Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-05-13
Radom: Dostawa paliwa do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Radomiu.
Numer ogłoszenia: 161170 - 2014; data zamieszczenia: 13.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego , ul. Sucha 13, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3314163, faks 048 3314183.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Radomiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny bezgotówkowy zakup paliwa w ramach: a) - Części I: benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 45.000 litrów b) - Części II: oleju napędowego ON w ilości ok. 37.000 litrów.Podana ilość jest wielkością szacunkową i nie wiąże Zamawiającego. Tankowanie pojazdów Zamawiającego będzie odbywać się na terenie miasta Radomia na stacjach należących do Wykonawcy. Wykaz tankowanych pojazdów w zakresie Części I zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ, Wykaz tankowanych pojazdów w zakresie Części II zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Benzyna bezołowiowa i olej napędowy muszą spełniać wymagania jakościowe dla paliw ciekłych określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008r. (Dz. U. Z 2008 r. Nr 221 poz. 1441) wydanym na podstawie art. 3 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. Nr 169, poz. 1200 ze zm.) oraz odpowiednio norm: PN - EN 228, PN - EN 590. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w: - systemie bezgotówkowym; - sukcesywnie; - w zależności od potrzeb Zamawiającego - poprzez tankowanie zbiorników paliwa w pojazdach Zamawiającego; - innych zbiorników Zamawiającego przeznaczonych do tankowania 3. Wielkość lub zakres zamówienia: Ilość zamawianego paliwa ma charakter szacunkowy i w przybliżeniu odpowiada zapotrzebowaniu WORD w Radomiu na ten rodzaj paliwa. Zamówienie faktyczne obejmować będzie udokumentowaną i realnie zakupioną ilość paliwa na potrzeby WORD w Radomiu w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega możliwość zakupu mniejszej ilości paliwa niż podana w niniejszej siwz. Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za paliwo pobrane. Umowa ulega rozwiązaniu z chwilą upływu terminu jej obowiązywania. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 4. Warunki realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga aby zakup paliwa w przypadku Części II zamówienia odbywał się z użyciem kart paliwowych. W przypadku zakupu paliwa w ramach Części I zamówienia Zamawiający dopuszcza inne formy ewidencji i rozliczania dokonywanych zakupów. Zamawiający dopuszcza wykazywanie i rozliczanie udzielonych upustów w dokumentach potwierdzających każdorazowe tankowanie lub na fakturach VAT. Wykonawca zobowiązany będzie do każdorazowej, jednoznacznej ewidencji ilości wydanego paliwa, poprzez wydanie osobie pobierającej pisemnej informacji zawierającej następujące dane identyfikacyjne: - ilość, rodzaj i wartość zatankowanego paliwa, - datę tankowania, - numer rejestracyjny pojazdu, - adres stacji na której dokonano zakupu, - numer karty którą wykonano transakcję. Karta paliwowa będzie wystawiona na numer rejestracyjny pojazdu oraz zostanie zabezpieczona numerem PIN. Faktury za transakcje bezgotówkowe wystawiane będą nie częściej niż 2 razy w miesiącu za okres od 1 do 15 oraz od 16 do ostatniego dnia miesiąca. Wykonawca może zaproponować inny termin dokonywania rozliczeń. Faktury VAT będą płatne przelewem na wskazane w fakturze konto. Termin płatności faktur za dany okres rozliczeniowy będzie nie krótszy niż 21 dni od daty sprzedaży (ostatniego dnia okresu rozliczeniowego). Do faktury dołączone będzie zestawienie, zawierające następujące informacje: - ilość i rodzaj pobranego paliwa, - numer rejestracyjny, - dzienna cena sprzedaży po której dokonano transakcji, - data i miejsce dokonania transakcji. Wykonawca Części I zamówienia musi posiadać co najmniej jedną stację paliw położoną w odległości nie większej niż 3,5 km od siedziby Zamawiającego przy ul. Suchej 13 w Radomiu. Odległość będzie liczona najkrótszą drogą publiczną od głównej bramy wyjazdowej WORD (obok portierni) do dystrybutora na stacji paliw Wykonawcy i z powrotem z zaokrągleniem do 100 metrów. Wykonawca zobowiązuje się utrzymać czynną stację w trakcie obowiązywania umowy. Likwidacja stacji stanowi podstawę do rozwiązania umowy przez Zamawiającego. Wykonawca Części 2 zamówienia musi posiadać co najmniej jedną stację położoną w odległości nie większej niż 5 km od miejsca egzaminowania WORD przy ulicy Jerzego Radomskiego 1 w Radomiu. Odległość będzie liczona od głównej bramy wyjazdowej z miejsca egzaminowania WORD przy ul. Jerzego Radomskiego 1 do dystrybutora na stacji paliw Wykonawcy i z powrotem z zaokrągleniem do 100 metrów. Wykonawca zobowiązuje się utrzymać czynną stację w trakcie obowiązywania umowy. Likwidacja stacji stanowi podstawę do rozwiązania umowy przez Zamawiającego. Wszystkie stacje paliw płynnych Wykonawcy muszą spełniać wymogi przewidziane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1058) Zamawiający może zmienić liczbę tankowanych pojazdów w trakcie obowiązywania umowy powiadamiając o tym Wykonawcę na piśmie. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć nową kartę w terminie do 14 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia na nową kartę. Wybrany w toku postępowania Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przed podpisaniem umowy szczegółowy regulamin obsługi karty uwzględniający ewentualną kradzież czy zagubienie karty. Zostanie on dołączony do umowy w formie załącznika. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zakupionego paliwa w stosunku do jego ilości szacunkowej. Zamawiający ma prawo do natychmiastowego odstąpienia od umowy, jeżeli Wykonawca nie przestrzega warunków umowy (np. w przypadku likwidacji przez koncern stacji paliw w Radomiu czy też, gdy sprzedawane przez Wykonawcę paliwo nie będzie spełniać obowiązujących norm jakości). Regulaminy i warunki świadczenia usług Wykonawcy wiążą strony wyłącznie w tej części, w której nie są sprzeczne z umową, specyfikacją istotnych warunków zamówienia i ofertą. 5.Podwykonawstwo Wykonawca ma obowiązek wskazania w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom - brak ww. informacji oznaczać będzie, iż całość zamówienia będzie zrealizowana przez Wykonawcę (wskazania należy dokonać w Formularzu Ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ). 6.Zamówienia częściowe Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7.Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 8.Oferty wariantowe Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.10.00.00-0, 09.12.21.00-4, 09.13.41.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, o których mowa w rozdziale V, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 30
- 2 - Upust - 70
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.radom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Radomiu ul. Sucha 13, 26-600 Radom.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2014 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Sucha 13, 26-600 Radom, sekretariat, pokój nr 26, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa paliwa do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Radomiu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w ramach Części I jest sukcesywny, bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej 95 w ilości ok. 45.000 litrów. Podana ilość jest wielkością szacunkową i nie wiąże Zamawiającego. W przypadku zakupu paliwa w ramach Części I zamówienia Zamawiający dopuszcza inne formy ewidencji i rozliczania dokonywanych zakupów niż karta paliwowa. Wykonawca Części I zamówienia musi posiadać co najmniej jedną stację paliw położoną w odległości nie większej niż 3,5 km od siedziby Zamawiającego przy ul. Suchej 13 w Radomiu. Odległość będzie liczona najkrótszą drogą publiczną od głównej bramy wyjazdowej WORD (obok portierni) do dystrybutora na stacji paliw Wykonawcy i z powrotem z zaokrągleniem do 100 metrów. Wykonawca zobowiązuje się utrzymać czynną stację w trakcie obowiązywania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.12.21.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Upust - 70
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa paliwa do pojazdów służbowych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Radomiu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w Części II jest sukcesywny bezgotówkowy zakup oleju napędowego ON w ilości ok. 37.000 litrów. Podana ilość jest wielkością szacunkową i nie wiąże Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby zakup paliwa w przypadku Części II zamówienia odbywał się z użyciem kart paliwowych. Wykonawca Części II zamówienia musi posiadać co najmniej jedną stację położoną w odległości nie większej niż 5 km od miejsca egzaminowania WORD przy ulicy Jerzego Radomskiego 1 w Radomiu. Odległość będzie liczona od głównej bramy wyjazdowej z miejsca egzaminowania WORD przy ul. Jerzego Radomskiego 1 do dystrybutora na stacji paliw Wykonawcy i z powrotem z zaokrągleniem do 100 metrów. Wykonawca zobowiązuje się utrzymać czynną stację w trakcie obowiązywania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 30
- 2. Upust - 70
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa Wsparcia dla Oprogramowania Financial Trail
- " Dzierżawa urządzenia do naświetlania, zakup zestawów do redukcji patogenów oraz zestawów do pulowania osocza".
- " Sprzątanie i utrzymanie czystości siedziby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. dr Konrada Vietha w Radomiu ".
- "DZIERŻAWA DWÓCH SEPARATORÓW KOMÓRKOWYCH WRAZ Z DOSTAWĄ KOMPATYBINYCH Z SEPARATOREM ZESTAWÓW DO AUTOMATYCZNEGO POBIERANIA UBOGOLEUKOCYTARNEGO KONCENTATU KRWINEK PŁYTKOWYCH ".
- Dostawa leków do SWPZZPOZ w Radomiu
- Sukcesywne przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków osobom uprawnionym na podstawie decyzji Prezydenta Miasta Radomia.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych dla ZAZ Leonów w 2025 r.
- Dostarczanie paliw na potrzeby jednostek organizacyjnych Miasta Inowrocławia
- "Bezgotówkowy zakup paliw płynnych na potrzeby pojazdów oraz urządzeń eksploatowanych przez Komunalny Zakład Budżetowy w 2025 roku".
- BEZGOTÓWKOWY ZAKUP I DOSTAWA PALIW DO POJAZDÓW ORAZ MASZYN I URZĄDZEŃ EKSPLOATOWANYCH NA POTRZEBY DZIAŁALNOŚCI SPÓŁKI
- Dostawa paliw do służbowych środków transportu i maszyn roboczych PGM Sp. z o. o. w Bełchatowie
- "Dostawa oleju napędowego na potrzeby Nadleśnictwa Żednia w roku 2025"
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.