Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-22
Susz: Wykonanie remontu części istniejącego dachu budynku Domu Pomocy Społecznej w Suszu, gmina Susz, powiat iławski, woj. warmińsko-mazurskie.
Numer ogłoszenia: 161458 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Suszu , ul. Iławska 42, 14-240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2786262, faks 055 2786017.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpssusz.of.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu części istniejącego dachu budynku Domu Pomocy Społecznej w Suszu, gmina Susz, powiat iławski, woj. warmińsko-mazurskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie remontu części istniejącego dachu budynku Domu Pomocy Społecznej w Suszu, gmina Susz, powiat iławski, woj. warmińsko-mazurskie. 2. Powierzchnia remontowanego dachu wynosi 620 m2. 3. Remont części istniejącego dachu polegać będzie na: 1) Rozbiórce: istniejącego pokrycia (dachówka karpiówka), rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, kominów (do połaci dachu), części uszkodzonej konstrukcji dachu. 2) Remoncie: istniejącej konstrukcji dachu, kominów, wykuszy. 3) Montażu: połaci dachu z dachówki karpiówki, z orynnowaniem, rurami spustowymi i obróbkami blacharskimi. 4. Uwagi: Zamawiający posiada własny materiał, który zostanie powierzony Wykonawcy do realizacji przedmiotu zamówienia. Materiał ten zostanie wbudowany przez Wykonawcę. Zestawienie materiału znajduje się w załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji. Istniejące pokrycie dachu - dachówka karpiówka winna zostać rozebrana i złożona na placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5. Opis stanu istniejącego: Dach remontowanego budynku jest dachem mansardowym o konstrukcji drewnianej krokwiowo-jętkowej. Pokrycie dachu stanowią dachówki ceramiczne Karpiówki. W latach poprzednich remonty dachu polegały na uzupełnianiu uszkodzonych dachówek i obróbek blacharskich. Budynek pochodzi z lat tysiąc osiemsetnych. Ogólny stan techniczny konstrukcji dachu uznać należy za zadawalający. Jedynie nieliczne elementy wymagają remontu lub wymiany. Dachówki w większości nadają się do wymiany. Podobnie z obrębkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi. Kominy w części ponad dachem wymagają remontu polegającego na rozbiórce i ponownym wymurowaniu z cegły i wyspoinowaniu. Wszystkie remontowane elementy muszą zostać wykonane z zachowaniem istniejącej architektury. 6. Budynek Domu Pomocy Społeczne w Suszu znajduje się w strefie objętej ochroną konserwatorską. 7. Wykonawca we własnym zakresie utrzyma w należytej sprawności oznakowanie terenu robót zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. z 2006 r. Dz. U. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) 8. Szczegółowy zakres robót określa specyfikacja techniczna zawierająca: przedmiary robót, opisy techniczne oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, zawierającą zbiory wymagań w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, która stanowi Załącznik Nr 7 do specyfikacji. 9..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 3400 PLN (słownie złotych: trzy tysiące czterysta). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 53 8320 0005 0000 3743 2000 0010 z dopiskiem wadium na remont dachu DPS w Suszu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (teks jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków: 1) W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; b. spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; c. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wybudowaniu, przebudowaniu, odbudowaniu lub wyremontowaniu dachu o konstrukcji drewnianej z pokryciem dachu dachówką ceramiczną o powierzchni nie mniejszej niż 400 m2 dla każdej z tych robót; d. dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego; e. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami w branży: - budowlanej: w zakresie konstrukcyjno - budowlanym; f. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców opisanych w pkt 1, zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, o których mowa poniżej, wg formuły spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji. 4) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji. 5) Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w pkt 4 posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzające przynależności tej osoby do izby i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (dotyczy kierownika budowy)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dpssusz.of.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, 14-240 Susz,ul.Iławska 42,pok.Nr.(1-31 parter)nieodpłatnie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2009 godzina 08:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, 14-240 Susz,ul.Iławska 42,pok.Nr.(1-31 parter)administracja.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SUSZ
- Zakup używanego samochodu specjalnego (specjalistycznego typu WUKO) do czyszczenia kanalizacji ssąco-płuczący.
- Świadczenie usług pocztowych dla Gminy Susz
więcej: przetargi SUSZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Budowa sieci kanalizacyjnej w Białej Rawskiej ul. Jana Pawła II - etap II
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Zabezpieczenie przed nieuprawnionym dostępem oraz zabezpieczenie konstrukcyjne i terenowe do budynków/pustostanów mieszkalnych i użytkowych, będących własnością Gminy Miasta Gdańsk w 2025 roku
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 242 w m. Wyrzysk wraz z budową mostu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.