbioru mieszanki mineralno-asfaltowej zapewni Zamawiający we własnym zakresie w uzgodnieniu z Wykonawcą, który otrzyma zamówienie.
Zastrzega się równocześnie, iż odległość transportu przedmiotowej mieszanki mineralno-asfaltowej, nie będzie większa niż 50km od siedziby Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113600-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
19600
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Termin dostawy | 39.5 |
Termin płatności | 0.5 |
Część nr: II
Nazwa: Emulsja asfaltowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II Emulsja asfaltowa, C65 B3 PU/RC, z przeznaczeniem do powierzchniowych utrwaleń i remontów cząstkowych dróg obciążonych ruchem KR1-KR-4, wg normy PN EN 13808 - w ilości 75 Mg.
Środki transportu dla sukcesywnego odbioru emulsji asfaltowej w ilościach nie większych niż 4Mg dla jednego transportu zapewni Zamawiający, we własnym zakresie w uzgodnieniu z Wykonawcą, który otrzyma zamówienie.
Zastrzega się równocześnie, iż odległość transportu przedmiotowej emulsji asfaltowej, nie będzie większa niż 50km od siedziby Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113610-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
74643.75
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Termin dostawy | 39.5 |
Termin płatności | 0.5 |
Część nr: III
Nazwa: Kruszywo grube (bazaltowe)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III Kruszywo grube (bazaltowe), z przeznaczeniem do remontów metodą powierzchniowych utrwaleń nawierzchni, wg normy PN-EN 13043, PN-EN 13242, frakcji: 2/5 (2/5,6) - w ilości 300 Mg, 5/8 (5,6/8) - w ilości 200 Mg.
Odbiór materiałów dla Części III zapewni Wykonawca do bazy w msc. Stanisławów i Mińsk Mazowiecki sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212330-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
55587.00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Termin dostawy | 39.5 |
Termin płatności | 0.5 |
Część nr: IV
Nazwa: Mieszanka o uziarnieniu ciągłym (żwir)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV Mieszanka o uziarnieniu ciągłym (żwir) z przeznaczeniem do uzupełnienia istniejących nawierzchni żwirowych, wg normy PN-EN 13043:2010, PN-EN 13242:2010 - w ilości 4000 Mg.
Odbiór materiałów dla Części IV zapewni Wykonawca sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, na drogi wskazane przez osoby sprawujące nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212120-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
68280
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Termin dostawy | 39.5 |
Termin płatności | 0.5 |
Część nr: V
Nazwa: Mieszanka o uziarnieniu ciągłym (dolomitowa) frakcji 0-31,5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część V Mieszanka o uziarnieniu ciągłym (dolomitowa) frakcji 0-31,5, wg normy PN-EN 13043:2010,PN-EN 13242:2010, z przeznaczeniem do uzupełnienia istniejących nawierzchni żwirowych i gruntowych - w ilości 850Mg.
Odbiór materiałów dla Części V zapewni Wykonawca sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, na drogi wskazane przez osoby sprawujące nadzór nad realizacją zamówienia ze strony Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212300-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
46435.50
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Termin dostawy | 39.5 |
Termin płatności | 0.5 |
Część nr: VI
Nazwa: Mieszanka mineralno-asfaltowa na zimno
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VI Mieszanka mineralno-asfaltowa na zimno z przeznaczeniem do napraw istniejących nawierzchni bitumicznych w temperaturze otoczenia min. -15oC, wg zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym - w ilości 25 Mg.
Odbiór materiałów dla Części VI zapewni Wykonawca sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, w workach o masie 20-25 kg, przy czym jednorazowa dostawa wynosić będzie ok. 5 Mg, tj.: ok. 2,5 Mg do Służby Drogowo-Mostowej w Mińsku Mazowieckim i ok. 2,5 Mg do Służby Drogowo-Mostowej w Stanisławowie
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44113700-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
11110
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty | 60 |
Termin dostawy | 39.5 |
Termin płatności | 0.5 |
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach sportowo-rekreacyjnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mińsku Mazowieckim sp. z o.o. w roku 2025
- Zakup paliwa do pojazdów i urządzeń dla ZGK w Mińsku Mazowieckim w roku 2025
- Zakup używanego samochodu specjalistycznego z podnośnikiem hydraulicznym dla OSP Stojadła
- Rękawice sterylne chirurgiczne, niesterylne, diagnostyczne oraz do procedur wysokiego ryzyka.
- Usługi medyczne z zakresu Medycyny Pracy dla pracownika RON i Żołnierzy Zawodowych 23. Bazy Lotnictwa Taktycznego oraz Jednostek Organizacyjnych będących na jej zaopatrzeniu
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wraz z dostawą materiału drogowego"
- "Zakup wraz z dostawą masy na zimno"
- Zakup wraz dostawą i rozładunkiem masy mineralno-asfaltowej do stosowania "na gorąco" na potrzeby Służb Utrzymaniowych DSDiK we Wrocławiu w roku 2025 z podziałem na zadania.
- Przebudowa drogi leśnej nr 35/III, 35/II w leśnictwie Konieczna i Radocyna
więcej: Bitum i asfalt »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.