Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-01
Morawica: DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW OPATRUNKOWYCH I OPATRUNKÓW SPECJALISTYCZNYCH
Nr sprawy EZP-252-17/2015
Numer ogłoszenia: 161530 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy , ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW OPATRUNKOWYCH I OPATRUNKÓW SPECJALISTYCZNYCH Nr sprawy EZP-252-17/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków, środków opatrunkowych i środków specjalistycznych zgodnie z ilościami oraz parametrami opisanymi w formularzach asortymentowo-cenowych, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Zamówienie zostało podzielone na pakiety I-IV. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wszystkie pozycje w ramach pakietów I-IV. 4. Dostarczone leki, środki opatrunkowe i opatrunki specjalistyczne muszą posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy licząc od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 5. Sposób realizacji zamówienia: częstotliwość dostaw uzależniona jest od bieżących potrzeb Szpitala i będzie ustalana na roboczo w trakcie realizacji umowy. 6. Zagwarantowanie utrzymania cen netto przez cały czas trwania umowy (za wyjątkiem le-ków z cenami urzędowymi) niezmienność cen ofertowych leków z cenami urzędowymi do czasu zmian tych cen przez Ministra Zdrowia. 7. Dostarczane przez Wykonawcę w ramach przedmiotu zamówienia leki muszą być wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypo-spolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 - tekst jednolity z późn. zm.). 8. Zamawiający dopuszcza przeliczanie wielkości opakowań stosując zaokrąglenia wynikają-ce z zasad matematycznych. W przypadku przeliczania ze sztuk na opakowania należy po-dawać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę. 9. W przypadku leków doustnych takich jak tabletki, kapsułki, tabletki powlekane, drażetki, Zamawiający dopuszcza zamianę jednej postaci doustnej na inną w obrębie wymienionych, umieszczając w ofercie proponowaną postać. 10. Jeżeli w trakcie wyceny okaże się, że lek umieszczony w wykazie asortymentowym jest niedostępny na rynku (np. brak produkcji, brak dostaw do kraju, brak rejestru, tymczasowe wstrzymanie produkcji) i nie ma leku równoważnego, należy wycenić ten lek podając ostatnią cenę sprzedaży oraz uwagę z jakiego powodu lek jest niedostępny na rynku. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych. 1.1 Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt, który ma te same parametry techniczne, jakościowe, użytkowe i estetyczne w stosunku do zamawianego bądź lepsze. 1.2 W przypadku zaproponowania produktu równoważnego Zamawiający uzna jedynie taki, który posiada parametry te same co produkt opisany przez zamawiającego lub lepsze 1.3 W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, informacja o nim musi znaleźć się w ofercie. Dla umożliwienia Zamawiającemu stwierdzenia, czy zaproponowany produkt równoważny posiada parametry te same lub lepsze w stosunku do zamawianego wykonawca dostarczy materiały i opisy parametrów technicznych zaoferowanego produktu. 1.4 Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy leków spełniają wymagania określone przez zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.07.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wy-konane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie: Pakiet I - 95 000,00zł, Pakiet II - 7 000,00zł, Pakiet III - 42 000,00zł, Pakiet IV - 42 000,00zł.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia tego warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie o spełnienie warunków określonych w art 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a) oświadczenie, że oferowane w ramach przedmiotu zamówienia leki są wpisane do Rejestru Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 - tekst jednolity z późn. zm.). b) oświadczenie, że oferowane wyroby nie zaliczone do kategorii leków muszą być zgłoszone do rejestru wyrobów medycznych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Muszą spełniać wymogi Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) formularz oferty sporządzony według wymaganego wzoru (załącznik do SIWZ); b) oświadczenie stosowne do wymogów art. 36 b) ustawy dotyczące części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik do SIWZ); c) prawidłowo wypełnione formularze asortymentowo-cenowe na Pakiet I-IV/ sporządzone zgodnie ze wzorem (załączniki do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98.00
- 2 - Termin dostawy - 2.00
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana ceny w stosunku do oferowanej może nastąpić wyłącznie na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili złożenia oferty /zmian cen u producentów, zmiana cen urzędowych, istotnej zmiany kursów walut, jeżeli wpływa to na koszty dostawy, zmiana stawki podatku VAT lub zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu/ lub są to zmiany korzystne dla kupującego. 2. Podstawą do ewentualnej zmiany ceny będzie wniosek sprzedającego zawierający szczegółowe określenie okoliczności uzasadniających zmianę produktu. 3.Zakazuje się istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedającego, chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy tj. w przypadku wycofania z obrotu przedmiotu umowy, zaprzestania produkcji przedmiotu umowy lub okresowego niedoboru leku. 4.W przypadku zaprzestania produkcji, wycofania z obrotu leku lub okresowego niedoboru leku będącego przedmiotem umowy dopuszcza się zmiany przedmiotu umowy na inny, lecz o tym samym składzie chemicznym i w cenie nie wyższej niż określonej w ofercie i załączniku do niniejszej umowy. Zmiana ta nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy. 5. Natomiast w przypadku braku jakichkolwiek odpowiedników, strony będą uprawnione do rozwiązania umowy w zakresie dostawy przedmiotowego leku. Wstrzymanie lub zakończenie produkcji leku będzie udokumentowanie przez Sprzedającego w postaci pisemnego oświadczenia producenta. 6. Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie których dokonano wyboru wykonawcy, chyba że kupujący przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 7. Zmiana cen na dostarczone towary może nastąpić w wyniku zmiany stawki podatku VAT. Sprzedający ma obowiązek pisemnego poinformowania Kupującego o zmianach stawek przed wystawieniem pierwszej faktury wg nowych stawek. 8. Zmiana cen określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik do umowy) może nastąpić w formie pisemnej w przypadku zmiany warunków cenowych wynikających z uregulowań prawnych np. zmiany cen u producenta proporcjonalnie w górę lub w dół, co będzie udokumentowane przez Sprzedającego. 9.Zmiana podatku VAT w trakcie trwania umowy jest dokonywana zgodnie z przepisami i nie powoduje zmiany cen jednostkowych netto
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.morawica.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dostępna jest bezpłatnie na stronie internetowej www.morawica.com.pl lub w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2015 godzina 10:45, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie finansowany ze środków unijnych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I-opatrunki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki-21 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98.00
- 2. Termin wykonania - 2.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - opatrunki specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne - 7 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98.00
- 2. Termin wykonania - 2.00
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - pianki, kremy, żele.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pianki, kremy, żele - 6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98.00
- 2. Termin wykonania - 2.00
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV - leki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leki - 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.07.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98.00
- 2. Termin wykonania - 2.00
INNE PRZETARGI MORAWICA
- "Budowa placów zabaw przy świetlicach środowiskowych na terenie gminy Morawica"
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowych dla dróg położonych na terenie Gminy Morawica
- "Budowa placu zabaw przy ZPO w Morawicy -plac zabaw sensoryczny"
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE HYDROGENII PEROXYDUM 3%
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie V
- Dostawa leków
- DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Dostawa płynów infuzyjnych dla szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa leków i materiałów medycznych w podziale na 16 części
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.