eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślDostawy środków czystości oraz detergentów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-01

Przemyśl: Dostawy środków czystości oraz detergentów
Numer ogłoszenia: 161498 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Przemyślu , ul. Juliusza Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 7360500;7360511;7360513, faks 16 7360585.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: 114szpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków czystości oraz detergentów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości oraz detergentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Pakiet Nr I - Środki czystości, Pakiet Nr II - Detergenty, Pakiet Nr III - Środki czystości na potrzeby apteki. 1 Zestawienie asortymentowo-ilościowe przedstawia Załącznik Nr 3 (odpowiednio 3.1. - 3.3.) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, będący jednocześnie Formularzem cenowym. 2 Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy poszczególnymi pozycjami asortymentowymi w zakresie danego pakietu, będącymi przedmiotem umowy zawartej na podstawie niniejszego postępowania w ramach przyjętych cen jednostkowych. 3 Zamawiający zastrzega, iż w wyniku zmniejszenia zapotrzebowania, wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmianie. Zmiana ta nie może przekraczać 30% całości zamówienia. 4. Środki i materiały do utrzymania czystości oraz detergenty dostarczane będą partiami, zgodnie z indywidualnymi zamówieniami wynikającymi z aktualnych potrzeb w okresie trwania umowy. 5. Na podstawie art. 87 ust. 1 Pzp. Zamawiający może zażądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. W ramach wyjaśnień, celem potwierdzenia parametrów oferowanego asortymentu Zamawiający może zażądać przeprowadzenia prezentacji oferowanego asortymentu w wyznaczonym przez siebie miejscu i terminie (dotyczy Pakietu I - pozycji 4, 8, 36, 41, 43, 44, 46). 6 Warunki dodatkowe w zakresie Pakietu Nr II - Detergenty 6.1. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych w stosunku do typu zamawianego produktu, jednocześnie kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamawiany,. 6.2. Stosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji urządzeń. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. 6.3. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów innych niż opisane w Załączniku nr 3.2 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności - zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy. 6.4. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż jakość, wydajność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu podanego w nin. SIWZ, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien oferowany materiał (w asortymencie, którego żądanie dotyczy) wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego (np. zalecanego przez producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) bez zmiany ceny. 6.5. Dostarczane przez Wykonawcę materiały będą wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego z okresem przydatności do użycia nie krótszym niż dwie trzecie całkowitego jego okresu i będą posiadały znak firmowy producenta, etykiety w języku polskim, zawierające numer katalogowy, skład chemiczny z określeniem parametrów funkcjonalno-użytkowych i właściwości działania oraz termin ważności. 6.6. Zamawiający w ramach realizacji przedmiotu zamówienia wymaga dostawy i montażu elektronicznych dwusystemowych automatów dozujących z sondą konduktometryczną w terminie nieprzekraczającym 7 dni od daty zawarcia umowy. 6.7. W cenę jednostkową asortymentu w pozycjach 1 i 2 należy wkalkulować koszt dostawy, montażu i serwisowania sprzętu myjącego naczynia (konserwację i naprawę 8 sztuk elektronicznych dwusystemowych automatów dozujących z sondą konduktometryczną oraz konserwację zmywarek). Pod pojęciem konserwacja elektronicznych dwusystemowych automatów dozujących z sondą konduktometryczną oraz zmywarek Zamawiający rozumie comiesięczny przegląd, w terminie do 20 dnia każdego miesiąca obejmujący: - sposób pracy zmywarki, ciśnienia wody i temperatury mycia, - przegląd zmywarek, pomp, styczników, wyłącznika, dysz płuczących, węży doprowadzających i odprowadzających wodę, - odkamienanie wszystkich urządzeń biorących udział w procesie mycia naczyń. Ponadto Zamawiający zleci Wykonawcy ewentualne naprawy zmywarek wymagające użycia części zamiennych lub nowych podzespołów na zasadzie zapłaty za wymienione elementy, bez ponoszenia kosztów robocizny. Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia się naprawy uszkodzonego sprzętu w terminie nie później niż 24 godziny od zgłoszenia awarii zmywarki przez Zamawiającego. Usunięcie usterek zostanie dokonane, w zależności od rodzaju usterek, w uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą terminie. Zamawiający informuje, iż posiada następujące typy zmywarek: 1) maszyna do mycia naczyń LOZAMET ZKU-10 - 4 szt. 2) zmywarka do mycia naczyń LOZAMET DUE-A-GS - 4 szt. 6.8. Pod pojęciem typu, użytym w opisie asortymentu w Załączniku Nr 3.2 do SIWZ Zamawiający rozumie preparaty o następujących właściwościach: Poz. 1 - Płyn do zmywarek typu Clear DRY HD: - posiadający kartę charakterystyki produktu chemicznego; - opakowanie 5 l lub 10 l; - pH (koncentrat) 1,2-2,3; - posiadający zdolność biodegradacji powyżej 90 %. Poz. 2 - Detergenty do zmywarek typu TRUMPH: - posiadające kartę charakterystyki produktu chemicznego; -opakowanie 5 l lub 13,2 kg; - pH (koncentrat) 13-13,5; - posiadający zdolność biodegradacji powyżej 90 %. Poz. 3 - Mydło antybakteryjne mycia rąk: - posiadające kartę charakterystyki produktu chemicznego; - opakowanie 5 l; - pH 5-7; - gęstość mydła: powyżej 1 g/cm3; - przeznaczone do codziennego stosowania. Poz. 4 - Płyn dezynfekcyjny typu SIRAFAN-PERFEKT: - posiadający kartę charakterystyki produktu chemicznego; -opakowanie 5 l lub 10 l; -pH (koncentrat) minimum 9,5; - działający przeciwko grzybom, posiadający właściwości bakteriobójcze; -przeznaczony do jednoczesnego czyszczenia i dezynfekcji wszystkich zmywalnych powierzchni w gastronomii i we wszelkiego rodzaju strefach przetwórstwa żywności. Poz. 5 - Płyn do mycia patelni typu GREASESTRIP PLUS: - posiadający kartę charakterystyki produktu chemicznego; -opakowanie 5 l; - pH (koncentrat) minimum 12,4; - stan skupienia: płyn; - szybko i skutecznie usuwa z silnie zatłuszczonych i przypalonych garnków, patelni, opiekaczy i innych urządzeń kuchennych, usuwający zaskorupienia i przypalenia; Poz. 6 - Płyn do zmywania typu BENDUROL: - posiadający kartę charakterystyki produktu chemicznego; -opakowanie 10 l; - pH (koncentrat) minimum 10,5; - stan skupienia: płyn; - środek do gruntowego czyszczenia powierzchni: elastycznych wykładzin podłogowych. PCV, linoleum, kauczuku i innych specjalnych tworzyw sztucznych oraz podłóg twardych; -zastosowane w produkcie środki powierzchniowo-czynne spełniają normę biodegradowalności zgodnie z rozporządzeniem WE 648/2004..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.76.40.00-3, 39.83.12.00-8, 39.83.12.10-1, 18.93.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1, - Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że posiada uprawnienia do serwisowania elektronicznych dwusystemowych automatów dozujących z sondą konduktometryczną oraz do serwisowania i napraw maszyn do zmywania naczyń - Załącznik Nr 4 do dokumentacji przetargowej (dotyczy Pakietu Nr II) - Pozwolenie na obrót produktem biobójczym wydane w formie decyzji administracyjnej Ministra Zdrowia, zgodnie z ustawą o produktach biobójczych (art. 54 ust. 1 i art. 7 ust 2 ustawy z dnia 13 września 2002 r.) - dotyczy poz. 4 wykazu asortymentowo-cenowego - Załącznika Nr 3.2 do dokumentacji przetargowej (dotyczy Pakietu Nr II)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1. Karta charakterystyki środków czystości i materiałów oraz ulotki firmowe (w języku polskim) z opakowań dla pozycji asortymentowych wymienionych w Załączniku Nr 3.1. do SIWZ, a to: pozycji nr 22, 24, 28, 34 (dotyczy Pakietu Nr I) 2. Karta charakterystyki produktu chemicznego oraz ulotki firmowe (w języku polskim) z opakowań dla każdej pozycji asortymentowej, wyszczególnionej w Załączniku Nr 3.2 do SIWZ (dotyczy Pakietu Nr II) 3. Katalog firmowy oferowanego asortymentu potwierdzający spełnianie wymaganych przez Zamawiającego parametrów, określonych w odpowiednich pozycjach Załącznika Nr 3.1 do SIWZ; w przypadku gdy na podstawie informacji zawartych w katalogu firmowym nie można potwierdzić któregoś z oferowanych parametrów, podanych przez wykonawcę w Załączniku Nr 3.1 do SIWZ, lub oferowany sprzęt nie posiada katalogów, wykonawca winien dołączyć do oferty inny dokument producenta (np. instrukcja obsługi, specyfikacja techniczna) potwierdzający posiadanie przez oferowany asortyment tych parametrów; w przypadku gdy na podstawie żadnego z w/w dokumentów nie można potwierdzić oferowanych parametrów, wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie producenta asortymentu potwierdzające, że oferowany asortyment posiada parametry techniczne i funkcjonalne podane przez wykonawcę w Załączniku Nr 3.1 do SIWZ. (dotyczy Pakietu Nr I Załącznik Nr 3.1 do SIWZ poz. 4, 8, 36, 41, 43, 44, 46, 58) 4. Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że detergenty zaoferowane do wykonania przedmiotu umowy spełniają normy PN-EN odpowiednie dla preparatów dezynfekcyjnych - Załącznik Nr 4 do SIWZ. (dotyczy Pakietu Nr II) 5. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany produkt równoważny (w przypadku zaoferowania produktu równoważnego) jest kompatybilny ze sprzętem, posiadanym przez Zamawiającego, a to: - maszyna do mycia naczyń LOZAMET ZKU-10 - 4 szt. - zmywarka do mycia naczyń LOZAMET DUE-A-GS - 4 szt. (Pakiet Nr II - jeśli dotyczy)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy dołączyć po jednej próbce z następujących pozycji asortymentowych, wymienionych w załączniku Nr 3.1 do SIWZ: 6, 10-12, 18-21, 25, 61-63. Próbki należy złożyć wraz z ofertą w terminie złożenia ofert. Wraz z dostarczonymi próbkami należy przedłożyć ich wykaz, który powinien zawierać: oznaczenie prowadzonego postępowania, nazwę własną próbki stosowaną przez producenta, ilość. Do wykazu próbek należy dołączyć kserokopię etykiety opakowania handlowego, pozwalającą na pełną identyfikację wyrobów. Próbki winne być opisane numerem pakietu i pozycji, której dotyczą. Próbki należy złożyć w najmniejszym opakowaniu jednostkowym. W przypadku, gdy ze względu na specyfikę danego asortymentu, brak jest takiego opakowania, Wykonawca winien przedłożyć próbkę w takiej ilości, która pozwoli na sprawdzenie przez Zamawiającego właściwości i jakości oferowanego asortymentu. 2. Dostarczone próbki, z zastrzeżeniem art. 97 ust. 2 ustawy Pzp., nie podlegają zwrotowi. Wzór wniosku o zwrot próbek, zgodnie z w/w artykułem, stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. 3. Dostarczone próbki, w przypadku wyboru oferty danego wykonawcy nie będą zaliczone na poczet przyszłych dostaw. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy należy przedłożyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, 2 i 2a ustawy Pzp, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2) ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, Ponadto, jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów: - oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1, 2 i 2a ustawy Pzp, - aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2) ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin dostawy - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 114szpital.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Miejski w Przemyślu, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2015 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego, budynek nr 1 piętro II, Sekretariat Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr I - Środki czystości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 140000,00-155000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2, 33.76.10.00-2, 33.76.30.00-6, 33.76.40.00-3, 18.93.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr II - Detergenty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy detergentów. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 12000,00-16000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.12.00-8, 39.83.12.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr III - Środki czystości na potrzeby apteki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości na potrzeby apteki. Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia w PLN (bez VAT): 3500,00-5000,00.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 39.83.12.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin dostawy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.