Ogłoszenie z dnia 2007-09-10
Warszawa: Wykonanie, dostawa i montaż mebli na wyposażenie wejścia głównego do Kancelarii Senatu.
Numer ogłoszenia: 161601 - 2007; data zamieszczenia: 10.09.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 141020 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Senatu, ul. Wiejska, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 6941046, fax 6290968.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: organ władzy publicznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, dostawa i montaż mebli na wyposażenie wejścia głównego do Kancelarii Senatu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż mebli na wyposażenie wejścia głównego do Kancelarii Senatu (z wyłączeniem mebli do siedzenia). Zastosowane do wykonania mebli materiały powinny odpowiadać wymaganiom stosowanym dla mebli stanowiących wyposażenie współczesnych wnętrz o podobnej funkcji reprezentacyjno-recepcyjnej, z uwzględnieniem szczególnego charakteru zabytkowego budynku Kancelarii Senatu. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ i załącznik nr 1a do opisu przedmiotu zamówienia - projekt. Załącznik jest dołączony do SIWZ w programie Auto Cad, jako plik do pobrania.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 74848 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HAPRO ROMAN HAŁKA LECH PROCHOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
HAPRO ROMAN HAŁKA LECH PROCHOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- HAPRO, Roman Hałka, Lech Prochowski Spółka jawna, ul. Majerankowa 12, 04-889 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 74848.00
- Oferta z najniższą ceną: 74848.00 / oferta z najwyższą ceną: 74848.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Projekt i budowa instalacji monitoringu w budynkach przy ul. Korkowa 135C, 137A, 137B, 137C, 139/145, Potockich 110, 112, 114, 116, Starego Doktora 2, 4, Kościuszkowców 99, 101 będących w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Marysin Wawerski" w Warszawie wraz z niezbędną infrastrukturą w szczególności teletechniczną i elektryczną.
- Dostawa 1 sztuki pojazdu dostawczego typu kontener nieizolowany, nr postępowania 227/Ctr/24/MR
- Zakup i dostawa wyposażenia rehabilitacyjnego dla Centrum Usprawniania Leczniczego -powtórka
- Dostawa oprogramowania serwerowego
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowych świadczeń zdrowotnych.
- Świadczenie usług dostępu do Internetu (łącze podstawowe i zapasowe) oraz ochrony DDoS na okres 36 miesięcy dla Generalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pierwszego wyposażenia do Samorządowego Klubu Dziecięcego i pomocy dydaktyczno-edukacyjnych
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz wyposażenia do bud. D-8 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-610/24
- Dostawa łóżek metalowych z materacem do pokoi mieszkalnych w budynku nr 40 zlokalizowanym na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Dostawa i montaż drobnego sprzętu innego niż medyczny do Pracowni USG i Tomografii Komputerowej w SPWZOZ w Stargardzie.
- Dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli biurowych oraz dostawa foteli i krzeseł biurowych do Sądu Okręgowego w Szczecinie
- Zakup i dostawa mebli stanowiących wyposażenie pomieszczeń kancelarii oraz recepcji w siedzibie Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Poznaniu ul. Fredry 12.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.