To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-08-13
Przemyśl: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych.
Numer ogłoszenia: 161367 - 2013; data zamieszczenia: 13.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 302244 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu, ul. Katedralna 5, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 0-16 678-59-80, faks 0-16 676-09-04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych i paczek pocztowych oraz ich zwrotów na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Przemyślu z siedzibą w Przemyślu przy ul. Katedralnej 5. Usługi, o których mowa w zdaniu pierwszym obejmują: 1) przyjmowanie, sortowanie, przemieszczanie i doręczanie: a) przesyłek listowych, w tym poleconych i z zadeklarowaną wartością, o wadze do 2000 g i liczonych z tolerancją 2 mm w wymiarach: - maksymalnych - 900 mm, stanowiących sumę długości, szerokości i wysokości, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 600 mm, a w przypadku przesyłki listowej w formie rulonu - 1040 mm, stanowiących sumę długości i podwójnej średnicy, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 900 mm, - minimalnych - 170 mm w przypadku przesyłki listowej w formie rulonu, stanowiących sumę długości i podwójnej średnicy, przy czym największy wymiar nie może być mniejszy niż 100 mm, - minimalnych strony adresowej - 90x140 mm, b) paczek pocztowych, w tym z zadeklarowaną wartością, o masie do 10 000 g i wymiarach, z których największy nie przekracza 1500 mm, a suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość nie przekracza 3000 mm, 2) sortowanie, przemieszczanie i doręczanie nadesłanych z zagranicy paczek pocztowych o masie do 20 000 g i wymiarach, o których mowa w pkt 1 lit. c. Przedmiot umowy będzie realizowany na zasadach określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w: 1) ustawie z dnia z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529), 2) obowiązujących przepisach wykonawczych, 3) międzynarodowych przepisach pocztowych. 2. Usługi pocztowe będące przedmiotem zamówienia świadczone będą na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Przemyślu, którego siedziba znajduje się w Przemyślu, przy ul. Katedralnej 5. 3. Od Wykonawcy wymaga się spełnienia następujących warunków w zakresie świadczenia usług: 1) przyjmowania co najmniej raz dziennie w dni robocze przesyłek od upoważnionego pracownika Zamawiającego w placówce pocztowej wyznaczonej przez Wykonawcę znajdującej się najbliżej siedziby Zamawiającego w mieście Przemyśl. Na tych samych zasadach będzie odbywał się odbiór przesyłek przez Zamawiającego (dotyczy to również zwrotnych potwierdzeń odbioru i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych), 2) dostarczania przesyłek do adresatów w kopertach oryginalnych, przekazanych przez Zamawiającego, 3) dostarczania nadanych przez Zamawiającego przesyłek listowych i paczek do każdego wskazanego miejsca w kraju i za granicą, 4) dysponowania na terenie każdej gminy punktem odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych). 4. Przyjęcie przesyłek do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowane przez Wykonawcę pieczęcią, podpisem i datą w książce nadawczej (dla przesyłek rejestrowanych) oraz w zestawieniu ilościowym przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych (dla przesyłek nierejestrowanych). 5. Szacunkowy wykaz ilości przesyłek stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - Formularz cenowy. Podane w formularzu cenowym szacunkowe ilości przesyłek służą jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na przesyłce listowej lub paczce: 1) nazwy odbiorcy wraz z jego adresem, określając rodzaj przesyłki (zwykła, polecona, priorytet czy ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru - ZPO) 2) na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki nadruku (pieczątki) określającej pełną nazwę i adres Zamawiającego; 3) w miejscu przeznaczonym na znak opłaty pocztowej napisu/nadruku odcisku pieczęci według wzoru: OPŁATA POBRANA TAXE PERÇUE - POLOGNE umowa nr ......................... z ................................. z dnia ............... Nadano w (placówka Wykonawcy - zgodnie z miejscem nadania) 9. Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć: 1) dla przesyłek rejestrowanych - wpisanie każdej przesyłki do książki nadawczej w dwóch egzemplarzach. Jeden dla Wykonawcy, drugi dla Zamawiającego jako potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. 2) dla przesyłek nierejestrowanych - zestawienie ilościowe przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzane dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach. Jeden dla Wykonawcy, drugi dla Zamawiającego jako potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. 10. Zamawiający będzie korzystał ze swojego opakowania przesyłek. 11. Zamawiający stosuje książki nadawcze własnego nakładu, po uprzednim uzgodnieniu ich wzoru z Wykonawcą. 12. Wykonawca zobowiązany jest doręczać niniejsze przesyłki zgodnie z obowiązującymi w dniu doręczenia przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego. 13. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wszelkich oznaczeń przesyłek rejestrowanych i priorytetowych (ekspresowych). 14. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną, jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania. 15. Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od ich nadania. 16. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamacje nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. 17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w formularzu cenowym -Załącznik nr 4 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Poczta Polska S.A. Biuro Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego Region Sprzedaży Rzeszów, ul. Asnyka 9, 35-959 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 520317,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 520317,20
Oferta z najniższą ceną: 520317,20 / Oferta z najwyższą ceną: 520317,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Zakup oznakowania drogowego
- Dostawa oleju opałowego dla Sądu Okręgowego w Przemyślu - do celów grzewczych."
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksową naprawę ambulansów sanitarnych
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Dostawa bezprzewodowego systemu telefonii IP
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Przemyślu"
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy Buk.
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy w Lubinie.
- Świadczenie w 2025 r. na rzecz Starostwa Powiatowego w Sokółce usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Delegatur WUW
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby UMWL w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 oraz Biura Zamiejscowego Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze z siedzibą w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 42.
- Świadczenie usług pocztowych dla Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.