Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Tarnów: Dostawy artykułów medycznych (m.in. kaniuli, igieł, strzykawek, wkłuć centralnych, portów naczyniowych, igieł specjalistycznych).
Numer ogłoszenia: 161269 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika , ul. Szpitalna 13, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 63 10 341, faks 14 6310337.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ssz.tar.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów medycznych (m.in. kaniuli, igieł, strzykawek, wkłuć centralnych, portów naczyniowych, igieł specjalistycznych)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy artykułów medycznych (m.in. kaniuli, igieł, strzykawek, wkłuć centralnych, portów naczyniowych, igieł specjalistycznych). Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 38 Pakietów. Zakres rzeczowy ujęty w Pakietach nr 1-38 określa Formularz Cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie Pakietu Nr 5, Pakietu Nr 8 poz.7-9, Pakietu Nr 11, Pakietu Nr 23 poz.1 i 2, Pakietu Nr 24, Pakietu Nr 26 poz.1 i 2 - o parametrach technicznych i użytkowych zgodnych z parametrami asortymentu wskazanego w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Sprawa AE/ZP-27-86/16.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 38.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.1 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.2 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.3 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.3 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału Zamawiający wymaga załączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w pkt IV.1.1.4 SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca załączy do oferty podpisane oświadczenie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i opisanych dokumentów według zasady: spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1.Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany asortyment do obrotu i używania na terenie RP, przy czym w Pakietach Nr 1-18 oraz 20-38 zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz.U. 107 z 2010r. poz.679 z póź.zm.), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie. 2. Materiały, ulotki informacyjne (w języku polskim) dotyczące oferowanego w Pakiecie Nr 1-38 przedmiotu zamówienia. 3. Próbki asortymentu ujętego w: - Pakiecie Nr 1 pozycja 1-6, - Pakiecie Nr 2 pozycja 1, - Pakiecie Nr 3 pozycja 1, - Pakiecie Nr 4 pozycja 1-5, - Pakiecie Nr 5 pozycja 1, - Pakiecie Nr 6 pozycja 1-7, - Pakiecie Nr 7 pozycja 1-4, - Pakiecie Nr 8 pozycja 1-10, - Pakiecie Nr 9 pozycja 1-2, - Pakiecie Nr 10 pozycja 1-2, - Pakiecie Nr 13 pozycja 1-3, - Pakiecie Nr 14 pozycja 3, - Pakiecie Nr 15 pozycja 1, - Pakiecie Nr 16 pozycja 2, - Pakiecie Nr 18 pozycja 1, - Pakiecie Nr 20 pozycja 1, - Pakiecie Nr 23 pozycja 1-2, - Pakiecie Nr 24 pozycja 1, - Pakiecie Nr 26 pozycja 1-2, - Pakiecie Nr 27 pozycja 1, - Pakiecie Nr 28 pozycja 1, - Pakiecie Nr 29 pozycja 1, - Pakiecie Nr 30 pozycja 1, - Pakiecie Nr 33 pozycja 1-2, - Pakiecie Nr 34 pozycja 1, - Pakiecie Nr 35 pozycja 1 i 3, - Pakiecie Nr 37 pozycja 1-6, - Pakiecie Nr 38 pozycja 1-4.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi, a w przypadku podzlecenia części zamówienia należy (w pkt IV.2 Formularza Ofertowego) wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji, nie wnosi co do niej zastrzeżeń i akceptuje ogólne warunki umowy ujęte w niniejszej specyfikacji. 3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy wymaga się załączenia do oferty oryginału lub kopii informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub ich zdolność kredytową, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę, którą Wykonawca pozyska od tych podmiotów. 5. Wykonawca polegając na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26. ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.6. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt-cie III.4.3.1 niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę (osoby) uprawniona do reprezentowania firmy). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 8. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane w niniejszym postępowaniu oświadczenia wymienione pkt. IV.1.2 SIWZ oraz dokumenty wymienione w pkt IV.3.2 - IV.3.3 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przez podmioty występujące wspólnie, a oferta musi być podpisana przez pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy. 9. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin realizacji reklamacji - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Z uwzględnieniem punktu pkt XIV. ppkt 6 do SIWZ oraz art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty są dopuszczalne w przypadku : a) zmian wynikających z przekształceń własnościowych, b) zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego c) wprowadzenia zamienników np. w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia produkcji lub wycofania z obrotu, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, d) zastąpienie przedmiotu umowy w części lub w całości produktem o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, e) zmiany numerów katalogowych produktu, f) zmian wielkości opakowania oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie, g) obniżenia ceny, h) w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu produktu będącego przedmiotem umowy na podstawie decyzji właściwych władz, i) w przypadku braku możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności, które odpowiednio udokumentuje, pod warunkiem dostarczenia zamiennika, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa od ceny oferowanego przedmiotu zamówienia. j) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na zasoby którego Wykonawca powoływał się w postępowaniu o udzielenie zamówienia pod warunkiem wykazania, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ssz.tar.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Budynek Dyrekcji Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie, pokój nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Budynek Dyrekcji, ul. Szpitalna 13, pokój nr 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 - Kaniule do wlewów dożylnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy kaniul do wlewów dożylnych wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-6 w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 - Kaniule do wlewów dożylnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy kaniul do wlewów dożylnych wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku nr 1 do SIWZ-Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin relizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 - Kaniule do wlewów dożylnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy kaniul do wlewów dożylnych wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku nr 1 do SIWZ-Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 - Kaniule do wlewów dożylnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy kaniul do wlewów dożylnych wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-5 w Załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 - Kaniula dotętnicza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy kaniul dotętniczych wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 - Igły iniekcyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy igieł iniekcyjnych wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-7 w Załączniku nr 1 do SIWZ -Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 - Igły do nakłuć lędźwiowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy igieł do nakłuć lędźwiowych wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-4 w Załączniku nr 1 do SIWZ -Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 - Strzykawki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy strzykawek wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-10 w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet Nr 9 - Strzykawki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy strzykawek wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-2 w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet Nr 10 - Przyrządy do przetoczeń (pakowane indywidualnie, różniące się kolorem opakowania lub kolorem napisu na opakowaniu).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy przyrządów do przetoczeń (pakowane indywidualnie, różniące sie kolorem opakowania lub kolorem napisu na opakowaniu) wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-2 w Załączniku nr 1 do SIWZ -Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet Nr 11 - Zestaw do cewnikowania noworodków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów do cewnikowania noworodków wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku nr 1do SIWZ - Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet Nr 12 - Igły do punkcji i igły do biopsji cienkoigłowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy igieł do punkcji i igieł do biopsji cienkoigłowej wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-4 w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet Nr 13- Igły do hemodializ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy igieł do hemodializy wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-3 w Załączniku nr 1 do SIWZ -Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet Nr 14 - Zestaw do cystostomii i zestaw do drenażu przezskórnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów do cystostomii i zestawów do drenażu przezskórnego wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-5 w Załączniku nr 1 do SIWZ -Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet Nr 15 - Introduktory z zastawką.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy introduktorów z zastawką wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku nr 1 do SIWZ -Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet Nr 16 - Zestawy do kaniulacji dużych naczyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : Dostawy zestawów do kaniulacji dużych naczyń wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-7 w Załączniku nr 1do SIWZ - Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet Nr 17 - Osłonki na głowicę USG..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy osłonek na głowicę USG wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku nr 1 do SIWZ -Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet Nr 18 - Przyrządy do pobierania płynu infuzyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy przyrządów do pobierania płynu infuzyjnego wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 Załączniku nr 1do SIWZ - Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet Nr 19 - Butelki do przechowywania pokarmu matki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy butelek do przechowywania pokarmu matki wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-3 w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet Nr 20 - Zestaw do histologicznej biopsji aspiracyjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów do histologicznej biopsji aspiracyjnej wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet Nr 21 - Zestaw do przedłużania cewnika.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów do przedłużania cewnika wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku nr 1 do SIWZ- Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet Nr 22 - Zestaw do autotransfuzji krwi.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów do autotransfuzji krwi wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku nr 1 do SIWZ -Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet Nr 23 - Przyrządy do żywienia dojelitowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy przyrządów do żywienia dojelitowego wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-4 w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet Nr 24 - Przyrządy do podaży diety i nawadniania przez pompę Kangaroo e Pump firmy Kendall.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy przyrządów do podaży diety i nawadniania przez pompę Kangaroo e Pump firmy Kendall wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet Nr 25 - Igła do biopsji tkanek miękkich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy igieł do biopsji tkanek miękkich wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-5 w Załączniku nr 1 do SIWZ -Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet Nr 26 - Wkłucia centralne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy wkłuć centralnych wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-2 w Załączniku nr 1 do SIWZ -Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet Nr 27- Igły do portów naczyniowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy igieł do portów naczyniowych wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku nr 1 do SIWZ -Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet Nr 28 - Port centralny tytanowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : Dostawy portów centralnych tytanowych wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku nr 1 do SIWZ -Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet Nr 29 - Zestaw do znieczulenia kombinowanego zewnątrzoponowego i podpajęczynówkowego rozszerzony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy zestawów do znieczulenia kombinowanego zewnątrzoponowego i podpajęczynówkowego rozszerzony wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w załączniku nr 1 do SIWZ -Formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet Nr 30 - Igła do znieczuleń nerwów obwodowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy igieł do znieczuleń nerwów obwodowych wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku nr 1 do SIWZ -Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet Nr 31 - Worki stomijne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy worków stomijnych wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-3 w załączniku nr 1 do SIWZ -Formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet Nr 32 - Aparat do inhalacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy aparatów do inhalacji wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku nr 1 do SIWZ -Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 10.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet Nr 33 - Korki do wkłuć bezigłowych - podań i pobrań do kaniul, korki do kaniul do wlewów dożylnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy korków do wkłuć bezigłowych - podań i pobrań do kaniul, korki do kaniul do wlewów dożylnych wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-2 w załączniku nr 1 do SIWZ -Formularzu cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet Nr 34 - Igły do wstrzykiwaczy do podawania insuliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy igieł do wstrzykiwaczy do podawania insuliny wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku nr 1 do SIWZ -Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pakiet Nr 35 - Przyrządy do przetoczeń (pakowane indywidualnie, różniące się kolorem opakowania lub kolorem napisu na opakowaniu).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy przyrządów do przetoczeń (pakowane indywidualnie, różniące się kolorem opakowania lub kolorem napisu na opakowaniu) wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-4 w Załączniku nr 1 do SIWZ -Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Pakiet Nr 36 - Gruszki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy gruszek wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Pakiet Nr 37 - Igły specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy igieł specjalistycznych wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-6 w Załączniku nr 1 do SIWZ -Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Pakiet Nr 38 - Igły specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy igieł specjalistycznych wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-4 w Załączniku nr 1 do SIWZ -Formularzu Cenowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin realizacji reklamacji - 2
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Źródlanej w Koszycach Małych
- Świadczenie na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Tarnowie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz ich zwrotów
- Dostawa tablic rejestracyjnych do pojazdów oraz nieodpłatny odbiór, zniszczenie i zagospodarowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego przystosowanego do transportu osób niepełnosprawnych, w tym na wózkach inwalidzkich na potrzeby Domu Pogodnej Jesieni w Tuchowie
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-miejscowego (8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim dla potrzeb Domu Zakonnego w Tarnowie.
- Zaprojektowanie i budowa myjni samochodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu jednorazowego do wykonywania zabiegów termolezji stawów międzykręgowych wraz z dzierżawą aparatu.
- Leki ogólne, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia, suplementy diety, wyroby medyczne (II)
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa obłożeń i bielizny jednorazowego użytku dla SP ZZOZ w Kozienicach
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.