eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa kontraktów serwisowych wraz z zapewnieniem wsparcia technicznego przez okres trwania umowy dla urządzeń aktywnych sieci ITS we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-30

Ogłoszenie nr 16146 - 2017 z dnia 2017-01-30 r.

Wrocław: Dostawa kontraktów serwisowych wraz z zapewnieniem wsparcia technicznego przez okres trwania umowy dla urządzeń aktywnych sieci ITS we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 363493-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 366892-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, krajowy numer identyfikacyjny 15014200000, ul. ul. Długa  49, 53633   Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866, e-mail uzpnz@zdium.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa kontraktów serwisowych wraz z zapewnieniem wsparcia technicznego przez okres trwania umowy dla urządzeń aktywnych sieci ITS we Wrocławiu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

TXZ/TXC/358/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Zamówienie polega na: 1.1. dostarczeniu kontraktów serwisowych dla urządzeń aktywnych sieci ITS Wrocław, 1.2. zapewnieniu wsparcia technicznego dla ww. urządzeń obejmującego: a) usuwanie awarii - czas reakcji na awarię maksymalnie 4 godziny od chwili przekazania informacji do serwisu; wsparcie ma być realizowane na zasadach Cisco Shared Support (serwis partnerski Cisco w języku polskim), b) wymianę uszkodzonego sprzętu/komponentu w terminie: - następnego dnia roboczego od zgłoszenia (jeżeli informacja o awarii została przekazana do serwisu przed godz. 15), - drugiego dnia roboczego od zgłoszenia (jeżeli informacja o awarii została przekazana do serwisu po godz. 15), c) zapewnienie Zamawiającemu możliwości przeprowadzenia aktualizacji oprogramowania systemowego urządzeń.2. Termin wykonania zamówienia: dostarczenie kontraktów serwisowych do siedziby ZDiUM w terminie maksymalnie 14 dni roboczych od daty zawarcia umowy, przy czym kontrakty serwisowe muszą obowiązywać przez okres 12 miesięcy, licząc od następnego dnia kalendarzowego po dniu dostarczenia kontraktów. 3. Wykonawca, który wygra przetarg, zobowiązany jest do: - dostarczenia, przed podpisaniem umowy, stosownego dokumentu (zaświadczenia/oświadczenia) potwierdzającego posiadanie aktywnego statusu partnera Cisco od co najmniej 12 miesięcy, - dostarczenia oferowanych kontraktów serwisowych wystawionych przez producenta sprzętu i zarejestrowanych na Zamawiającego dla urządzeń aktywnych sieci ITS Wrocław spełniających wszystkie wymagania określone w niniejszym dokumencie, - dokumentu, w którym zostaną podane numery telefonów oraz adresy poczty elektronicznej, za pomocą których Zamawiający będzie mógł dokonywać zgłoszeń o ewentualnych usterkach lub awariach w objętym opieką serwisową sprzęcie, - świadczenia wsparcia technicznego 8x5xNBD oraz zapewnienia wsparcia w zakresie konsultacji technicznych i pomocy przy konfiguracji z urządzeniami sieci ITS Wrocław, dla których Wykonawca dostarczy ww. kontrakty serwisowe." 4. Konsultacje techniczne Wykonawca winien świadczyć w dni robocze w godzinach 8:00-16:00, przez cały okres trwania umowy (serwisowania). 5. Konsultacje techniczne mają być dostępne w nieograniczonych interwałach czasowych, z zachowaniem trybu ich dostępności, tj. dni robocze w godzinach 8:00-16:00. Zamawiający nie dopuszcza możliwości limitowania przez Wykonawcę konsultacji technicznych za pomocą pakietu godzin.6. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia całości materiałów będących przedmiotem zamówienia na swój koszt i ryzyko, własnym transportem, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminów dostawy. Materiały dostarczone zostaną wraz ze wszystkimi akcesoriami niezbędnymi do umożliwienia ich montażu w określonej lokalizacji. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania przedmiotu zamówienia w sposób niepowodujący zakłóceń w pracy systemów komputerowych, które są użytkowane przez Zamawiającego, a w szczególności uniemożliwiający ich użytkowanie

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 50312320-4
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT83739.84
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Trecom Wrocław Sp. z o.o.,  ,  ul. Czyżewska 10,  02-908,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 102364.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 102364.83
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 110723.37
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.