eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynRozbudowa, modernizacja i wyposażenie budynku Wojewódzkiego Zespołu Medycyny Przemysłowej.



Ogłoszenie z dnia 2008-07-15

Olsztyn: Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie budynku Wojewódzkiego Zespołu Medycyny Przemysłowej.
Numer ogłoszenia: 161307 - 2008; data zamieszczenia: 15.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Medycyny Przemysłowej, ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5336636, fax 089 5336636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wzmp.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie budynku Wojewódzkiego Zespołu Medycyny Przemysłowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi projektowe pn.: Rozbudowa, modernizacja i wyposażenie budynku Wojewódzkiego Zespołu Medycyny Przemysłowej. Dokumentacja projektowa obejmuje (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego): Projekty budowlane i wykonawcze: - projekt zagospodarowania, - projekt architektury, aranżacji wnętrz i wystroju wnętrz wybranych pomieszczeń, - projekt technologii i wyposażenia, - projekt konstrukcji, - projekty instalacji elektrycznych wewnętrznych, - projekty wewnętrznych instalacji teletechnicznych, antywłamaniowej, przeciwpożarowej, - projekt instalacji multimedialnej i nagłośnienia, - projekt wewnętrznych instalacji sanitarnych: kanalizacji sanitarnej, wody zimnej, c.w.u., wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, c.o. - projekt węzła cieplnego, - projekt drogowy miejsc postojowych, dojazdów i dojść, - projekt elementów małej architektury (patio), w tym miejsce na tablice promocyjne UE, - inwentaryzacja zieleni i projekt gospodarki szatą roślinną, - projekty przyłączy zewnętrznych: kanalizacji sanitarnej, wodociągowego, telekomunikacyjnego, elektroenergetycznego, podłączenia do sieci ciepłowniczej, - projekt oświetlenia zewnętrznego, - projekty przełożenia istniejącego uzbrojenia kolidującego z przebudową i rozbudową, oraz - raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, - przedmiar robót, - kosztorys inwestorski, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. - przedstawienie całej dokumentacji projektowej w formie pisemnej i w formie elektronicznej na nośniku CD w ogólnodostępnym formacie np. .doc, .pdf, .xls, .jpg, .bmp oraz dostarczenie pliku źródłowego np. AutoCAD. Szczegółowy zakres prac określa: - wzór umowy (załącznik nr 3 do SIWZ), - program funkcjonalno - użytkowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Wartość zamówienia poniżej 133 000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także wykonawcy występujący wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) o ile spełniają warunki określone w ustawie oraz niniejszej specyfikacji. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę . Wykonawcy, o których mowa w powyższym zdaniu mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeśli spełniają warunki określone w art. 22 ustawy, a także spełniają wymagania przedstawione poniżej: a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i kwalifikacje oraz wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat poprzedzających termin składania ofert wykonali co najmniej dwa zadania porównywalne z przedmiotem zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie. b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. c) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków - zasada: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dostawcy zobowiązani są dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz co najmniej dwóch usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, porównywalnych z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, Poprzez zadania porównywalne z przedmiotem zamówienia rozumie się usługi związane z wykonaniem: - co najmniej dwóch projektów budowlanych i wykonawczych dotyczących budynków użyteczności publicznej. d) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie, lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do jego realizacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W wykazie należy zaznaczyć, którzy pracownicy posiadają zaświadczenie przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, między innymi: Projektanci - uprawnienia do projektowania, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane, w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlane, - architektoniczne, - instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, telekomunikacyjnych i sanitarnych. e) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności co najmniej na kwotę złożonej oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wzmp.olsztyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 10-602 Olsztyn, ul. Pstrowskiego 28b. Opłata za przesłanie lub przekazanie siwz w siedzibie zamawiajacego wynosi 21,20 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2008 godzina 13:00, miejsce: Olsztyn, ul. Pstrowskiego 28b..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.