Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-09
Skierniewice: Przebudowa ulicy Orkana oraz przebudowa ulicy Zwierzynieckiej wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej (od ul. Nowomiejskiej do granic miasta)
Numer ogłoszenia: 161353 - 2011; data zamieszczenia: 09.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Skierniewice , ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8345100, faks 046 8345151.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Orkana oraz przebudowa ulicy Zwierzynieckiej wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej (od ul. Nowomiejskiej do granic miasta).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa ulicy Orkana oraz przebudowa ulicy Zwierzynieckiej wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej (od ul. Nowomiejskiej do granic miasta), zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. Zamówienie obejmuje: Wykonanie inwestycji drogowych zawierających następujące zadania: a)Przebudowę ulicy Orkana, b)Przebudowę ulicy Zwierzynieckiej wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej (od ul. Nowomiejskiej do granic miasta). Szczegółowy zakres inwestycji: a)Przebudowa ulicy Orkana: - frezowanie części nawierzchni asfaltowych, - rozebranie krawężników, obrzeży, nawierzchni chodników, - wykonanie nowych krawężników na ławach betonowych, - wykonanie podbudów z kruszyw naturalnych i kruszyw łamanych, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej i nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. - wykonanie dwóch wpustów deszczowych z osadnikami, wykonanie jednej studni rewizyjnej, wykonanie przyłączy z rur PVC 200 mm do kanalizacji deszczowej. - wymiana 20 szt. słupów oświetleniowych z oprawami, z przeprowadzeniem pomiarów elektrycznych. b)Przebudowa ulicy Zwierzynieckiej wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej (od ul. Nowomiejskiej do granic miasta): - frezowanie i rozbiórka nawierzchni jezdni wraz z podbudową, rozbiórka zjazdów, - wykonanie nowej nawierzchni jezdni z masy mineralno-asfaltowej na podbudowie z kruszywa łamanego i warstwie gruntu stabilizowanego cementem, wykonanie nowych zjazdów, - wykonanie ścieżki pieszo-rowerowej z kostki betonowej, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, - wykonanie drenażu dł. ok. 850 m, - przebudowa sieci telekomunikacyjnej doziemnej dł. ok. 850 m. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w dokumentacjach projektowych na wykonanie zadania oraz w Specyfikacjach Technicznych, które są dostępne w Wydziale Dróg i Komunikacji Urzędu Miasta Skierniewice przy ul. Floriana 9 w pokoju nr 12 oraz na stronie internetowej BIP UM Skierniewice.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67, ust. 1, pkt 6 Ustawy. Zamówienia uzupełniające stanowić mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu zamówienia takiego samego rodzaju
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.13.00-8, 45.31.61.10-9, 45.33.23.00-6, 45.31.44.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium: - dla zadania: część I wg pkt 4 SIWZ - 13 000,00 zł (trzynaście tysięcy złotych). - dla zadania: część II wg pkt. 4 SIWZ - 40 000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych). 1.2.Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45. ust. 6. Ustawy. 1.4.Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy o nr konta: KREDYT BANK S.A. oddział w Skierniewicach nr 42 1500 1689 1216 8004 0851 0000 z dopiskiem DK - wadium do przetargu pn.: - dla zadania część I wg pkt. 4 SIWZ - Przebudowa ulicy Orkana, - dla zadania część II wg pkt. 4 SIWZ - Przebudowa ulicy Zwierzynieckiej. 1.5. Zamawiający będzie przechowywał wadium wniesione w pieniądzu na rachunku bankowym i jego zwrot nastąpi zgodnie z art. 46, ust. 4 ustawy. 1.6.Wadium w innych dopuszczonych formach należy wnieść w kasie Urzędu Miasta Skierniewice. 1.7. Zwrot wadium nastąpi w przypadkach i na warunkach przewidzianych w art. 46 Ustawy. 1.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach przewidzianych w art. 46, ust. 4a i 5 ustawy 1.9. Wadium należy wnieść na okres związania ofertą.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że powyższy warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, który posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia. Na dowód tego Wykonawca winien złożyć oświadczenie wg zał. nr 3
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane o wartości min.: dla zadania - część I wg pkt. 4 SIWZ- 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych) brutto każda; dla obu zadań - część I i część II wg pkt. 4 SIWZ - 2.000.000,00 zł (dwa miliony złotych) brutto każda, podobne z rodzaju do przedmiotu zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna za spełniony warunek, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełnionym jeżeli wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum: dla zadania: część I wg pkt. 4 SIWZ - 800 000 zł (osiemset tysięcy złotych); dla zadania: część II wg pkt. 4 SIWZ - 2 500 000 zł (dwa miliony pięćset tysięcy złotych). Zamawiający wymagał będzie przed podpisaniem umowy przedłożenia polisy OC o wartości uwzględniającej powyższe kwoty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Ofertę wykonawcy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykaz Cen - sporządzony wg załączników nr 2.1 i 2.2 do SIWZ a)Wykonawcy winni oddzielnie wycenić każdą pozycję w Wykazie Cen (CW) (załączniki nr 2.1 - 2.2 do SIWZ), przestrzegając zasad dotyczących wyliczenia wartości w każdej pozycji oraz podsumowania kwot ogólnych podanych w CW. Wykonawcy nie wolno zmieniać ilości podanych w CW, b)CW należy odczytywać łącznie z innymi dokumentami kontraktowymi. Przyjmuje się, iż Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, jakie mają zostać wykonane i sposobem ich wykonania. Całość Robót winna być wykonana zgodnie z zamierzeniem i przeznaczeniem przedmiotu zamówienia, c)ilości podane w każdej pozycji wykazu są wielkościami informacyjnymi, wskazującymi jedynie orientacyjny zakres prac, które powinny być wykonane dla skompletowania danego elementu (Roboty), za którą przysługuje wyliczone dalej wynagrodzenie ryczałtowe i nie mają znaczenia przy rozliczaniu wartości danego elementu (Roboty) po jego wykonaniu, d)niezależnie od wymienionego poprzednio przeznaczenia, ilości w CW zostały podane dla stworzenia wspólnych i porównywalnych wycen na potrzeby przetargu, e)krótkie opisy pozycji przedstawione w CW są podane tylko dla celów identyfikacyjnych i w żaden sposób nie modyfikują czy anulują szczegółowych opisów zawartych w specyfikacjach technicznych i projektach, 3. Potwierdzenie wniesienia wadium - wymagania dotyczące wadium zawarte zostały w pkt. 11 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Informację dotyczącą podwykonawców i zakresu robót, który wykonawca zamierza im powierzyć - wg zał. 4. Jeśli wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawców wówczas w załączniku nr 4 wpisuje Nie Dotyczy. 5.Wykaz wg załącznika nr 6 potwierdzający wykonanie co najmniej dwóch robót zgodnych z przedmiotem Zamówienia o wartości co najmniej: dla zadania - część I wg pkt. 4 SIWZ- 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych) brutto każda; dla obu zadań - część I i część II wg pkt. 4 SIWZ - 2.000.000,00 zł (dwa miliony złotych) brutto każda. 6.Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione powyżej zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończone. 7.Pełnomocnictwo (gdy jest wymagane). 8. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności na kwotę minimum: dla zadania: część I wg pkt. 4 SIWZ - 800 000 zł (osiemset tysięcy złotych); dla zadania: część II wg pkt. 4 SIWZ - 2 500 000 zł (dwa miliony pięćset tysięcy złotych). 9. W przypadku wykonawców występujących wspólnie na podstawie art. 23 ustawy do oferty należy dołączyć dokumenty: a) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w art. 23 ustawy, b) dokumenty wymienione w punktach od 15.5 do 15.8 muszą być złożone przez każdy podmiot, c)pozostałe dokumenty wymienione w pkt. 15 podmioty składają wspólnie jako konsorcjum, d) w przypadku ofert składanych wspólnie warunki zawarte w pkt. 15 muszą być spełnione wspólnie lub przynajmniej przez jeden podmiot, o ile zamawiający nie zastrzegł inaczej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: przedłużenia terminu realizacji, zmiany wynagrodzenia, terminów płatności. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę postanowień umowy pod warunkiem, że zmiany te nie będą niekorzystne dla Zamawiającego lub (w przypadku zmiany terminu realizacji zadania) wynikać będą z okoliczności nieprzewidzianych i niezawinionych przez Wykonawcę (warunki pogodowe, odmienne od przyjętych w dokumentacji warunki terenowe, zwłoka lub odmowa w wydawaniu pozwoleń i uzgodnień przez odpowiednie urzędy, konieczność usunięcia błędów w dokumentacji projektowej). Zmiana postanowień umowy może być dokonana tylko poprzez zawarcie pisemnego aneksu pomiędzy stronami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.skierniewice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Skierniewice
ul. Rynek 1
96-100 Skierniewice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2011 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Skierniewice ul. Rynek 1 96-100 Skierniewice Sekretariat pok. nr 14.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ulicy Orkana.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - frezowanie części nawierzchni asfaltowych, - rozebranie krawężników, obrzeży, nawierzchni chodników, - wykonanie nowych krawężników na ławach betonowych, - wykonanie podbudów z kruszyw naturalnych i kruszyw łamanych, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej i nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. - wykonanie dwóch wpustów deszczowych z osadnikami, wykonanie jednej studni rewizyjnej, wykonanie przyłączy z rur PVC 200 mm do kanalizacji deszczowej. - wymiana 20 szt. słupów oświetleniowych z oprawami, z przeprowadzeniem pomiarów elektrycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.13.00-8, 45.31.61.10-9, 45.33.23.00-6, 45.31.44.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ulicy Zwierzynieckiej wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej (od ul. Nowomiejskiej do granic miasta).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: frezowanie i rozbiórka nawierzchni jezdni wraz z podbudową, rozbiórka zjazdów, - wykonanie nowej nawierzchni jezdni z masy mineralno-asfaltowej na podbudowie z kruszywa łamanego i warstwie gruntu stabilizowanego cementem, wykonanie nowych zjazdów, - wykonanie ścieżki pieszo-rowerowej z kostki betonowej, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, - wykonanie drenażu dł. ok. 850 m, - przebudowa sieci telekomunikacyjnej doziemnej dł. ok. 850 m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7, 45.23.13.00-8, 45.31.61.10-9, 45.33.23.00-6, 45.31.44.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Wykonanie zadania pn: "Bieżące utrzymanie, konserwacja, naprawy oraz remonty ulicznej sygnalizacji świetlnej na terenie miasta Skierniewice"
- "Konserwacja i odnawianie znaków pionowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na ulicach miasta Skierniewice".
- Wykonanie zadania pn: "Konserwacja oznakowania poziomego w ulicach miasta Skierniewice".
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice".
- Przeniesienie 4 tuneli foliowych należących do Instytutu Ogrodnictwa w Skierniewicach.
- "Świadczenie na rzecz Urzędu Miasta Skierniewice usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym"
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.