To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-24
Częstochowa: DOSTAWA UMUNDUROWANIA STRAŻACKIEGO DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE
Numer ogłoszenia: 161193 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181724 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, faks (034) 378 53 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIE MAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA UMUNDUROWANIA STRAŻACKIEGO DO CENTRALNEJ SZKOŁY PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W CZĘSTOCHOWIE.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wymienionych poniżej elementów umundurowania strażackiego w następujących ilościach: lp. oznaczenie zadania przedmiot zamówienia ilość 1 ZADANIE I Czapka wyjściowa zimowa podoficera 90 szt. Czapka wyjściowa zimowa aspiranta z haftem młodszego aspiranta 112 szt. 2 ZADANIE II Koszula wyjściowa z długim rękawem 92 szt. Koszula służbowa z długim rękawem 182 szt. 3 ZADANIE III Sweter służbowy 90 szt. 4 ZADANIE IV Sznur galowy podoficerski 90 szt. Sznur galowy aspirancki 112 szt. 5 ZADANIE V Rękawiczki zimowe 95 par 6 ZADANIE VI Czapka zimowa 80 szt. 7 ZADANIE VII Beret 85 szt. 8 ZADANIE VIII Skarpety letnie 360 par Skarpety zimowe 360 par 9 ZADANIE IX Pasek do spodni 80 szt. 10 ZADANIE X Krawat 80 szt. 11 ZADANIE XI Szalik zimowy 80 szt. 2. Postępowanie podzielone zostało na 11 zadań oznaczone liczbami rzymskimi od I do XI. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia każdego z zadań stanowią Załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oznaczone odpowiednio numerami od 1.I do 1.XI (opis przedmiotu zamówienia). 3. Określony powyżej przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone: Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. 2006, Nr 4, poz. 25) Zarządzeniem Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej (Dz. Urz. KGPSP z dnia 23.10.2009 r.) 4. Wymienione ilości są ilościami maksymalnymi i mogą ulec zmniejszeniu w zależności od ilości osób przyjętych do szkolenia. 5. Wyżej wymienione przedmioty zamówienia muszą być zgodne ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki nr 1.I ÷ 1.XI. 6. Rozmiary przedmiotu zamówienia w zadaniach: lp. oznaczenie zadania przedmiot zamówienia ilość Rozmiary 1 ZADANIE I Czapka wyjściowa zimowa podoficera 90 szt. Czapka wyjściowa zimowa aspiranta z haftem młodszego aspiranta 112 szt. podane zostaną do dnia 1.08.2014 2 ZADANIE II Koszula wyjściowa z długim rękawem 92 szt. Koszula służbowa z długim rękawem 182 szt. podane zostaną do dnia 1.08.2014 3 ZADANIE III Sweter służbowy 90 szt. podane zostaną do dnia 1.08.2014 4 ZADANIE IV Sznur galowy podoficerski 90 szt. Sznur galowy aspirancki 112 szt. rozmiary podane w załączniku nr 1.IV 5 ZADANIE V Rękawiczki zimowe 95 par podane zostaną do dnia 1.08.2014 6 ZADANIE VI Czapka zimowa 80 szt. podane zostaną do dnia 1.08.2014 7 ZADANIE VII Beret 85 szt. podane zostaną do dnia 1.08.2014 8 ZADANIE VIII Skarpety letnie 360 par Skarpety zimowe 360 par rozmiary podane w załączniku nr 1.VIII 9 ZADANIE IX Pasek do spodni 80 szt. rozmiary podane w załączniku nr 1.IX 10 ZADANIE X Krawat 80 szt. 11 ZADANIE XI Szalik zimowy 80 szt. 7. Wymagany okres gwarancji minimum 24 miesiące 8. Oznaczenie wg CPV: Kod CPV Opis 18235300-8 swetry 18443320-5 czapki 18332000-5 koszule 18422000-3 szale 18423000-0 krawaty 18424000-7 rękawice 18425000-4 paski 18317000-4 skarpety 18443300-9 berety 18420000-9 dodatki odzieżowe 9. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa towaru siedziba Zamawiającej tj. Centralna Szkoła Państwowej Straży PSP w Częstochowie, ul. Sabinowska 62/64, 42-200 Częstochowa. 10. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy potwierdzonego protokołem odbioru oraz doręczeniem faktury. Zamawiająca dopuszcza wystawianie faktur częściowych za każde zrealizowane zadanie. 11. Zamawiająca zastrzega sobie prawo do wymiany towarów na inne rozmiary do 20% ogólnej ilości towaru nowego i nieużywanego określonego w poszczególnych zadaniach w okresie 12 miesięcy od dnia dokonania odbioru towaru na towar nowy o innym rozmiarze. 12. Przedmiot zamówienia objęty jest stawką podatku od towarów i usług w wysokości 8% zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług, z dnia 11.03.2004 r., art. 41 ust. 2 i 10 (Dz. U. 2011 Nr 177, poz. 1054 ze zm.) 13. Oferowany do sprzedaży towar winien być nowy i w pierwszym gatunku. 14. Koszty dotyczące transportu, dostaw na miejsce, rozładunku, pozostają po stronie Wykonawcy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.53.00-8, 18.44.33.20-5, 18.33.20.00-5, 18.42.20.00-3, 18.42.30.00-0, 18.42.40.00-7, 18.42.50.00-4, 18.31.70.00-4, 18.44.33.00-9.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Czapka wyjściowa zimowa podoficera, Czapka wyjściowa zimowa aspiranta z haftem młodszego aspiranta
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CZESŁAW JUDZIŃSKI P.P.H. MITCHELL EXPORT IMPORT
jakie przetargi wygrała firma
CZESŁAW JUDZIŃSKI P.P.H. MITCHELL EXPORT IMPORT
- P.P.H. MITCHELL Export-Import Czesław Judziński, ul. Gałeckiego 2B, 96-100 Skierniewice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20736,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16904,16
Oferta z najniższą ceną: 16904,16 / Oferta z najwyższą ceną: 23528,56
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Koszula wyjściowa z długim rękawem Koszula służbowa z długim rękawem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HAKO SP. Z O.O., ul. Borzymowska 30, 03-565 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12878,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8936,78
Oferta z najniższą ceną: 8936,78 / Oferta z najwyższą ceną: 13612,32
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Sweter służbowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ewa Ptak P.P.H.U. "SUBOR" Zakład Pracy Chronionej
jakie przetargi wygrała firma
Ewa Ptak P.P.H.U. "SUBOR" Zakład Pracy Chronionej
- P.P.H.U. SUBOR Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9360,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6609,60
Oferta z najniższą ceną: 6609,60 / Oferta z najwyższą ceną: 11664,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Sznur galowy podoficerski Sznur galowy aspirancki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Atyma Sp. z o.o., ul. Żorska 153, 43-188 Orzesze, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8304,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6826,03
Oferta z najniższą ceną: 6826,03 / Oferta z najwyższą ceną: 7950,96
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Rękawiczki zimowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W Technet Paweł Leszczyński, ul. Fabryczna 21, 85-741 Bydgoszcz, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5510,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3226,77
Oferta z najniższą ceną: 3226,77 / Oferta z najwyższą ceną: 5437,80
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Czapka zimowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Z.P.U. Galex, ul. Pelikanowa 15, 85-449 Bydgoszcz, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4640,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2160,00
Oferta z najniższą ceną: 2160,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4924,80
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Beret
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- HAKO Sp. z o.o., ul. Borzymowska 30, 03-565 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3825,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1652,40
Oferta z najniższą ceną: 1652,40 / Oferta z najwyższą ceną: 3488,40
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Skarpety letnie Skarpety zimowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Ewa Ptak P.P.H.U. "SUBOR" Zakład Pracy Chronionej
jakie przetargi wygrała firma
Ewa Ptak P.P.H.U. "SUBOR" Zakład Pracy Chronionej
- P.P.H.U. SUBOR Zakład Pracy Chronionej Ewa Ptak, ul. Towarowa 40, 28-200 Staszów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2880,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2332,80
Oferta z najniższą ceną: 2332,80 / Oferta z najwyższą ceną: 3110,40
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Pasek do spodni
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Z.P.U. Galex, ul. Pelikanowa 15, 85-449 Bydgoszcz, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2560,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2505,60
Oferta z najniższą ceną: 2505,60 / Oferta z najwyższą ceną: 2920,32
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Krawat
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Z.P.U. Galex, ul. Pelikanowa 15, 85-449 Bydgoszcz, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1680,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 561,60
Oferta z najniższą ceną: 561,60 / Oferta z najwyższą ceną: 1166,40
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Szalik zimowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RENA Spółdzielnia, ul. Rejtana 10, 35-310 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1166,40
Oferta z najniższą ceną: 1166,40 / Oferta z najwyższą ceną: 1987,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie ewidencji i pełnej inwentaryzacji pasa drogowego nowo wybudowanych i przebudowanych dróg w granicach administracyjnych miasta Częstochowa - aktualizacja
- Zakup samochodu dostawczego
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy owoców oraz pieczarek do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- dostawa zestawów komputerowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży okazjonalnej dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Dostawa elementów umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Dostawa ubrań specjalnych, umundurowania oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Gdańsku
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Dostawa odzieży stanowiącej elementy munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Rajgród do końca roku 2025
- Dostawa sprzętu pożarniczego w ramach projektu "Razem przeciwko skutkom zmian klimatu na pograniczu polsko-słowackim. Zarządzanie kryzysowe w teorii i praktyce"
więcej: Swetry »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.