eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubaczówInfrastruktura drogowa oraz wod-kan dla terenów inwestycyjnych zlokalizowanych przy ul. Technicznej w Lubaczowie realizowana w ramach projektu Rozwój przedsiębiorczości poprzez udostępnianie terenów inwestycyjnych miasta Lubaczowa i gminy Lubaczów oraz rekultywację terenów zdegradowanych powiatu Jaworowskiego i Nowy Rozdił

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-14

Lubaczów: Infrastruktura drogowa oraz wod-kan dla terenów inwestycyjnych zlokalizowanych przy ul. Technicznej w Lubaczowie realizowana w ramach projektu Rozwój przedsiębiorczości poprzez udostępnianie terenów inwestycyjnych miasta Lubaczowa i gminy Lubaczów oraz rekultywację terenów zdegradowanych powiatu Jaworowskiego i Nowy Rozdił
Numer ogłoszenia: 161578 - 2014; data zamieszczenia: 14.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97232 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa), ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 16 6328010, faks 16 6321191.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Infrastruktura drogowa oraz wod-kan dla terenów inwestycyjnych zlokalizowanych przy ul. Technicznej w Lubaczowie realizowana w ramach projektu Rozwój przedsiębiorczości poprzez udostępnianie terenów inwestycyjnych miasta Lubaczowa i gminy Lubaczów oraz rekultywację terenów zdegradowanych powiatu Jaworowskiego i Nowy Rozdił.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Infrastruktura drogowa, elektryczna, wodociągowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej dla terenów inwestycyjnych zlokalizowanych przy ul. Technicznej w Lubaczowie 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: Infrastruktura drogowa: Roboty przygotowawcze Roboty ziemne Roboty rozbiórkowe Krawężniki i obrzeża Podłoże Podbudowa Nawierzchnia Chodniki ścieżki i pobocza Rowy i urządzenia odwadniające Przepust fi 600 mm odcinek kdw Przebudowa przepustu fi 800 mm odcinek kdl Roboty wykończeniowe Urządzenia zabezpieczające ruch pieszych Oznakowanie drogowe Kanalizacja deszczowa: Roboty ziemne Roboty montażowe Wylot kolektora deszczowego Zbiornik powierzchniowy wody czystej KANALIZACJA SANITARNA Roboty ziemne Roboty montażowe Kanalizacja tłoczna Montaż pompowni SIEĆ WODOCIĄGOWA Roboty ziemne Roboty montażowe OŚWIETLENIE ULIC Linia kablowa oświetleniowa Montaż słupów oświetleniowych z lampami 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1)Przedmiar robót (załącznik nr 10 do SIWZ). 2)Projekty budowlane (załącznik nr 11 do SIWZ). 3)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 12 do SIWZ). 4.Dodatkowe uwagi: Wykonawca zapewni kierownika budowy oraz kadrę kierowniczą, niezbędną do realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia objęty będzie 3-letnim okresem gwarancji, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru robót. Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, za wcześniejszą zgodą Zamawiającego, zgodnie z art. 6471 Kodeksu Cywilnego. 5.Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania skutkującej zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który przewiduje do zastosowania materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji. 6.Kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 7.Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 8.Wymagania stawiane Wykonawcy: 8.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 8.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 8.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 8.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 8.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8.6 Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 8.6.1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zachowaniem wymagań i obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami prawa budowlanego, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonaniu robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47 poz. 401) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. 8.6.2. Użyte materiały/zabudowane urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 8.6.3. Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z PN przenoszących normy europejskie PN-EN ( normy zharmonizowane). 9. Wymagania organizacyjne 9.1. Zamawiający nie zapewnia dozoru mienia Wykonawcy robót. 9.2. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca dokona niezbędnych zabezpieczeń terenu. Za jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną odpowiada Wykonawca ( kierownik budowy). 9.3. Złożenie materiałów rozbiórkowych (grunt z wykopów) lub nadających się do ponownego wbudowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w stanie nienaruszonym. 9.4. Gruz, złom i inne materiały rozbiórkowe nienadające się do ponownego wbudowania Wykonawca będzie systematycznie wywoził z terenu realizowanego obiektu, a po zakończeniu robót jest zobowiązany do całkowitego uporządkowania terenu. 10. Wymagania dotyczące gwarancji Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia minimum 3 - letniej (36 miesięcy) gwarancji jakości, licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawce krótszego niż 3 lata (36 miesięcy) okresu gwarancji jego oferta zostanie odrzucona. 11. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający przewiduje zapłatę wynagrodzenia na podstawie trzech faktur: a) częściowej wystawionej po wykonaniu i bezusterkowym odbiorze części zakresu robót do dnia 31 lipca 2014 r. w wysokości minimum 1.500.000,00 zł i nie więcej niż 1.600.000,00 zł brutto, (termin wykonania tej części robót budowlanych - do dnia 15 lipca 2014 r.), b) częściowej wystawionej po wykonaniu i bezusterkowym odbiorze części zakresu robót do 15 grudnia 2014 r. w wysokości minimum 1.500.000,00 zł i nie więcej niż 1.600.000,00 zł brutto, (termin wykonania tej części robót budowlanych - do dnia 30 listopada 2014 r.), c) końcowej w terminie do dnia 30 września 2015 r. - pozostała część wynagrodzenia wynikająca z oferty przetargowej Wykonawcy, po wykonaniu i bezusterkowym odbiorze wszystkich pozostałych robót objętym zamówieniem (termin wykonania całości zadania - do dnia 30 sierpnia 2015 r.), Zamawiający informuje, że w przypadku pozyskania większego dofinansowania będzie możliwe wystawienie dodatkowej faktury częściowej za wykonanie robót o wartości powyżej 1.600.000,00 zł brutto. O ewentualnym zwiększeniu kwoty dofinansowania oraz jej wysokości i związanej z tym możliwości wystawienia dodatkowej faktury, a także o terminie wykonania tych robót i terminie zapłaty dodatkowej faktury Zamawiający poinformuje Wykonawcę z odpowiednim wyprzedzeniem. Zamawiający zastrzega sobie, że płatność trzeciej faktury nastąpi nie wcześniej, niż po upływie umownego terminu wykonania zamówienia, tj. po 30 września 2015 r. nawet w przypadku wcześniejszego zrealizowania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający informuje, że terminy płatności za wykonane roboty, określone w pkt a), b) i c) są obowiązujące nawet w przypadku wcześniejszego wykonania poszczególnych elementów zadania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.00-0, 45.23.31.20-6, 45.23.30.00-9, 45.23.32.20-7, 45.23.13.00-8, 45.23.14.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i Partnerstwa w ramach Programu Transgranicznego Polska-Białosuś-Ukraina 2007-2013, Priorytet 1. Wzrost konkurencyjności obszaru przygranicznego, Działanie 1.1. Lepsze warunki dla przedsiębiorczości.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów S.A. - LIDER KONSORCJUM, ul. Białobrzeska 159, 37-110 Żołynia, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5027197,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5688064,19

  • Oferta z najniższą ceną: 5688064,19 / Oferta z najwyższą ceną: 6991025,73

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.