eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolskinadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wymiana ogrodzenia przy Szkole Podstawowej nr 7 w Ostrowie Wielkopolskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-24

Ostrów Wielkopolski: nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wymiana ogrodzenia przy Szkole Podstawowej nr 7 w Ostrowie Wielkopolskim
Numer ogłoszenia: 161305 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski , Aleja Powstańców Wielkopolskich 18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 5822400, 7366241, faks 062 5918206.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wymiana ogrodzenia przy Szkole Podstawowej nr 7 w Ostrowie Wielkopolskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestorski nad wykonaniem robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Wymiana ogrodzenia przy Szkole Podstawowej nr 7 w Ostrowie Wielkopolskim. I. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje sprawowanie nadzoru nad: 1. Robotami rozbiórkowymi: a) ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych wraz z cokołem betonowym wys.0,15m (odcinek dł. 167,00mb ) oraz ogrodzenie z płyt betonowych (odcinek dł. 37,00mb) z wywozem i utylizacją materiału - łącznie odcinek dł. ok. 204,00 mb - ul. Chodkiewicza/Bema (wg planu odcinek AB), b) ogrodzenie z płyt betonowych oraz brama stalowa z furtką z wywozem i utylizacją materiału - odcinek długości ok. 72 mb - ul. Bema (wg planu odcinek BC), c) ogrodzenie z siatki na słupkach stalowych (bez cokołu betonowego) z wywozem i utylizacją materiału - odcinek dł. ok. 95,00 mb - ul. Bema/Kordeckiego (wg planu odcinek DE), d) ogrodzenie z płyt betonowych z wywozem i utylizacją materiału - odcinek dł. ok. 81,00 mb - od strony ogródków prywatnych dz. nr 138, 139, 140, 141 (wg planu odcinek nr FG), e) ogrodzenie z płyt betonowych z wywozem i utylizacją materiału - odcinek długości ok. 60 mb - odcinek parkanu za górką zjazdową dz nr 144/4, 144/2 (wg planu odcinek nr GH). 2. Wykonaniem ogrodzenia panelowego a) od strony ul. Chodkiewicza/Bema (wg planu odcinek AB) - wys. ogrodzenia 163cm; bez podmurówki, ogrodzenie malowane proszkowo. W ogrodzeniu należy zamontować furtkę o szerokości w świetle słupków ok. 100 cm . Odcinek długości ok. 204,00 mb, b) od strony ul. Bema (wg planu odcinek BC) - wys. ok. 163cm; bez podmurówki, ogrodzenie malowane proszkowo. W ogrodzeniu należy zamontować furtkę o szerokości w świetle słupków ok. 120 cm oraz bramę przesuwną szerokości 400cm. Odcinek długości ok. 72,00 mb (z bramą i furtką), c) od strony ul. Bema/Kordeckiego (wg planu odcinek DE) - wys. ok. 143cm; bez podmurówki, ogrodzenie malowane proszkowo. W ogrodzeniu należy zamontować samodzielną furtkę o szerokości w świetle słupków ok. 120cm oraz bramę dwuskrzydłową szer. 300cm. Odcinek długości ok. 95,00 mb (z bramą i furtką), d) od strony ogródków prywatnych, dz nr 138, 139, 140, 141 (wg planu odcinek FG) - wys. ok. 163cm; z podmurówką, ocynkowane. Odcinek długości ok. 81,00 mb, e) odcinek parkanu za górką zjazdową, dz nr 144/4, 144/2 (wg planu odcinek GH) - wys. ok. 223cm; bez podmurówki, ocynkowane. Odcinek długości ok. 60,00 mb. II. W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy: 1. reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2. sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 3. sprawdzenie zgodności wykonanych robót ze specyfikacją zamawiającego, standardami i zasadami bezpieczeństwa, 4. bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw jakości dla materiałów wbudowywanych, 5. sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi certyfikatami i świadectwami wyrobów, deklaracjami zgodności, 6. sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót, 7. potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, 8. wydawanie kierownikowi budowy poleceń, 9. żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność ze specyfikacją i wymaganiami zamawiającego, 10. kontrola ilości i terminowości wykonania robót, 11. udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, 12. skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności, 13. udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych w okresie obowiązywania gwarancji, 14. nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP. UWAGA: Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski. Decyzje inspektora nadzoru nie zmieniają warunków finansowych umów na wykonanie i nadzór robót. III. Inne wymagania: Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej na obiekcie. IV. Roboty budowlane objęte nadzorem inwestorskim opisane są w następujących dokumentach: 1. Schemat poszczególnych elementów ogrodzenia systemowego - załącznik nr 9, 2. Plan sytuacyjny z podziałem na odcinki- załącznik nr 10, 3. Kopia mapy zasadniczej - załącznik nr 11, 4. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - ST 01 - załącznik nr 12, 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - ST 02 - załącznik nr 13, 6. Dokumentacja zdjęciowa stanu istniejącego - załącznik nr 14, 7. Przedmiar robót - pomocniczo - załącznik nr 15..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w trakcie realizacji zamówienia będzie dysponował osobą posiadającą uprawnienia budowlane inspektora nadzoru specjalności konstrukcyjno-budowlanej do nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń, Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, o których mowa w pkt 7.1. i 7.2. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w pkt 7.1. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku gdy wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, składa w formie oryginału pisemne zobowiązanie (załącznik nr 7) lub inne oświadczenie podmiotów, które oddają do dyspozycji wykonawcy składającemu ofertę niezbędne zasoby dot. osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W sytuacji gdy wykonawca nie złoży zobowiązania z wykorzystaniem załącznika nr 7, przedstawia w ofercie inne oświadczenie wystawione i podpisane przez podmiot oddający do dyspozycji zasoby, które musi: - zawierać nazwę i adres podmiotu oddającego do dyspozycji zasoby dot. osób zdolnych do wykonania zamówienia, - wskazywać nazwę i adres wykonawcy, któremu oddaje się do dyspozycji zasób, - zawierać okres, na jaki udostępniany jest zasób, - wskazywać imię i nazwisko oraz funkcję w realizacji zamówienia, a także opis sposobu udostępnienia tego zasobu zapewniającego korzystanie z niego przez wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia. 2. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie dokumenty wymienione w pkt III.4.1. na spełnienie warunków, o których mowa w pkt III.3. mogą zostać złożone wspólnie, natomiast dokument wymieniony w pkt III.4.2. potwierdzający brak podstaw do wykluczenia oraz dokument wymieniony w pkt III.4.4. dot. przynależności do grupy kapitałowej, składa oddzielnie każdy z podmiotów

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiany, o których mowa mogą: 1) dotyczyć wydłużenia terminu realizacji niniejszej umowy w przypadku wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych, nad którymi sprawowany jest nadzór inwestorski - o okres, w którym roboty będące przedmiotem zamówienia nie mogły być prowadzone. 2) dotyczyć powierzenia, w uzasadnionych przypadkach, wykonania części lub całości objętego niniejszą umową nadzoru in nej osobie, niż wskazana w § 3 ust. 5, pod warunkiem posiadania przez nią uprawnień wymaganych w postępowaniu poprzedzającym zawarcie tej umowy, 3) być związane ze zmianą przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jeśli wpływa ona na zakres lub warunki wykonania przez strony świadczeń wynikających z umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2014 godzina 15:00, miejsce: Urząd Miejski w Ostrowie Wielkopolskim, al. Powstańców Wielkopolskich 18, Referat Zamówień Publicznych, pokój 324 (III piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.