eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodzinWykonanie robót drogowych na drodze leśnej Jankowa Żagańska- Witoszyn w Nadleśnictwie Żagań.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-08

Świebodzin: Wykonanie robót drogowych na drodze leśnej Jankowa Żagańska- Witoszyn w Nadleśnictwie Żagań.
Numer ogłoszenia: 161485 - 2007; data zamieszczenia: 08.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego Świebodzin, ul. Poznańska 10, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 3823434, 0608192208, fax 068 3823435.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielonagora.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Administracja Lasów.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót drogowych na drodze leśnej Jankowa Żagańska- Witoszyn w Nadleśnictwie Żagań..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót drogowych na drodze leśnej Jankowa Żagańska- Witoszyn w Nadleśnictwie Żagań. Ogólny zakres robót: 1.Wykonanie rowów odwadniających z humusowaniem skarp: 6516 mb; 2.Wykonanie zbiorników odparowujących z uszczelnieniem dna matą bentonitową: 3 szt; 3.Ułożenie przepustów rurowych z PEHD w ciągu drogi wraz z wymurowaniem ścianek czołowych:13 szt.; Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar cenowy stanowiący załącznik do specyfikacji. Prace należy wykonać zgodnie z Projektem Technicznym oraz Szczegółowymi Specyfikacjami Wykonania i Odbioru Robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobrania wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie zostaną wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy (Prawo zamówień publicznych). 2.Wykonawcy muszą spełnić następujące warunki kwalifikujące: a)Posiadać doświadczenie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, jako wykonawca, w przedsięwzięciach budowlanych o charakterze i trudności wykonania takich samych jak zamówione roboty ze szczególnym uwzględnieniem prac w lasach. b)Posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa. c)Zapewnić pozyskanie w stosownym czasie (posiadania, dzierżawy, wynajęcia itp.) niezbędnego sprzętu dla realizacji robót. d)Posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony na kwotę min. 100 000 PLN od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3.Ocena spełnienia warunków dokonana będzie wg formuły (spełnia - nie spełnia) 4.Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą. 5.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełnić następujące wymagania: a)wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, b)w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, c)wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. d)wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu (np. nazwa i adres wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. e)S.C. startująca w przetargu nie może być traktowana jako samodzielny wykonawca, tylko jako konsorcjum. I dlatego, jeżeli wspólnicy nie ustanowią pełnomocnika, muszą zostać wykluczeni z postępowania (orzeczenie arbitrów z dnia11 marca 2005 r. (UZP/ZO/0-415/05). Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wszyscy wykonawcy dostarczą ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami: a)informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1, b)decyzję o nadaniu uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, c)informacja o wykonanych robotach budowlanych w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie (doświadczenie wykonawcy)- Formularz Nr 2, d)informacje o wymaganym sprzęcie niezbędnym do realizacji robót- Formularz Nr 3, e)wypełniony formularz przedmiaru cenowego- załącznik nr 4, f)informację o posiadanej polisie lub innym dokumencie potwierdzające ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, g)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z przetargu- załącznik nr 2 do instrukcji h)dokumenty formalne zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz.U. Nr 87, poz. 605, § 1: -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. 3.Ww. dokumenty wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Każdy wykonawca przedłoży tylko jedną ofertę. Uwaga: zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ww. ustawy skutkować będzie wyłączeniem w stosunku do takich informacji rygoru tajemnicy przedsiębiorstwa. Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielonagora.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Transportu Leśnego ul. Poznańska 10 66-200 Świebodzin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2007 godzina 15:00, miejsce: Ośrodek Transportu Leśnego ul. Poznańska 10 66-200 Świebodzin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.