To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-23
Olkusz: Dostawa materiałów biurowych i tonerów w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 161258 - 2013; data zamieszczenia: 23.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84782 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, faks 032 6430490.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych i tonerów w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów biurowych i tonerów w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na jedną lub więcej z 4 części zamówienia tj. CZĘŚĆ I - Materiały biurowe - Biuro projektu CZĘŚĆ II - Materiały biurowe - Starostwo Powiatowe CZĘŚĆ III - Materiały biurowe - ZS NR 1 w Olkuszu-CKU CZĘŚĆ IV - tonery - ZS NR 1 w Olkuszu-CKU Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia określają załączniki nr 6-9 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Część 1 , 3 i 4 realizowana w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Materiały biurowe - Biuro projektu.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO-MAX GUMKOWSKI TOMASZ, GUMKOWSKA AGNIESZKA SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO-MAX GUMKOWSKI TOMASZ, GUMKOWSKA AGNIESZKA SPÓŁKA CYWILNA
- BIURO - MAX s.c. Agnieszka i Tomasz Gumkowscy,, ul. Hydro 2, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5075,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2639,86
Oferta z najniższą ceną: 2639,86 / Oferta z najwyższą ceną: 3314,03
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Materiały biurowe - Starostwo Powiatowe.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WEKTOR ARTYKUŁY BIUROWE SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
WEKTOR ARTYKUŁY BIUROWE SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Wektor Artykuły Biurowe Sp. z o.o., ul. Golikówka 7, 30-723 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10569,11 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9277,70
Oferta z najniższą ceną: 9277,70 / Oferta z najwyższą ceną: 14389,85
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Materiały biurowe - ZS NR 1 w Olkuszu-CKU
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁODZIMIERZ LESZCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BIURO PLUS
jakie przetargi wygrała firma
WŁODZIMIERZ LESZCZYŃSKI PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE BIURO PLUS
- Przedsiębiorstwo Handlowe Biuro Plus Włodzimierz Leszczyński, ul. Bonarka 21, 30-415 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7731,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7202,86
Oferta z najniższą ceną: 7202,86 / Oferta z najwyższą ceną: 7695,73
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Tonery - ZS NR 1 w Olkuszu-CKU
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 19.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRO - KOMP Paweł Moskal, Wąska 2, 39-230 Brzostek, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6634,63 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2544,00
Oferta z najniższą ceną: 2544,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9894,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLKUSZA
- Usługę archiwizacyjną - konserwację (naprawę) kopert dowodowych oraz opracowanie zbioru akt w postaci kart kontroli ewidencji ruchu ludności (lit.od K do Ż).
- "Zakup wraz z dostawą emulsji asfaltowej kationowej szybkorozpadowej K1-70 do bieżącego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu olkuskiego w 2025 roku".
- Budowa drogi na działce nr 3292 w Olkuszu - ul. Hardego.
- Modernizacja dziewięciu mieszkań komunalnych w Gminie Olkusz.
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej 1090K w km od 6+306,00 do km 6+830,38 w miejscowości Michałówka"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: "Remont drogi powiatowej 1103K w km od 0+000,00 do km 1+976,00 w miejscowości Hucisko, Powiat Olkuski"
więcej: przetargi w Olkuszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/13/2025 Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru dla drukarni oraz pudeł archiwizacyjnych z podziałem na zadania
- Dostawa zużywalnych materiałów papierniczo-plastycznych do szkół
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Uniwersytetu Morskiego w Gdyni w roku 2025/2026
- "Zakup materiałów biurowych, papieru do drukarek, niszczarek oraz laminatorów na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie" SPRAWA NR 9/25/P
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.